Keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Hyvää iltaa arvoisat kitisijät :)

Erikoinen sääilmiö äsken ainakin täällä Espoossa, nimittäin ukkonen. Itse en nähnyt kuin yhden salaman, mutta oli sen verran erikoinen asia, että hiukan jopa säikähdin :lol:
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

"Aamiaista" syömässä... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aurauskalusto pyörii ja pyörii, varmaan hyvä juttu kun lumet tulee ja häviää kahden viikon välein, kiire on pois lakaista! Ei tuu säästöä Staralle! Eikä meille, jotka tän maksaa..

Tallinnassa on hyvä järjestely, kevät sulattaa lumet, meillä työnnetään rullataan ja siirrellään lunta, keväällä sitten hiihtomäentien lumenkaatopaikalla on kasa kesäkuulle asti.. Ja loput pilaa meriveet..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

aydemir kirjoitti:Hyvää iltaa arvoisat kitisijät :)

Erikoinen sääilmiö äsken ainakin täällä Espoossa, nimittäin ukkonen. Itse en nähnyt kuin yhden salaman, mutta oli sen verran erikoinen asia, että hiukan jopa säikähdin :lol:
Kuulin, mutta en nähnyt. Facebookin puskaradiossa raportoitiin heti, että salama se on ollut. Luulin ensin, että jo on urpo aika jyrätä pihoja puhtaaksi lumesta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Menkää nukkumaan yökyöpelit...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

No kyllä sitä lunta on kuitenkin tullut ihan kohtuullisesti. Kovasti on kaunista. Ehkä kohta pääsee hiihtelemäänkin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:No kyllä sitä lunta on kuitenkin tullut ihan kohtuullisesti. Kovasti on kaunista. Ehkä kohta pääsee hiihtelemäänkin.
:kele:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lumi on vain yksi veden olomuoto, tykkään siitä nestemäisestä muodosta kun se on jossain altaassa, ammeessa tai Itämeressä viroksi Lounameri, onkin vain kyse siitä että suomi on liian ruotsalainen, meren nimikin on suoraan kopioitu, vaikka vain ihan pikku poukama Pietarin f. Leningradin edustalla on itään meistä....
Viimeksi muokannut Niba, 04.01.2017 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tiesittekö, että Risto Jalo pelasi aikanaan piste per peli tahdilla änärissä? En minäkään, mutta nyt tiedän. Hauska lelu tää änärin statistiikkatyökalu.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sallittakoon ainakin yksi "hulluus" joka ihmiselle, minulle se on makkara..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Diddley Bow kirjoitti:Tiesittekö, että Risto Jalo pelasi aikanaan piste per peli tahdilla änärissä? En minäkään, mutta nyt tiedän. Hauska lelu tää änärin statistiikkatyökalu.
Mun mielestäni huomattavasti mielenkiintoisempi tieto on, että kuningatar Kleopatra eli lähempänä nykyhetkeä kuin Kheopsin Suuren Pyramidin rakentamista. Mulle eo. faktan kuuleminen oli aika päräyttävä, koska se kertoi, että historiankuvani oli pahasti vääristynyt.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

James Potkukelkka kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:Tiesittekö, että Risto Jalo pelasi aikanaan piste per peli tahdilla änärissä? En minäkään, mutta nyt tiedän. Hauska lelu tää änärin statistiikkatyökalu.
Mun mielestäni huomattavasti mielenkiintoisempi tieto on, että kuningatar Kleopatra eli lähempänä nykyhetkeä kuin Kheopsin Suuren Pyramidin rakentamista. Mulle eo. faktan kuuleminen oli aika päräyttävä, koska se kertoi, että historiankuvani oli pahasti vääristynyt.
Donald Trumpin valinnasta on jo miljoona vuotta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Diddley Bow kirjoitti:Tiesittekö, että Risto Jalo pelasi aikanaan piste per peli tahdilla änärissä? En minäkään, mutta nyt tiedän. Hauska lelu tää änärin statistiikkatyökalu.
3:n matsin perusteella? Mua säväyttää enemmän se, että näemmä Pekka Rautakallio pelasi Aleksander Barkovia paremmalla pistekeskiarvolla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

urpiainen kirjoitti: 3:n matsin perusteella?
No siinähän se vitsi just on.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Joo. Petteri Wirtasen shooting percentage on 100 %.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin