Tinttitukan olemus ja tulemus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nypari

Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja nypari »

- Moi mä oon nypari!
- Moi nypari!
- Nypari, miksi tulit tänne, meidän kanssamme?
- No en kyllä tiedä.
- Ole hyvä nypari, kerro tarinasi.
- Mulla on tinttitukka, kuten näkyy. Kityssä tinttutukka on haukkumasana, ja mä en tiedä miksi ja mitä ne sillä tarkoittaa?

-------------

Mitä te siis tarkoitatte 'tinttitukka'-termillä, mitä siihen assosioituu? Mä oon maalta, eikä meillä puhuta tinttitukista. Ooksmää homo vai?
Exsat

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kuva
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Go tinttitukka!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
nypari

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kyllähän mä täntäänin tiedän, mutta homoleimaa en hyväksy.
Exsat

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Exsat »

nypari kirjoitti:Kyllähän mä täntäänin tiedän, mutta homoleimaa en hyväksy.
Homoja ne on pitkätukat ja kaljutkin. Ei voi (kun) voittaa.
Aito_Johanna

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Onksemuka homo? Mun mielessä tinttitukka assosioituu enemmänkin metroseksuaaliin, joka toki perinteisessä äijäviitekehyksessä on sekin homo. Mutta siis tinttitukka pukeutuu trendivaatteisiin ja käy pintabaareissa bilettämässä ja iskemässä naisia. Pinnallinen ja vähän pelle.
SingleMalt

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Exsat kirjoitti:
nypari kirjoitti:homoleimaa en hyväksy.
Homoja ne on pitkätukat ja kaljutkin. Ei voi (kun) voittaa.
Entäs mikrofonitukat?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Exsat kirjoitti:Homoja ne on pitkätukat ja kaljutkin. Ei voi (kun) voittaa.
Monestiko pitää sanoa: Pitkätukkaiset miehet eivät ole homoja, ellei kyseessä ole värjätty/ muuten neitimäisesti käsitelty pitkä tukka. Tiedän tämän varmuudella, koska 70-luvulla yläasteella minullakin, kuten kaikilla luokan pojilla oli pitkä tukka usein hartioille asti. Se oli rock eikä homo. Tiedän asian myös siitä, että en ole homo vaikka minulla nykyäänkin on aina tukka puoleenväliin korviani. Beatlestukka jakauksella kai.

Ja tämä oli sitten absoluuttinen totuus.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Tajuttuani olevani satunnainen tinttitukka (siltä osin kuin minulla vielä hiuksia on) haluaisin tietää, mikä tinttitukissa on erityisen vihattavaa.

Trendipelleys?
Epäilty homous?
Epäilty naissuosio?
Muu, mikä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

vadim kirjoitti:Tajuttuani olevani satunnainen tinttitukka (siltä osin kuin minulla vielä hiuksia on) haluaisin tietää, mikä tinttitukissa on erityisen vihattavaa.
Trendipelleys
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tinttitukka ilmoittautuu! (vaikka olenkin 130%)
Enthu

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Enthu »

kai mieki oon jonkin sortin tinttitukka...kaartuu ovelasti takaa eteenpäin...
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Tintti on käytännöllisempi, ainakin jos käy n. 12krt suihkussa/vko. Kokeilin moppia lukiossa, ei ollut mun juttu.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Se on harmaata massaa. Ei siinä mitään rumaa ole, mutta ei myöskään mitään viehättävää. Vai onko joku kitynainen joskus nähnyt erååttista unta Tintistä? Milousta varmasti, senkin pervot :perse:
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
Patz

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Patz »

Gattaca kirjoitti: en ole homo vaikka minulla nykyäänkin on aina tukka puoleenväliin korviani.
Ehkä huono menestyksesi naisten keskuudessa johtuukin piilohomoudestasi? Naisillahan on usein lähes pettämätön gaydar (ihan niin kun raminkin tapauksessa) ja ehkä he siksi vierastavat seuraasi. Ja ehkä juuri siksi sinun on vaikeaa lähestyä vastakkaista sukupuolta, kun oikeasti himoitsetkin miehiä. Nyt alkaa selvitä tämä viehtymyksesi langanlaihoihin, pienitissisiin, poikamaisiin tyttöihinkin...

Tule rohkeasti ulos kaapista!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kiitos Patz.. :roll:
Menenkin nyt kuuntelemaan herkkiä Kate Bush- ja Tori Amos -levyjäni. Pitäisikö ostaa Judy Garlandia, Liza Minnelliä ja Barbra Streisandia?
Patz

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Patz »

Gattaca kirjoitti:Kiitos Patz.. :roll:
Menenkin nyt kuuntelemaan herkkiä Kate Bush- ja Tori Amos -levyjäni. Pitäisikö ostaa Judy Garlandia, Liza Minnelliä ja Barbra Streisandia?
Suosittelen Madonnaa, Sheriä ja Celine Dionia. Ja ramin suosituksesta Queenia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä tykkään tinttitukista..
The great club outshines the individual, always and forever.
Enthu

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kimmen kirjoitti:Tintti on käytännöllisempi, ainakin jos käy n. 12krt suihkussa/vko. Kokeilin moppia lukiossa, ei ollut mun juttu.
öh mä käyn as usual vkossa suihkussa vaan 7-8 krt ... mutta toi 12 todennäköisesti pitää paikkansa himourheilijalla&kehonrakentajalla :)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Enthu kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Tintti on käytännöllisempi, ainakin jos käy n. 12krt suihkussa/vko. Kokeilin moppia lukiossa, ei ollut mun juttu.
öh mä käyn as usual vkossa suihkussa vaan 7-8 krt ... mutta toi 12 todennäköisesti pitää paikkansa himourheilijalla&kehonrakentajalla :)
Aika helposti ne kerrat kertyy. Joka aamu, 3 treeniä + mahdolliset matsit, epäsäännölliset uimassa ja salilla käynnit sekä sitten vielä päivinä kun on rassaillut tallilla jettejä tai autoja.

Jos vielä olisi seksielämä, niin joutuis suihkuttaa vielä useammin. Johtuukohan sen puute just tintistä? :shock:
Enthu

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kimmen kirjoitti:
Enthu kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Tintti on käytännöllisempi, ainakin jos käy n. 12krt suihkussa/vko. Kokeilin moppia lukiossa, ei ollut mun juttu.
öh mä käyn as usual vkossa suihkussa vaan 7-8 krt ... mutta toi 12 todennäköisesti pitää paikkansa himourheilijalla&kehonrakentajalla :)
Aika helposti ne kerrat kertyy. Joka aamu, 3 treeniä + mahdolliset matsit, epäsäännölliset uimassa ja salilla käynnit sekä sitten vielä päivinä kun on rassaillut tallilla jettejä tai autoja.

Jos vielä olisi seksielämä, niin joutuis suihkuttaa vielä useammin. Johtuukohan sen puute just tintistä? :shock:
Ei mun mielestä...useimmat naiset tykkää tinttitukista
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

vadim kirjoitti:Tajuttuani olevani satunnainen tinttitukka (siltä osin kuin minulla vielä hiuksia on) haluaisin tietää, mikä tinttitukissa on erityisen vihattavaa.

Trendipelleys?
Epäilty homous?
Epäilty naissuosio?
Muu, mikä?
Minähän olen kamalan vanha (43 wee)

Minusta se trendipelleys.
Maailma käy ahdistavaksi, jos miestenkin kulttuuri tulee niin ulkonäkökeskeiseksi, että joka karvaa tarkkaillaan. Vielä minun nuoruudessani Suomessa oli sellainen henki, että miehet eivät ulkonäöllä kilpaile. Oli luomuja, mutkattomia äijiä vaan.

Sitten metroseksuaalisuus.
En voi mitään sille, että nykyinen miestenkin laittautuminen on minusta naismaista, ja sillä lailla lähenee homoutta vaikka naisia panevatkin. Suhteuttakaa itse siihen miltä tuntuisi, jos vanhetessanne nuorten miesten muodiksi tulisi huulipunan käyttö ja uroot vertailisivat eri värisävyjä kuin naiset nykyään.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gattaca kirjoitti:Suhteuttakaa itse siihen miltä tuntuisi, jos vanhetessanne nuorten miesten muodiksi tulisi huulipunan käyttö ja uroot vertailisivat eri värisävyjä kuin naiset nykyään.
Voi hitsi, olisihan se todella kamalaa. Maailmani järkkyisi ja tuomiopäivää odoteltaisiin.

Hyvänä puolena mainittakoon se, että voisin päivitellä, mihin se maailma oikein on menossa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gattaca, suosittelen omakohtaista kansalaisaktivismia tämän uhkan torjumiseksi:

http://www.lib.montana.edu/~bcoon/www_s ... n_com.html
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

vadim kirjoitti:Hyvänä puolena mainittakoon se, että voisin päivitellä, mihin se maailma oikein on menossa.
Ei maailmanloppu.
Mutta ihan varmaan päivittelisit ja kummastelisit. Erityisesti vittuuntuisit jos itse olisit 43 wee ja sinullekin ehdotettaisiin parempaa huuliesi koristamista jos koskaan enää vanhusta nuorempaa naista haluat saada :D
Vastaa Viestiin