Iskän, Isin ja Isänpäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Iskän, Isin ja Isänpäivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kunnia niille joille kunnia kuuluu siittämisestä!
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Iskän, Isin ja Isänpäivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lapset ja vaimo loihti aamiaisen ja sain myös paketit. Ihan jees.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Iskän, Isin ja Isänpäivä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tilatakko pitsa vai eikö, kas siinä kysymys.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Iskän, Isin ja Isänpäivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

UK-facroryn hengessä--

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Iskän, Isin ja Isänpäivä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Sorvin ääressä tienaamassa perheelle ruokaa, kuten isän tehtäviin kuuluu.

Olin tosiaan pe ravintolassa muutaman kurssikaverin kanssa, ja juttelin ruotsinkielisellä puolella olleen naisen kanssa, jota en niin hyvin tunne.

Oli mulle suuri kunnia ja ilon aihe tavata ihkaoikea vihainen feministi. Hän lähes itki Trumpin vaalivoittoa. Yritin lohduttaa, että ei tämä nyt niin vakavaa olo. Hän näki, että 30-luku toistuu.

Ihan mukava nainen vaikka onkin juuri perustamassa Suomen Feminististä puoluetta :)

Sanoin muutamaankin otteeseen, että en ole varma, oletko tosissasi, mutta vakuutti olevansa. Lähinnä en voinut uskoa, että joku Suomessa oikeasti melkein itkee Trumpin valinnan takia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Iskän, Isin ja Isänpäivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

James Potkukelkka kirjoitti:Sorvin ääressä tienaamassa perheelle ruokaa, kuten isän tehtäviin kuuluu.

Olin tosiaan pe ravintolassa muutaman kurssikaverin kanssa, ja juttelin ruotsinkielisellä puolella olleen naisen kanssa, jota en niin hyvin tunne.

Oli mulle suuri kunnia ja ilon aihe tavata ihkaoikea vihainen feministi. Hän lähes itki Trumpin vaalivoittoa. Yritin lohduttaa, että ei tämä nyt niin vakavaa olo. Hän näki, että 30-luku toistuu.

Ihan mukava nainen vaikka onkin juuri perustamassa Suomen Feminististä puoluetta :)

Sanoin muutamaankin otteeseen, että en ole varma, oletko tosissasi, mutta vakuutti olevansa. Lähinnä en voinut uskoa, että joku Suomessa oikeasti melkein itkee Trumpin valinnan takia.
Irtosiko?

Sinnin se pirun perhe..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin