Pilvessä Perjantaina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pikku-Akka

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

joo, paitsi että raakojen kananmunien syöntiin tuli varoitus lintuinfluenssan takia... Sinappia vain sellainen pikkulusikallinen. Itse luotan lääkkeisiin (peehoo tai gaviscon).
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Niba »

Enthu kirjoitti:Ei harmainta aavistusta miksi mulla on Visa Electron kortti... yleensä maksan kaiken käteisellä...vaikka Visa on kyllä kelpo kaveri muutaman kerran pelastanu kaupan kassalla pulasta kun ei oo käteisvarat riittäny :P
Hyi hitto nyt lopetat maksamisen kortilla kokonaan, kukaan ei maksa enää kortilla, kortin käyttö maksuvälineenä on out-dated! :twisted:
Varaa aina mukaan riittävästi käteistä, kohta ne ei enää huoli sun korttia missään! :twisted:
Pelasta itsesi korttien helvetistä lopullisesti! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Hebuli

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Edith kirjoitti:Lisäksi mun kylpyhuoneesta on palanut lamppu, enkä tajua, miten lampunkuvun saa irti.
Jos kiertäminen vastapäivään ei toimi, hätätapauksessa käytä vasaraa. Tosin kosteissa tiloissa ei ehkä pitäisi pitää lamppuja ilman suojakupua.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kävinpä keritsemässä kuontaloni.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Hebuli

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:Taitaa olla Kityssä kuollutta lauantaina :D
Pitäisköhän mun ottaa kommarini mukaan niin voidaan kirjoittaa Kityyn suoraan pikkujouluista?
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja brona »

Edith kirjoitti:Mä olen se lihakseton kalpea olmi siellä nurkassa sitten huomenna, jolla on rumat hiukset.
...jos sillä on ryppyjä, se olen mä.
...
SingleMalt

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Pikku-Akka kirjoitti: Sinappia vain sellainen pikkulusikallinen.
Yleensä kyllä kaikki voimakkaat mausteet ja ainekset vain pahentavat tilannetta..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi konna kun ilostuttaa. Osuin oikeaan kauppaan, sain puhelimen tosi edullisesti, ja vaihdoin sitten kerralla kaikki liittymäni taas. Oon maksanu ihan järkkyjä hintoja tähän asti... :? Ainiin, ja saan vielä nettikamerankin kaupan päälle. Huomenna onkin sitten puuhastelua matkalle ku rassaan tota mun uutta ufokännyä ..ufokännissä
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Nyt kohtapuoliin ku lähen työpaikalta, en sitten pääse Kityyn ennen maanantaita. Eli jos muutatte kauheesti pikkujoulujen kuppilajärjestystä tai jotain, voitteko joku (Ninni, Dumis...?) ilmoitella mulle kännykkään jutuista?
Kiitos.
Nyt pian firman pikkujouluihin mässäilemään. :)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Sannu

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Toivottavasti sipsi törmätään pikkujouluissa!!! Uskaltaudun paikalle siis yksin ja yritän olla oikein sosiaalinen. Soita mulle jos sulla on vielä mun numero..mullakin taitaa olla sun...
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja cardic »

viikko tays, huomenna paa tays
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ostin ihan pikkujouluja ajatellen uudet kalsarit, kohta sheivaan pään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
aimohaiku

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Eiköhän tämä ahertaminen riitä tältä päivää.

Nyt vuorossa siivousta ja sporttia. Pitäisiköhän palkata viikkosiivooja, asunnon puhdistaminen tuntuu toisinaan ylivoimaiselta. Inhoan siivoamista, rakastan siisteyttä. Ristiriitaista. Elämä on.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nyt mä kidnappaan Dumarin ja isken sille pizzan naamaan! :twisted:

Aamulla kotiin meno oli muuten aika kauheaa. Avasin oven, ja hyvin marinoituneet humalaiset miehet yksiössä... kauhea haju. Partsin ovi auki ja yksiö +10C lämpötilaan. Kjäh... siitäs saivat.

Tultiin käymään mun vanhempien luona, äiti sanoi taikasanat "mä leivoin pullaa"... heh, pulla kelpaa aina, vai mitä?

Viikonloppuja vaan kaikille ja nähdään huomenna!

PUHELINNUMERO PYSYY SAMANA VANHANA, vaihtuu vasta tiistaina :)
The great club outshines the individual, always and forever.
huima

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja huima »

Na kirjoitti: se muna ällöttää liikaa.
Jätä se sika!
Na

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Na »

huima kirjoitti:
Na kirjoitti: se muna ällöttää liikaa.
Jätä se sika!
Ahhahaa :) Ei seN muna ällötä, edes närästäessä.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Täällä on selkeästi panostettu huomista varten, ajattelin itsekin aloittaa jo tänään, mutta taitaa väsyttää vielä liikaa, jotta jaksaisi tuota naamaansa tökkiä ja repiä karvoja vääristä paikoista..
Kahvi tosin voisi piristää, niin huomenna ei tarvitse sitten punaisena nurkassa istuksia ja vältellä katsekontaktia muihin RuNkkuihin.

Ehkäpä on siis aika munkin panostaa, katsotaan, mitä saadaan aikaan.. :roll:
huima

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja huima »

kaakki kirjoitti:Ehkäpä on siis aika munkin panostaa, katsotaan, mitä saadaan aikaan.. :roll:
Jep.

Mäkin ajelin paljaaksi.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Todellakin vissiin panostetaan.. Mitäköhän sitä ite vois panostella? Kassinkin aattelin aamulla vasta pakata (menee muuten rätit ryppyyn) Tietystihän sitä aina vois yhden olusen maistella tässä.. (tai kaksi) Onhan tänään sentään p e r j a n t a i !! Rankka viikko takana.. :roll:

Editeditedit: Ainiin! Pesinhän mä hiukset.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 02.12.2005 18:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exsat

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä kyllä pakkaan jo tänään, aamulla ajattelin herätä varttia vaille kuus, iskeä farkut jalkaan ja paidan päälle ja siirtää nukkumiskeskuksen autoon.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja aasi »

Exsat kirjoitti:Mä kyllä pakkaan jo tänään, aamulla ajattelin herätä varttia vaille kuus, iskeä farkut jalkaan ja paidan päälle ja siirtää nukkumiskeskuksen autoon.
Otatko tyynynkin mukaan?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Eipä mulla paljo oo kyllä pakkaamista. Heittelen nuo kuteet tuosta roikkumasta laukkuun, ja työnnän vähän ripsaria silmään ja kipitän korttelin toiselle puolelle Ginaa ja aasia vastaan. Vois ottaa Kalevankin autoon matkalukemiseksi.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aasi kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mä kyllä pakkaan jo tänään, aamulla ajattelin herätä varttia vaille kuus, iskeä farkut jalkaan ja paidan päälle ja siirtää nukkumiskeskuksen autoon.
Otatko tyynynkin mukaan?
¨

Hei, mä kyllä aattelin ottaa ihan oikeesti :)
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja aydemir »

kaakki kirjoitti:Täällä on selkeästi panostettu huomista varten, ajattelin itsekin aloittaa jo tänään, mutta taitaa väsyttää vielä liikaa, jotta jaksaisi tuota naamaansa tökkiä ja repiä karvoja vääristä paikoista..
Kahvi tosin voisi piristää, niin huomenna ei tarvitse sitten punaisena nurkassa istuksia ja vältellä katsekontaktia muihin RuNkkuihin.

Ehkäpä on siis aika munkin panostaa, katsotaan, mitä saadaan aikaan.. :roll:
Kappas, ajatustenlukija! Paitsi ton kahvin osalta. Kahvin sijasta taidan ottaa glögiä Koskenkorva vanillalla maustettuna ennen kuin lähden töistä. Tunkivat (prkleen siat!) mulle vielä pullon sitä kossua ja vielä valkkariakin mukaan. Vastahan mä eilen sain yhen valkkarin mukaani...

Mitähän sitä muuten tekis? Viinakaappi täytty jo ajat sitten ja eilen täyttyi myös jääkaappi. Minnekäs seuraavat viinat pistetään jemmaan? Ja kuka ne juo??
On mullakin ongelmat :lol:
Save a horse, ride a cowboy
Kittys

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Vapaailta! Jesh! Se vois olla nyt siiderin paikka :beer: .

Riehakas päivä ollu. Pankkia "kilpailutettu", vaihto tulee. Ja kämpästä jätetty tarjous! :cheer: Eipä auta muu kuin odotella :think:
Vastaa Viestiin