Tiistain näköinen päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistain näköinen päivä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:En mä ainakaan ole omakohtaisesti (ammattini ulkopuolella ) havainnoinut, että turvavyön käytöstä tai palovakuutuksesta olisi hyötyä.
Sattumalta multa löytyy havainnot näistä molemmista, joskaan en ole henkilökohtaisesti ollut osallisena kummassakaan. Mutta tosiaan, alkuperäisessä viestissä puhuin ihan puhtaasti influenssasta omakohtaisesti, enkä esitellyt mitään yleispätevää elämänfilosofiaa.
Kyllä kaikki kannanotot ovat oletusarvoisesti ehdottomia, pysyviä, kaikkiin tilanteisiin sovellettavia elämänfilosofioita, ellei nimenomaisesti kirjallisesti toisin ilmoiteta!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain näköinen päivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tulin vaan kertomaan, että hain eilen jäykkäkouristusrokotteen. Nyt on olkavarressa kauhea patti, päätä särkee ja on sairas olo. Onko mulla nyt se jäykkis?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tiistain näköinen päivä

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:Onko mulla nyt se jäykkis?!
No jos sen noin helpolla sais, niin ottaisin. Ei tartteis lääkärin kanssa keskustella, että onko verisuonia pullistava lääkitys juuri se oikea vaihtoehto.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tiistain näköinen päivä

Viesti Kirjoittaja elco »

Missä hotellissa Stara asuu ollessaan Jööttipurissa? Vastaus on tietenkin Rubinen!

Tosi Fiksu voisi tietty kysyä miksi meisselissä Stara ensinkään menee Jööttipuriin, mihin minulla ei ole vastausta. Jos hyvin käy niin vielä viisi kertaa pitää tulla vielä ja sitten piisaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistain näköinen päivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nyt nousee kuumekin! Jäykkä ja kuuma toimis varmaan kundeilla, mutta ei ehkä mulla... :think:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin