Torstai siis, Torsti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Torstai siis, Torsti

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jep.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai siis, Torsti

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kävin eilen uudessa Clarionissa (nimestä tulee jostain syystä autostereot mieleen..) ylimmässä kerroksessa juomassa cappuchinon. Ihan jeesch. Henkilökunta oli vielä kyllä hiukan eksyssä sekä kahvin teon että kassakoneen kanssa. Näkymät hienot. Voisi käydä huomenna ottamassa pari drinksua.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Torstai siis, Torsti

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Aww Yizz, työviisumi- tarra koristaa passia. Yksi jännityksen aihe vähemmän.

Huomaa kyllä muuten että on uusien, pelottavien asioiden äärellä: täysin erillaista stressiä mitä koskaan aiemmin.

Noh, kyll tässä selviää siihen asti että saa ittensä sinne ja voi alkaa adaptoitumaan uuteen elämään.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai siis, Torsti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Harkitsin huonetta viikonlopuksi tuolta autostereomestasta, mutta sisäinen juutalainen iski.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai siis, Torsti

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Googletin ja tosiaan onhan se Clarion autostereomerkki, eli en ollut aivan hallujen vallassa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai siis, Torsti

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:^Googletin ja tosiaan onhan se Clarion autostereomerkki, eli en ollut aivan hallujen vallassa.
Joskus töitä aloitellessani noita nyysittiin huolella autoista yön pimeinä tunteina.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Torstai siis, Torsti

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Yhdellä reissulla olen kai asustellut Clarion-ketjun hotellissa Norjassa. Muistan lähinnä hyvän sijainnin ja erikoisen käytännön, jossa huoneen hintaan sisältyi aamiaisen lisäksi sekä iltapäivän kahvi-kakku-keksi-buffa ja illan snacks-ja-jopa-kevyehköt-lämpimät-ruoat-buffa. Tämä ei siis ollut mikään all inclusive tai puolihoito, vaan ihan kiinnostava tapa houkutella asiakkaita viettämään aikaa hotellin lounge- ja ravintolatiloissa, baarin antimia tilaillen. Onkohan Jätkäsaaressa sama meininki?

- - -

Mulle on nyt jo toistuvasti käynyt niin, että luulen So Hardin kirjoittamaa viestiä Exsun viestiksi, tai toisinpäin. Tämä johtaa tyypillisesti aika usein aika nopeastikin kognitiiviseen dissonanssiin, jossa luettu sisälty haastaa vakavasti aiemmat uskomukset ja asenteet, ja saa minut hämmästyksen valtaan.

Epäilen, että tämä kirjoitajien sotkeminen johtuu siitä, että kun scrollailen ketjua alaspäin, en vaivaudu lukemaan kirjoittajan nimimerkkiä, jos koen tunnistavani avatar-kuvan suoraan. Ja koska näkeminen on pitkälle käsitteellistä (en vain näe asioita, vaan näen, että...), niin ilmeisesti kognitiivinen apparaattini näkee, että viestin on kirjoittanut henkilö, joka käyttää avatar-kuvanaan jonkinlaista hassua hirvieläintä tai muuta sorkkaotusta, eli kuvat tippuvat samaan jäsennyslokeroon. Olisi kyllä mielenrauhani kannalta toivottavaa, että vaihtaisitte kuvia!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai siis, Torsti

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Ajan saatossa minulle on käynyt usein juuri noin monien nikkien kohdalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai siis, Torsti

Viesti Kirjoittaja exsu »

urpiainen kirjoitti:Olisi kyllä mielenrauhani kannalta toivottavaa, että vaihtaisitte kuvia!

:sir:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai siis, Torsti

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

PetriFB on ilmeisesti poistunut täältä lopullisesti... :cheer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai siis, Torsti

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Olisi kyllä mielenrauhani kannalta toivottavaa, että vaihtaisitte kuvia!

:sir:
:D
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai siis, Torsti

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:Kävin eilen uudessa Clarionissa (nimestä tulee jostain syystä autostereot mieleen..) ylimmässä kerroksessa juomassa cappuchinon. Ihan jeesch. Henkilökunta oli vielä kyllä hiukan eksyssä sekä kahvin teon että kassakoneen kanssa.
Yks yhteen sun tilauksen kanssa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai siis, Torsti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Homeboy65 kirjoitti:PetriFB on ilmeisesti poistunut täältä lopullisesti... :cheer:
Mutta Jeesus tulee! Toivottavasti ei ahteriisi, mutta jos asia kiinostaa niin osta oma kamera!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai siis, Torsti

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niba kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:PetriFB on ilmeisesti poistunut täältä lopullisesti... :cheer:
Mutta Jeesus tulee! Toivottavasti ei ahteriisi, mutta jos asia kiinostaa niin osta oma kamera!
Ei kiitos.

- Jeesus tulee, oletko valmis?
- Gradua vailla. :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin