Pilvessä Perjantaina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Meik »

Elppis kirjoitti:
Mitäs teidän viikonloppusuunnitelmiin kuuluu? ;)
No jos tästä kuume tsemppaa, niin viikonloppuna aika tööt. Sellaset oli suunnitelmat :)
Na

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Na »

Ricky Gervais Konttoreineen on aivan nerokas! Ihan tekee kipeetä katsoa.
slam

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja slam »

lähden sinne hesaan samantein... :) kivoa...
Exsat

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Perkeleen kättä jomottaa ja lämpö nousi päälle 37, kun normaali on aika lähelle 36. Päivystykseen soitin, että tuleeko verenmyrkytys vai voinko mennä vasta maanantaina lääkäriin, oli sairaanhoitaja maanantain kannalla. Otin sitten buranan ihan itseäni lohduttaakseni, eikö sen pitäisi auttaa tulehdukseen?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Perkeleen kättä jomottaa ja lämpö nousi päälle 37, kun normaali on aika lähelle 36. Päivystykseen soitin, että tuleeko verenmyrkytys vai voinko mennä vasta maanantaina lääkäriin, oli sairaanhoitaja maanantain kannalla. Otin sitten buranan ihan itseäni lohduttaakseni, eikö sen pitäisi auttaa tulehdukseen?
Joo, kyllä se auttaa. Ota nukkumaan mennessä vielä toinen. Mäkin lääkitsen itseäni tulehduskipulääkkeellä tuon hemmetin tuskaniskan takia.

Ja nyt kyllä vielä oluella.. Plops igen.
Exsat

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti: Joo, kyllä se auttaa. Ota nukkumaan mennessä vielä toinen. Mäkin lääkitsen itseäni tulehduskipulääkkeellä tuon hemmetin tuskaniskan takia.
Netistä haettiin oireita ja lähimmäksi päästiin pernaruton kohdalla. Nyt mieskin valitti kuumeista oloa.. Ei me yhtään vainoharhaisia olla!
ninnithequeen

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Väsyttää ja vituttaa.

Ihan ypöyksin kotona, Nitsku jäi anopille, koska serkut tulivat sinne myös. Kivempihan se on toisten lasten kanssa leikkiä, kuin olla kahdestaan tylsän äidin kanssa kotona :)
Ja mies meni töihin yöksi, joten mikäs tässä mulla kotona ollessa yssin...kai. Lupaili ehkä heittävänsä miut huomenna Kallion etkoille, ja mietti kovasti minkäniminen Trickshot oli aikoinaan? Tietääkö joku?

Sauna päälle. Siivota pitäis. Mä sanon jotta VITUT.
Duunissa oli taas tarpeeks rankkaa. Saatanan juopot nukkuu iltavuorostakin pommiin :evil:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kohta lähdetään baariin! Kamulla on jo melkein meikit naamassa ja piilarit silmissä. Minä olen vielä ilman meikkiä ja pelkässä saunatakissa. Pitänee aloittaa pakkelointi. Minihame ja maiharit, eikös se ole hyvä yhdistelmä? Rocksista meidät löytää, jos joku muukin haluaa viettää pre-etkoja.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ei helvetti mikä ohjelma toi Britneyn tositv-hömppä, en pystynyt katsomaan minuuttiakaan.

Mietin tässä just että mitä sitä laittas huomenna päälle pikkareihin. Pitäskö laittaa hame silläkin uhalla jos vaikka innostuu kännäämään?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti: Rocksista meidät löytää, jos joku muukin haluaa viettää pre-etkoja.[/color]
Melkein kiinnostaisi. Antaisikohan äiti luvan lähteä baanalle?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Kohta lähdetään baariin! Kamulla on jo melkein meikit naamassa ja piilarit silmissä. Minä olen vielä ilman meikkiä ja pelkässä saunatakissa. Pitänee aloittaa pakkelointi. Minihame ja maiharit, eikös se ole hyvä yhdistelmä? Rocksista meidät löytää, jos joku muukin haluaa viettää pre-etkoja.
No vittu.
Mieli tekis, mutku rahat pitäs säästellä huomiseen. Niin että kerrankin olis sitä rahaa sit.

Haluuks joku tulla meijän paikalliseen :rofl:
1108

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Minäkin haluan tilittää:

Mie touhusin tänään:

04.00 herätys
04.30 ylös sängystä
04.35 kahvia
04.40 aamulehti
04.55 auton putsaus lumesta
05.00 wroom
05.35 töihin
--------------
19.35 töistä
19.40 paskalle
19.50 syömään
20.10 kaljakauppaan
20.30 kops kalja auki
22.02 vittuuntunut chattiin ja kityyn

Perkele, päiväketjut on perseestä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Rok rok!
Aito_Johanna

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Camilla kirjoitti:Ei helvetti mikä ohjelma toi Britneyn tositv-hömppä, en pystynyt katsomaan minuuttiakaan.
Mä katsoin äsken ehkä just sen minuutin Paris Hiltonin ja jonkun toisen pissiksen tosi-tv-hömppää. Katsooko näitä joku ihan oikeasti, siis koko jakson ja vielä seuraavalla viikolla toisenkin jakson? :shock:
Exsat

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Väsyttäis ihan hitoosti, ja nukkumassahan sitä pitäisi jo ollakin, joten sänkyyn kops.
aimohaiku

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Ihan kuin olisi tylsää. Onneksi Karhu pitää seuraa. :?

Tällaista perjantaita en kyllä enää suostu viettämään. Actionia, kiitos.
Gina

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Gina »

Kaikki oulurunkut tuntuu olevan fiksusti nukkumassa.... Mä värjään lettiä, pakkailen ja teen eväitä. Taidan ottaa puolenyön tavoitteeksi, ehtis 5 tuntia koisata.
Gina

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Gina »

Täällä on ihan sairaan hiljasta! en kai mä mitään mukaan tarvi muuta kuin viinat ja meikit, yks yö vaan ollaan.
Enthu

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Gina kirjoitti:Täällä on ihan sairaan hiljasta! en kai mä mitään mukaan tarvi muuta kuin viinat ja meikit, yks yö vaan ollaan.
Kukkuu... jag är där...tulin pitää seuraa :wink:
Gina

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Gina »

Enthu kirjoitti:
Gina kirjoitti:Täällä on ihan sairaan hiljasta! en kai mä mitään mukaan tarvi muuta kuin viinat ja meikit, yks yö vaan ollaan.
Kukkuu... jag är där...tulin pitää seuraa :wink:
wuhuu!!! Sano mitä sairaan olennaista mä unohdan messistä?
Edith

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ok, mä oon muistanut ostaa sukkahousuja ja tarkistanut, että meikkivoidetta on. Ainoa baariveskani on rikki ja hiukset - no, niistä ei kannata puhua... Mutta kuitenkin tuossa äsken peilailin vaatteitani ja geelitopattuja tissejäni ja päädyin tulokseen, että, kyllä vain, voisin pannakin tuota peilin naista. Lienen mielipiteeni kanssa yksin, mutta mitäpä siitä.

Mutta eikö olekin humoristista ja kamalaa ja ties mitä, että jonkin nettifoorumin pikkujoulut ovat tämän juhlakauteni keskipiste - ja totta puhuakseni myös luultavasti ainoat pikkujoulut, joihin osallistun.

Joo, kyl mua jänskättää. Mutta ei pelkästään pikkujoulut vaan myös se, että huomenna puolilta päivin tulen ensimmäistä kertaa elämässäni viettämään pari tuntia aikaa kahdestaan pikkulapsen kanssa. Mitä niiden kanssa tehdään?!
Turbohaltija

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Nukuksimaan, ehkä.
Turbohaltija

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti: Mutta ei pelkästään pikkujoulut vaan myös se, että huomenna puolilta päivin tulen ensimmäistä kertaa elämässäni viettämään pari tuntia aikaa kahdestaan pikkulapsen kanssa. Mitä niiden kanssa tehdään?!
Juokaa kaljaa ja pelatkaa tietokoneella? :)
Edith

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:
Edith kirjoitti: Mutta ei pelkästään pikkujoulut vaan myös se, että huomenna puolilta päivin tulen ensimmäistä kertaa elämässäni viettämään pari tuntia aikaa kahdestaan pikkulapsen kanssa. Mitä niiden kanssa tehdään?!
Juokaa kaljaa ja pelatkaa tietokoneella? :)
Niin, sit ei kyl enää tulevaisuudessa tarttis koskaan. Harkintaan.
Edith

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vaola kirjoitti: Minkä ikäisen muksun kanssa huomenna pidät hauskaa?
Vähän vajaa puolivuotias kummilapseni. Toiveissa olisi, että se nukkuisi tiiviisti ja minä voisin lukea vanhempiensa Hesaria, kun oma tilaus juuri lakkasi.
Vastaa Viestiin