Pilvessä Perjantaina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Älkää suosiko Siemensiä :x Joudun lähtemään nyt uuden puhelimen ostoon. Olin miettinyt vähän Nokian 6101 tai 6170... Saapas näkee.

Kivan näkönen ilma, lunta on tullu ja -1 astetta paks. Pikkujoulumatkaeväsmäyräkoirakin on jo eilen hankittu. Mitäköhän mä kuvittelen oikein niin paljolla kaljalla taas tekeväni, entisiäkin on vielä jäljellä... No mutta onhan se varauduttava, ettei paniikki iske.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aasi kirjoitti:Jaiks, olo onkin vähän kuin pilvessä. Kurkku karhea ja muutenkin tuntuu että pitää ottaa nyt tämä päivä vähän varovaisemmin. Ei ehkä kannattaisi nukahtaa ihan minne sattuu ilman peittoa ja herätä paleluun.
Nyt juot vaan kuuminta hottia koko päivän litratolkulla!! Ja ne villasukat jalkaan! Etkä liiku paljon.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tietämättömyys on viisautta?
M-ojo kirjoitti:Huomenta.
Äipälle iski siivousvimma.. prkl.
Huomenissa taas itään. :roll: :miitti:
Kenelle Äipälle? Kityssä Äippä nimi on varattu epäyhtenäisellä päätöksellä Elpalle!
Elppis kirjoitti:Törmäsin äsken surffaillessani suomenhevoseen nimeltä Mega-Matti :P "Jostain" syystä tähän aikaan yöstä se nauratti suunnattomasti!
Entäs Mega-Paula?

Miks kaikkien nörttien nimi on Petteri?

Petteri järvinen, AA, Aasi jne. :doh: :doh:
Pyyhin Netikettiin..
Nowaysis

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mä odottelin 34e tulevaksi, oiskohan sinnekin lipsahtanu yks nolla ylimääräseksi, mieluummin tiätty kaks..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja aasi »

irmelianneli kirjoitti:Nyt juot vaan kuuminta hottia koko päivän litratolkulla!! Ja ne villasukat jalkaan! Etkä liiku paljon.
Kyllä Irmeli!

Meinasi iskeä paniikki kun löysin vain yhden villasukan, mutta sitten muistuikin mieleen varsinaisen kätkön sijainti. Nyt on jalatkin verhottu kunnolla ja lämpiävät läppärin muuntajan päällä varsin leppoisasti..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Mida

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Mida »

olin haukkaamas leipää mut onneks vilkasin sitä eka, ku siin käveli muurahainen pääl. ja kissaki juoksee niit karkuun.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Niba kirjoitti:Kenelle Äipälle? Kityssä Äippä nimi on varattu epäyhtenäisellä päätöksellä Elpalle!
Noh höh.. ihan unohdin. Harahduin RL:n puolelle hetkeksi. Siellä äippä on sama ku äiti. Oli mun luona yötä sillä aikaa ku sen vastalakattu parketti kuivui... ja siinä samalla moitti kaavanomaisesti epäsiisteyttäni. :P
Viimeksi muokannut Mojo, 02.12.2005 10:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja aasi »

Niba kirjoitti:Miks kaikkien nörttien nimi on Petteri?

Petteri järvinen, AA, Aasi jne. :doh: :doh:
Nyt taisit sekoittaa minut siihen jouluisempaan hahmoon ja vielä vääränrotuiseen. Vaikka olenkin harmaa ja asun porojen luona, ei minulla yleensä ole punaista kuonoa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jospa se tänään sitten nukuttaisi. Hellacoptersien ja pakollisten bigbrother-nauhaltakatsomissyömisoperaatioiden jälkeen olikin jo aamuyö ennenkuin nukkumaan kerkesi.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Faghag kirjoitti:
JESH! Sain tänään tililleni lopputilin ja maksoin koko velkani Luottokunnalle. Nyt ei ole Visaa eikä muutakaan muuta vingutinta, missä olisi luotto-ominaisuus. Meikä aikoo elellä käteiskaupalla ja pankkikortilla.
Aion tehdä myös näin heti kun vaan veronpalautukset tulee (tuleeks ne tänään?). Visa-pk yhdistelmän ajattelin jäädyttää kiinni pakastinlokeroon, jotta pystyisin funtsimaan aina tosi tarkkaan tarviinko jotain vai en. Stokkan kortin kohtaloa en ole vielä päättänyt, mutta ehkä vain leikkaan sen kahtia.
Kid

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tätilääkäritäti tavattu ja samaa vanhaa paskaa. Vittu ne haluu minuu tutkii, musta tulee karkkinarkki tätä menoo :evil:
Nyt vois vaikka siivota.. tai sitten ei. Taidan istuu persiilläni vie hetken ja jauhaa paskaa. Meneehän se päivä näinkin.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Niba kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Törmäsin äsken surffaillessani suomenhevoseen nimeltä Mega-Matti :P "Jostain" syystä tähän aikaan yöstä se nauratti suunnattomasti!
Entäs Mega-Paula?
Mega-Paulaa ei taida olla mutta löytyis:

Mega Hela
Mega Mara
Mega Masa
Mega-Likka
Mega-Mani
Mega-Max
Mega-Miina
Mega-Pomo
Mega-Tintti
Mega-Tyttö
Mega-Tähti
Mega-Veera
Megavisa

Sitten kun meidän hevonen saa varsoja, niin niille annetaan kyllä jotkut hienot nimet!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Ovelle koputettiin ja kuulin sen :shock:
Onneksi ikkunasta näkee kuka siellä ovella hääröilee. Muuten olisi nouhoojalle jääny ovi avaamatta.

Kyl nyt kelpaa hellassa lämpöä kehittää :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
slam

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja slam »

hella kuumaksi ;)

Olen vittu aivan, kun päissäni... (2promillen väsymys humala) olla, niin votun väsynyt ja fyysisesti rasittunut...

olen repinyt ja riehunut hentoiset pienet lihakseni aika kipeiksi... toivottavasti kasvavat edes vähän moisesta rääkistä!
Angita

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mun kampaaja peruutti. Ja mun kun piti hankkia niin hieno leikkaus ja värjäys huomisiin pikkareihin. :(
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja cardic »

hoihoi ja voivoi, taas hommat seisoo ja peukut pyorii.

onkos huomenna ei syomaan menijat juopottelemassa jossain ruokailijoita odotellessa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Exsat

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Väsyttää, vaikka heräsin vasta yhdentoista jälkeen. Salille pitäis raahautua. Puuh!
Geetzu

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Nowaysis kirjoitti:Mä odottelin 34e tulevaksi, oiskohan sinnekin lipsahtanu yks nolla ylimääräseksi, mieluummin tiätty kaks..
Mulla lipsahti nolla ja tuo summa vielä kerrottiin kahdella! Hurjaa.
Vielä hurjempaa on tämä: laitoin rahat säästötilille.

:shock:
Dumari

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huh, tänään on ollut kiintoisa työpäivä. Kiwaa!!!221"!!"23!"23!
Kohta tulee soitto pankista, sitä odotellen...
slam

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja slam »

nyt vähän ruokaa ja nukkumaan.
Dumari

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tuli soitto pankista, nyt jännittää vielä enemmän. Saatan saada lainani vielä halvemmalla, korko tipahtaa 5,5%->3,5%. Jännittää jo ihan hurjasti sanoinko jo sen? Luultavasti joudun elämään jännityksessä koko viikonlopun, ei mua ole rakennettu kestämään tällaista jännitystä.. :roll:
SingleMalt

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Dumari kirjoitti: 5,5%->3,5%.
5.5% muka aluksi? Hullun korkea! Kilpailutitkos yhtään?
Nowaysis

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Geetzu kirjoitti: Mulla lipsahti nolla ja tuo summa vielä kerrottiin kahdella! Hurjaa.
Vielä hurjempaa on tämä: laitoin rahat säästötilille.
Hyvä äiti, turvaat lastesi tulevaisuuden!! ;)

Mulle oli sit tullu, stn, ihan oikee summa. En oo vissiin ollu kovin kilttinä, vai oliko se nyt niin et Verohallinto ja Joulupukki oli jotenki kimpassa vai ei???
Enthu

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Ei harmainta aavistusta miksi mulla on Visa Electron kortti... yleensä maksan kaiken käteisellä...vaikka Visa on kyllä kelpo kaveri muutaman kerran pelastanu kaupan kassalla pulasta kun ei oo käteisvarat riittäny :P
Kid

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nuin. Nyt on siivottu kämppä ja kid. Kohta pitäs laittaa vielä naamari päähän ja eksyä keskustaan. Tekis mieli ostaa jotain kivaa ja pientä.. Semmottiis pikkujoululahjaks itelle. Kaippa tuota vois jonku rätin ettii miehellekkin..HNmm..
Vastaa Viestiin