Per...jantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Per...jantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Synttärit (lue: röpöttäminen) jatkuu. Gordon Lightfoot (kvg) täytti myös eilen 78...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Per...jantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Mä sorvailen tänään vain klo 18 asti ja jatkan hu aamulla. Toki la vain 4 tuntia ja su 3 tuntia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Per...jantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täytyy myöntää, että nyt on harvinainen tilanne: olen krapulassa työpisteellä. Piti ottaa vain lasillinen valkkaria ruuan kanssa, mutta kun Tappara tekikin niin kauniin jatkoaikamaalin niin meni koko pullo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Per...jantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vika työpäivä ennen 3,5 viikon lomaa. Kauhee kiire!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Per...jantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

6.30 aloitin että pääsee ajoissa vkonlopun viettoon. Taustalla soivat Billy Idolin viimeisin "Kings & Queens of Underground" sekä Metallican "Hardwired.."
Kumpikaan ei luonnollisestikaan samanlaisia klassikoita mitä tekijöiden aikaisemmista löytyy, mutta hämmästyttävän hyviä silti. Eritoten jälkimmäinen on hands down, no BS parasta mitä reiluun 20 vuoteen ovat Hetfield ja kumppanit aikaansaaneet muutamia yksittäisiä biisejä lukuunottamatta.



Kotona koetin pojille soittaa nimibiisiä "Hardwired" - molemmat juoksivat suunnilleen korviaan pidellen ulos huoneesta. Toistaiseksi näyttää siis että musiikkimaku on periytynyt äidin suunnasta, mutta ihmettelisin jos murrosikä ei tuo soittolistalle vähän rajumpaakin kamaa - mikäli yhtään omista kapinavaiheista voi mitään päätellä.

Oma musamaku on myös muuttumaan päin. 50 ikävuoden lähestyessä ei jaksa huudattaa punkkia ja heviä ja hard rokkia joka jumalan päivä. Työnteko-flow löytyy nykyään parhaiten jotain deep housu-kokoelmaa kuuntelemalla, dösässä istuessa tavallisesti jotain Cafe del Mar-tyylistä chillauttelua ja fillarointiin sopii parhaiten elektro. Humppaan ja iskelmää ei edelleenkään olla lähdetty, eikä lähdetä!
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Per...jantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ei tuo uusin Metallica aiheuttanut kyllä mitään keulimista. Paljon enemmän odotin etukäteen julkaistujen sinkkujen perusteella. Mä olen edelleen pähkinöissä Billy Gibbonsin viimeisestä albumista. Jos setä KKK ei ole vielä osunut kohteeseen, niin kannattaa ottaa soittolistoille.

https://youtu.be/xKtgvc06H10
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Per...jantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Hyvää synttärii Homie!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin