Aatonaatto

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Aatonaatto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tarunhohtoisessa mukavat kotimaiset tehot. Pitävä sokkeli on luotu, tästä se lähtee...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Aatonaatto

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Mä olen jotenkin saanut päähäni, että allekirjoituksessasi esiintyisi epiteettinäsi "yliluutunut". Nyt huomaan, että mainesanana onkin "yliuuttunut". Se on aika vaikeatulkintainen, liittyisi mielestäni jonkinlaisen peruskoulukemian kontekstin lisäksi mahdollisesti kahvi- tai vaikka viinidiskurssiin, tai missä nyt uutoksen liika väkevyys voisi ajankohtaista olla. Joka tapauksessa, vaikea liittää ihmiskontekstiin. Tarkoitetaanko sillä esimerkiksi jonkinlaista omassa liemessään liian kauan kiehunutta tyyppiä, jonka jokin ominaisuus on ekstraktoitunut liikaakin esiin, johtaen esim. juuri yliluutuneeseen tilaan? Hankalaa.

Oli miten oli, tämän aamun toistaiseksi keskeisin oivallus liittyy kuitenkin siihen, että yhä vain vastaansanomattomammaksi on käymässä johtopäätös siitä, että ilmastonmuutos ei kohtele pääkaupunkiseutua suotuisasti. Nytkin vallitseva uusi talvinormaali, eli pimeän, märkyyden ja tuulisuuden epäpyhä kolminaisuus, on kaikessa luotaantyötävyydessään jo melkein liikaa. Jos olisin toteuttamiseen taipuvaisempi tapaus, valmistelisin jo muuttoa etelämmäksi tai pohjoisemmaksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Aatonaatto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Ainoa tarkoitukseni oli hassutella - liittää kaksi kolme hassua sanaa toisiinsa vailla mitään logiikkaa tai kontaktipintaa itseeni.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Aatonaatto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kinkku tuntuu sulavan ja muutenkin kaikki sujuu kuin unelma onnesta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aatonaatto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisi pitänyt olla hereillä SQL-tunneilla. Päähän sattuu tämä miettiminen.

Tänään olen laiska paska ja lintsaan salin, litkin jopa yhden oluenkin illalla (Saku Manchester). Huomisaamuna aikaisin tojotan nokka kohti pohjoista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Aatonaatto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ärsyttää, kun poskiontelontulehdus (ihan itse kokemuksella diagnosoitu) ei parane, ja on vissiin pakko raahautua lekuriin ihan vaan reseptin takia. Nyt pitäis olla joku nettipalvelu, josta sen sais näppärästi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Aatonaatto

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Nyt kaikki päivän potilaat hoidettu. Vielä reilu tunti papereiden sekoittelua ja sitten joulupöperöitä ostamaan.

Nythän kaupat ovat auki joka päivä. Ei ole enää Wanhanajan Joulun hamstrauspaniikkia :(
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aatonaatto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Piti mennä tänään, mutta taidankin siirtää huomisaamuksi klo 0700.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Aatonaatto

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jouluarska on päässyt vapaalle!

Kumpaan te luotatte enemmän: Joulupukkiin vai Jouluarskaan?

Jouluarska on arskalainen väriterapeutti, joka tuo luotettavaa valoa kaikkien sisimpiin!
Valitkaa siis Jouluarska!

Älkääkä välittäkö tummasta maasta Jouluna! Yhdentekevää. Tärkeintä on, että on vihreitä kuulia ja hyvää kinkkua ja joulutorttua ja joulukahvia ja
Ja
Ja... kyllä juu...

JOULUARSKA

Ja taas mä vahingossa käytin returnia. Mut älykännyllä mahdoton olla käyttämättä.
Vespetityttö voisi virkata, miksi se on ongelma ne rivinvaihdot! :)
Vastaa Viestiin