Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Perjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

8 päivää aattoon.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TGIF! Vapaa viikonloppu.

Ajattelin, josko vähentäisi jatkossa yhden päivystyksen. Olen nyt tehnyt pari vuotta päivystyksiä kuukaudessa 6 arki-iltaa, yhden la ja 2 su, mutta voisi ehkä yhden arjen jättää pois.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Millä perusteilla teet töitä kuten teet? Ihan uteliaisuudesta kysyn.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pellenä olo, temppujen tekeminen ja hauskuuttaminen oli ihan ok. Mutta kun on samalla mm. 7kk vauva, kiukutteleva päivänsankari ja tarjoilut sun muut hoidettavana (vaimon kanssa mutta silti), voin luvata, etten moiseen triplarooliin enää ryhdy.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^ Yritän löytää työmäärän, jolla ahdistaisi vähiten. Tähän mennessä olen aina kokeillut työmäärän lisäämistä, jos on ahdistanut. Nyt ei erityisemmin ahdista, joten kokeilen, josko voisi vähentää vähän. Sunnuntaita teen sen takia, että niissä on paras tuntiansio. Mutta en viitsi sentään jokaista kuukauden sunnuntaita tehdä, vaikka se loogista olisikin. Eikä niitä ehkä niin paljoa olisi tarjollakaan, muutkin osaavat laskea.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 16.12.2016 9:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pellenä olo, temppujen tekeminen ja hauskuuttaminen oli ihan ok. Mutta kun on samalla mm. 7kk vauva, kiukutteleva päivänsankari ja tarjoilut sun muut hoidettavana (vaimon kanssa mutta silti), voin luvata, etten moiseen triplarooliin enää ryhdy.
Kyllä tuosta hyvästä pitää saada suikkari nielemisellä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:^^ Yritän löytää työmäärän, jolla ahdistaisi vähiten. Tähän mennessä olen aina kokeillut työmäärän lisäämistä, jos on ahdistanut. Nyt ei erityisemmin ahdista, joten kokeilen, josko voisi vähentää vähän. Sunnuntaita teen sen takia, että niissä on paras tuntiansio. Mutta en viitsi sentään jokaista kuukauden sunnuntaita tehdä, vaikka se loogista olisikin. Eikä niitä ehkä niin paljoa olisi tarjollakaan, muutkin osaavat laskea.
:sir:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin