Pilvessä Perjantaina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pikku-Akka

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Työajanseurantojen täyttäminen on sitten kivvaa- järki lähtee. Onneksi kulti soitteli että joko kohta karataan töistämme viikonlopun viettoon..
Edith

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Edith »

Angita kirjoitti:Mun kampaaja peruutti. Ja mun kun piti hankkia niin hieno leikkaus ja värjäys huomisiin pikkareihin. :(
Mä en ees ehdi kampaajalle. Oli tarkoitus käydä tasauttamassa latvat ilman ajanvarausta -paikassa, mutta nyt kohta puoliin jo täytyy kiirehtiä tapaamaaan äitiystävää, jonka kanssa oli tosi vaikea löytää sellaista aikaa, että kummallekin sopis. Tanssituntikin jää tältä päivältä. Mä olen se lihakseton kalpea olmi siellä nurkassa sitten huomenna, jolla on rumat hiukset.
Edith

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lisäksi mun kylpyhuoneesta on palanut lamppu, enkä tajua, miten lampunkuvun saa irti. Näin ollen on myös hieman epävarmaa, miten käyn huomenna suihkussa ja sheivaan sääret. Eli olen se kalpea lihakseton olmi siellä nurkassa, jolla on rumat hiukset ja karvaiset sääret ja joka haisee pahalta.
Na

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Na »

Onko olemassa jotain ruoka-ainesta joka auttaisi närästykseen?
Kid

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Kid »

Na kirjoitti:Onko olemassa jotain ruoka-ainesta joka auttaisi närästykseen?
Piimä ja maito toimii mulla.
SingleMalt

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Na kirjoitti:Onko olemassa jotain ruoka-ainesta joka auttaisi närästykseen?
Manteli, raaka kananmuna tai piimä.

Kananmuna raakana juoden auttaa heti.

Jos kiusaa enemmän, koukkaa apteekista Ranitidine Ranbaxya paketti. 5 euroa/10 nappia. Toimii kuin häkä.
Na

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Na »

Kiitos Kid Ja SingleMalt! Piimää testaankin sitten heti, se muna ällöttää liikaa.
SingleMalt

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Na kirjoitti:se muna ällöttää liikaa.
Niinhän se kananmuna ällöttääkin, mutta on itseasiassa noista paras vaihtoehto. Se toimii heti. Myös ruokasooda vedessä auttaa joillekkin.
Na

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Na »

SingleMalt kirjoitti:
Niinhän se kananmuna ällöttääkin, mutta on itseasiassa noista paras vaihtoehto. Se toimii heti. Myös ruokasooda vedessä auttaa joillekkin.
En mä usko, että menis alas. Ja jos menis niin saattais tulla takaisin ylös. Hyi. Mä testaan noi mukavammalta kuulostavat keinot ensin. Mulla olis muuten pakkasessa lidlin MANTELIsuklaajäätelöpuikkoja, se voisin olla ihan eka testaus. :) Lääkkeeksi, lääkkeeksi!
Dumari

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Dumari »

SingleMalt kirjoitti:
Dumari kirjoitti: 5,5%->3,5%.
5.5% muka aluksi? Hullun korkea! Kilpailutitkos yhtään?
Juuen! Eipä taida saada lainaa mistään pankista ellei siirrä kaikkea asiointiaan samaan pankkiin nykypäivänä. Nordea nyhtää 7,0%+ lainoista ilman reaalitakausta. Siis puhun nyt 25000e kulutusluotosta. Pelkillä takaajilla tuo prosentti olisi se n. 5,5%, reaalivakuudella se on 3,5%. Prosentin marginaali ei liene enää paha vai mitä?
Edith

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Edith »

Isä tulee illalla myöhään korjaamaan mun lampun! Hiuksia se ei sentään osaa kyllä leikata. Tai mistäs minä tiedän, kun ei ole koskaan kokeiltu. Hmm...

No, eläkää jännityksessä, miltä näytän huomenna. En edes tiedä, tulenko välttämättä kityilemään enää ennen pikkujouluja, kun huomenna on se perhanan lapsenvahtikeikkakin.
SingleMalt

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Dumari kirjoitti:Juuen! Eipä taida saada lainaa mistään pankista ellei siirrä kaikkea asiointiaan samaan pankkiin nykypäivänä.
Pankin vaihto on tänäpäivänä helvetin helppoa ja jopa suotavaa, jos on Nordean asiakas. Nordea kun on pankki paskimmasta päästä.

T: entinen nordealainen ja nykyinen erittäin tyytyväinen Nooalainen.
tonttu8

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Huomenta. Väsy x10!
Täytyis varmaan nukkua päikkärit jossain vaiheessa et jaksaa taas olla yön töissä. Teetä ja jogurttia, nam.
Kid

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ai kauheeta kun yks puhelinsoitto teki mut onnelliseks. Nyt mä vaan itkee pillitän täällä onnesta ja meikit valuu poskille!!

:ohyeah:
Dumari

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Dumari »

SingleMalt kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Juuen! Eipä taida saada lainaa mistään pankista ellei siirrä kaikkea asiointiaan samaan pankkiin nykypäivänä.
Pankin vaihto on tänäpäivänä helvetin helppoa ja jopa suotavaa, jos on Nordean asiakas. Nordea kun on pankki paskimmasta päästä.

T: entinen nordealainen ja nykyinen erittäin tyytyväinen Nooalainen.
Nordea se tässä lähtikin vaihtoon, tilalle tulee OKO-pankki. Katsotaan miten tässä eteenpäin mennään ja että onko tarvetta sitten jossain välissä vielä vaihtaa.
Kid

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Kid »

En viitti avata uutta ketjua nörtteilyyn, mut kysyn tässä.. Kaveri laitto mulle liitteenä (powerpoint) yhen mukavan jutun ja haluaisin jakaa sen teidän kanssa.
Mutta miten se onnistuu? Jos mä kopioin linkin osotteen, ni tulee vaan hassuja tekstejä, ei siis linkkiä..
Oma tietokonenörtti on töissä, en voi siltä nyt kysyä.
Pikku-Akka

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

kid kirjoitti:
Na kirjoitti:Onko olemassa jotain ruoka-ainesta joka auttaisi närästykseen?
Piimä ja maito toimii mulla.
Testaapa sinappi! Niin ja ruokasooda liotettuna hieman lämpimään veteen.
millivanilli

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

keskiviikkona on sitten työhaastattelu...
SingleMalt

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Dumari kirjoitti:Nordea se tässä lähtikin vaihtoon, tilalle tulee OKO-pankki.
Niin sitä pitää. Mä soitin juuri kamulleni toiseen pankkiin ja maanantaina käyn sen juttusilla, josko saisin vielä halvemman laina, kuin nooasta. Suattaapi olla, et pankki vaihtuu taasen. 8)
Na

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Na »

Pikku-Akka kirjoitti:
kid kirjoitti:
Na kirjoitti:Onko olemassa jotain ruoka-ainesta joka auttaisi närästykseen?
Piimä ja maito toimii mulla.
Testaapa sinappi! Niin ja ruokasooda liotettuna hieman lämpimään veteen.
Sinappi?! paljonko sitä oikein pitäisi syödä? Mä välttelen kyllä tota munaa ihan viimeiseen asti. Vai tarviiko sen munan välttämättä olla raaka? Voisinko mä paistaa sen vaikka?

(ja missä vaiheessa mun kannattaa alkaa epäilllä, että te vaan testailette mitä kaikkea tämä tollo oikein suostuu syömään? :P)
SingleMalt

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Na kirjoitti: Mä välttelen kyllä tota munaa ihan viimeiseen asti. Vai tarviiko sen munan välttämättä olla raaka? Voisinko mä paistaa sen vaikka?
Ei vaan sen kuuluu olla raaka, koska siitä muodostuu kalvo vatsalaukkuun. Ei se oikeasti maistu miltään. Hajotat sen kuppiin, vähä maitoa sekaan ja sekoitat. Sit naamariin vaan. Ihan iisi juttu.

Tuo on muuten jo vanha kikka. Sodasta paalavat jermut keksineet moisen parantavan konstin, kun maha on ollut rikki kaiken paskan jäljiltä.
safi

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja safi »

No nih nyt ollaan taas hiukan ihmistä muistuttavasssa kondiksessa ja melkein 170e köyhempänä. Hiukset värjätty ja kasvohoidossa käyty ja kaikki touhotus vain näiden kitypikkareiden vuoksi. Kurjaa olla nainen, kun rahaa pelkkään kauneudenhoitoon palaa ihan liikaa.
Illalla vielä yhdet pikkarit, joissa käyn vain syömässä ja jutustelemassa. Viinaa lupaan olla ottamatta, että olen sitten täydessä iskussa huomenna..
Na

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Na »

SingleMalt kirjoitti:Ihan iisi juttu.
No ok, luotan tähän. Here goes nothing.
Herra Manala

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

SingleMalt kirjoitti:Ei vaan sen kuuluu olla raaka, koska siitä muodostuu kalvo vatsalaukkuun. Ei se oikeasti maistu miltään. Hajotat sen kuppiin, vähä maitoa sekaan ja sekoitat. Sit naamariin vaan. Ihan iisi juttu.
Heittää vähän sokeria sekaan niin sehän maistuu itse asiassa ihan helvetin hyvältä.
Hebuli

Re: Pilvessä Perjantaina

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

safi kirjoitti:Illalla vielä yhdet pikkarit, joissa käyn vain syömässä ja jutustelemassa. Viinaa lupaan olla ottamatta, että olen sitten täydessä iskussa huomenna..
Onko tämä sitä maankuulua sarkasmia?
Vastaa Viestiin