Tapaninpäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Tapaninpäivä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Musikantit jatkavat kuolemistaan vaan...George Michael had the last Christmas.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tapaninpäivä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä en kasarimusikkia tietenkään silloin arvostanut, nyttemmin enemmän kun nuoriso tekee niin huonoa. George Michaelista että joku kaunis mallipoika, mutta kyllä "Last Christmas" soi nyt korvamatona ja "Faith"istä on mulla henkikökohtainen kipeä muisto erään misun kotona v. 1995 ilman uskoa yövyttyäni. . ja se nisäkäs soitti mulle aamulla tuon.

Se George Michael oli 53, mihin mahtoi kuolla?

Nyt on toisen etunimeni nimipäivä.

Alan huolestua paitsi tietenkin äidin, myös omasta terveydentilastani. Nimittäin olin kaksi vuorokautta ilman alkoholia ja ekanakin päivänä ilman kunnon krapulaa, ja silti normaali aamuinen oksetuskouristus tänäänkin ja päässä huippasi jopa istuessa. Ja ripuli aina. Sydämen tiheälyöntisyyttä. Ja kuolemanväsymys jos mitään syön. Mahdollisesti alkoholismista johtuvia, mutta jotain saattaa olla lopullisesti rikki vaikken joisikaan.

Mutta äidillä siis lähes kävelykyvyttömyys lihaskipujen takia (vanha vuosikymmenien vaiva, joka pahentuu liikaa), nielemisvaikeudet että pilleritkin pitää pilkkoa tai jauhaa ja vielä kipu genitaalissa johon ei kaksi yksityisgynekologiakaan löytänyt lääkettä. Huono kuulo, kuulolaitteetkaan eivät paljoa auta. Yksityisneurologinsa tarkastus on vasta 4.1. Äiti toivoo pääsevänsä Kysiin kokonaissyyniin osastolle. Mutta sepäs siinä on, että niin monta vaivaa ja ne eri osastot ovat eri osastoja.

Joulun teko jäi vain mun vastuulle, enkä minäkään paljoa jaksanut. Hyvin muodollisesti muutama perinne vain.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapaninpäivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Miten voi ihmiset kuolla? Goerge Michael vai michaelopoulus, Väisti HIVin ja kaikki sukupouolitaudit! Vai väistikö? Kuoli kuitenkin, mikään ei pelastanut, en tiedä jeesuksesta ja sen sukseesta--
hoimoikoni, sanalla sanoen..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin