Tinttitukan olemus ja tulemus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Homeboy65 kirjoitti:
Na kirjoitti: Mikäs on yleinen mielipide pulisongeista?
Haluisin sellaset, mut kun ne ei kasva. :(
Tissiposki
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
bedlam

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Nuppis näyttää kyllä hyvältä nuilla pitemmillä haivenillakin.
Voi kiitos! :h: Mietin hetken, että kuka on Nuppis.
Exsat

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Nuppis näyttää kyllä hyvältä nuilla pitemmillä haivenillakin.
Voi kiitos! :h: Mietin hetken, että kuka on Nuppis.
Nuppis on sen Landepaukun kaveri.
slam

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja slam »

joo... kesällä viimeistään leikkaan moisen, jos ei tällä lookilla irtoa...
huima

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja huima »

SnapaHead kirjoitti:Eikö löydy persoonaa tai asennetta jolla erottua? Meinaan kun pitää kledjuilla ja tukalla tehdä.
Totta Mooses, mutta en viitsi ottaa sitä riskiä - että takaapäin jos joku näkee takaapäin otetun kuvan - ei persoonallisuuteni ja asenteeni välittyisi oikein, vaan katsoja kiinnittäisi huomionsa ainoastaan valioluokan perseeseeni -- eikä siis ymmärtäisi tulkita minua oikein.

Nih!

Sellaista riskiä ei voi ottaa.
Nighthawk

Re: Tinttitukan olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Tjaa. Olen, ainakin tämän tukkajutun perusteella, epävarma seksuaalisuudestani. Nimittäin, viimeisen puolentoista vuoden aikana, minulla on ollut mm. kalju, tinttitukka 2:lla eri värillä ja parasta aikaa leukaluun tasolle ylettyvä ”rock”-tukka, joka on niin ikään vaihtanut kertaalleen väriä.

Sitä on vaikea kategorisoida itseään johonkin tiettyyn lokeroon. Tarkoin määritelmä todennäköisesti olisi jotain tähän suuntaan: itsestään epävarma tintti-tukka-homo, pitkätukka-130-hetero-trendipelle, vi**un 70-rock ja sen lisäksi kaksineuvoinen fermafrodiitti.

*asustaa lokerossa*
Vastaa Viestiin