Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ensi viikko kun menee Polamkissa kurssilla, niin katsoin työvuorolistaa ja kurssin vaikutusta siihen. On kyllä typerä säädös tämä lakisääteinen pakollinen viikkovapaa 35h. Ensinnäkin epäsäännöllisessä työssä, kuten meidän alalla on hölmöä sitoa pakollinen vapaa kalenteriviikkoon, koska kuormitus ei tunne kalenteria. En nyt jaksa osaltani pahasti valittaa sitä, että tämän viikon kolmen viimeisen päivän työputki jatkuu viidellä kurssipäivällä, kun kotona joutuu kovemmille kuitenkin. Mutta että miksi kahdeksan tunnin koulutuspäiviä ei lasketa tähän viikkorasitukseen kuuluvaksi eli esmes työkaverini, joka jatkaa kurssilta työviikonloppuun, ei viikkolepoaikoja riko, koska koulutus siis ei ole työn kaltaista rasitetta. Huomenta silti kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kaiken päälle tajusin vasta nyt, että enhän mä saa eiliseltä ns. suntiksia eli tuplapalkkaa, koska loppiainen ei enää täytä arkipyhäkriteeriä. Siis ihan kamalaa polkemista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Katson vtä, uusin Holmews ei john tulee muualta kuulema kuin Yleltä, joudumme katselemaan tyberiä mainoksia..


Mitäs pistitte nimen Kempeleen tosi paljon vähemmän suositun artistin paperiin?
Käytetyillä toimenpiteillä voidaan hyvin tunkea pää omaan perseeseen
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin