Tiistai 1.11. 2016

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

McJanne kirjoitti:Alkoholismi ei edellytä rappiota. Isäni joi kossun päivässä ja kävi normaalisti töissä 33 vuotta.
Toivon että ei ole tahditon kysymys: kuinka vanhaksi hän eli?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Homie, lues viestihistoriasi ja vertaa muihin paitsi gatiin. Huomaat selvän eron miten alkosta kukin puhuu ja kuinka keskiössä se kullakin elämässään on - (sinulla) elämän rytmittäjänä, sen ehdoilla toimimisena vuosien ja vuosien ajan säännöllisesti. Ei kai kukaan väitä, että olet rappiotapaus, mutta selvä alkkis kuitenkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Lue sinä ylle uudestaan nuo eksaktit luvut alkon käytöstäni 1.6.-31.10. Äläkä perkele lässytä jotain abstraktilla tasolla olevaa "elämän rytmittäjänä" tms. Siis määrät. Eksaktit määrät. Comprendo?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Edit: eihän ne täysin eksakteja ole mutta varmaan tarpeeksi tarkkoja.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:Edit: eihän ne täysin eksakteja ole mutta varmaan tarpeeksi tarkkoja.
Määriähän sinä et koskaan raportoi. Mikä on outoa kun väität olevasi samaan aikaan avoin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja Niba »

Join eli röpötin tänään vieraisilla, yhden "maustetun" glögin ja kaksi Bavaria Holland 0,00% olutta!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Homie, lues viestihistoriasi ja vertaa muihin paitsi gatiin. Huomaat selvän eron miten alkosta kukin puhuu ja kuinka keskiössä se kullakin elämässään on - (sinulla) elämän rytmittäjänä, sen ehdoilla toimimisena vuosien ja vuosien ajan säännöllisesti. Ei kai kukaan väitä, että olet rappiotapaus, mutta selvä alkkis kuitenkin.
Sinusta alkoholismi on ilmeisesti jotain kokonaan tai ainakin osittain abstraktilla tasolla olevaa? Minusta sillä ei nyt ole lainkaan väliä kuinka paljon alkosta puhuu tai kuinka tärkeää se on. Ainoa jolla on relevanssia on ne määrät jotka kurkusta alas laittaa. Minun mielestäni.
Jos sinun mielestäsi nuo mainitsemani määrät ajalla 1.6.-31.10. 2016 ovat alkoholismia sinulla on oikeasti TOSI omaperäinen käsitys alkoholismista.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Sähän et kerro määriä vaan kerrat. Tein sun kirjoitusten perusteella testin (Audit-10). Sait yhteensä 24 pistettä, joten Audit-10 -testin perusteella alkoholinkäyttösi riskit ovat erittäin suuret.

Kärsit todennäköisesti mm. unettomuudesta, väsymyksestä, korkeasta verenpaineesta ja impotenssista. Maksan, haiman ja aivojen vaurioituminen on mahdollista, ja suun, nielun, kurkunpään, ruokatorven ja mahan syövän riski on kohonnut. Lisäksi olet erittäin todennäköisesti fyysisesti alkoholiriippuvainen.

Unirytmin korjailusi ja yökyöpelöintisi olet kertonut ja naissuhteet ovat platonisia. Mitens verenpaine?
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tässä on varmasti osittain (tai paljonkin) kysymys "alkoholismi" sanan määrittelystä. Homie määrittelee varmastikin alkoholistiksi henkilön, joka juo jokapäivä?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Tässä on varmasti osittain (tai paljonkin) kysymys "alkoholismi" sanan määrittelystä. Homie määrittelee varmastikin alkoholistiksi henkilön, joka juo jokapäivä?
Tai puhtaan rappioalkoholismin.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

On varmaan parempi puhua alkoholin haitallisesta käytöstä. Miten Homie arvioit, onko alkoholin käyttösi itsellesi tai ympäristöllesi haitallisella tasolla?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Miten Homie arvioit, onko alkoholin käyttösi itsellesi tai ympäristöllesi haitallisella tasolla?
Ainakin palstalla se haittaa monia :lol:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti:On varmaan parempi puhua alkoholin haitallisesta käytöstä. Miten Homie arvioit, onko alkoholin käyttösi itsellesi tai ympäristöllesi haitallisella tasolla?
No arvioin että ei.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Homeboy65 kirjoitti:No arvioin että ei.
Kieltäminen
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Miten Homie arvioit, onko alkoholin käyttösi itsellesi tai ympäristöllesi haitallisella tasolla?
Ainakin palstalla se haittaa monia :lol:
:D
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:On varmaan parempi puhua alkoholin haitallisesta käytöstä. Miten Homie arvioit, onko alkoholin käyttösi itsellesi tai ympäristöllesi haitallisella tasolla?
No arvioin että ei.
Ei wattuilumielessä; jos siitä ei ole haittaa, miksi pidät nenänvalkaisujaksoja?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:On varmaan parempi puhua alkoholin haitallisesta käytöstä. Miten Homie arvioit, onko alkoholin käyttösi itsellesi tai ympäristöllesi haitallisella tasolla?
No arvioin että ei.
Ei wattuilumielessä; jos siitä ei ole haittaa, miksi pidät nenänvalkaisujaksoja?
No välillä vaan aivan yksinkertaisesti ei tee niin mieli ottaa. Sitä paitsi olen huomannut että nauttii enemmän kun juo harvemmin...
Ja joskus se on jonkinlaista itsekurin testaamista. Milloin mitenkin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Homie, jos sä oikeasti haluat muunlaista kommenttia sun alkon käytöstä, eli koet palstankommentit kohtuuttomina ja jopa aivan väärinä tulkintoina, niin kyllä sun kannattaa keskittyä retoriikkaasi ja muuttaa sitä. Ensinnäkin puhut alkoholinkäytöstäsi suhteellisen paljon. Varsinkin unilääkkeenä ja rytmittäjänä se on varmasti hyvä renki mutta erittäin huono isäntä. On yleisesti tiedossa, että alkoholia unilääkkeenä käyttävä on jossei alkoholisti, niin vaarassa luisua siihen. Sitten tämä nenänvalkaisuasia. En oikein keksi syytä miksi ihminen jatkuvasti puhuisi nenänvalkaisusta, jos hänellä olisi normaali ongelmaton suhde alkoon. Nenänvalkaisu liittyy useimmiten ongelmaan, jota yritetään tällä semijäreällä toimenpitenpiteellä hoitaa. Nyt pitää tehdä töitä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:. Nyt pitää tehdä töitä...
Päivän donitsit?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:. Nyt pitää tehdä töitä...
Päivän donitsit?
Ei kun Homien alkonkäyttönsä kanssa!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai 1.11. 2016

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Homie, jos sä oikeasti haluat muunlaista kommenttia sun alkon käytöstä, eli koet palstankommentit kohtuuttomina ja jopa aivan väärinä tulkintoina, niin kyllä sun kannattaa keskittyä retoriikkaasi ja muuttaa sitä. Ensinnäkin puhut alkoholinkäytöstäsi suhteellisen paljon. Varsinkin unilääkkeenä ja rytmittäjänä se on varmasti hyvä renki mutta erittäin huono isäntä. On yleisesti tiedossa, että alkoholia unilääkkeenä käyttävä on jossei alkoholisti, niin vaarassa luisua siihen. Sitten tämä nenänvalkaisuasia. En oikein keksi syytä miksi ihminen jatkuvasti puhuisi nenänvalkaisusta, jos hänellä olisi normaali ongelmaton suhde alkoon. Nenänvalkaisu liittyy useimmiten ongelmaan, jota yritetään tällä semijäreällä toimenpitenpiteellä hoitaa. Nyt pitää tehdä töitä...
Ylermi. Ihan hyviä ja hyväntahtoisiakin neuvoja, kiitos.
Mutta mutta...sinulla on taas tuo teksti niin abstraktilla tasolla. Minusta retoriikalla, merkityksellä tai elämän rytmittäjillä ym. abstraktioilla ei ole oikein väliä. Määrillä ja prosenteilla on väliä. Niillä on konkreettinen merkitys.
Enkä oikein ymmärrä sitäkään mitä pahaa alkon käytön suunnittelussa on.
Nenänvalkaisujen syistä kerroin aikaisemmin. Ihan hyviä syitä? Niin ja lisätään listaan vielä rahan säästö.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin