Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Erinomaisen hyvää huomenta!! Onko tukka kipee?

Aamupalaksi karjalanpiirakkaa juustolla ja paistetulla kananmunalla, pari purkkia mustikka Activiaa ja päälle kannullinen vihreetä teetä. Näillä lähtee! Millä kattauksella siellä päässä lähtee?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TPK!

Kahvia menossa toinen kupillinen. En yleensä syö aamulla mitään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Cafetoria malawi geisha
Pari paahdettua ruisleipää kalkkunafileellä ja vanhalla goudalla
Kreikkalaista jugurttia, mustikoita ja mysliä
Kurkkua
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kahvia pari mukia ja kaksi palaa paahdettua ruisleipää mustaleima-emmentalilla ja kurkulla. Mä olen vähään tyytyvä myös viikonloppuaamuisin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pari nisupaahtoleipää kinkulla ja juustolla sekä ompputuoremehua. Kahdeksan päivän työ/kurssiputki poikki tänään. Keskimmäinen lapsi jossain kuumeoksupääkiputaudissa ja sitä tässä valvon. Eilen jonoteltiin Acutassa, mut ei vakavaa, vaikka ihan veto pois onkin. Päivän suunnitelmat meni uusiksi. Huomenta kaikille.
...ainiin, vaimo kun nukkuu, niin aamukahvi edelleen juomatta, koska kahvikoneen pörinä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kuppi kahvia ja pinaattilettuja. Syödessäni luin Aku Ankan taskukirjaa N:o 21.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Maitorahka, appelsiini ja pähkinöitä aamupalaksi. Juomana vettä ja kahvia. Käytiin taaperon kanssa katsomassa oman kummipojan Ultimaten SM- kisoja, on se kyllä kova. Viideltä olisi vuorossa pojan kummisedän jääkiekkopeli, eli katsomourheilupainotteinen päivä meillä tänään.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huomenta! Breku jäi heikolle kiireen takia, mutta muutama pähkinä ennen kahvakuulatreeniä ja treenin aikana puoli litraa vettä. Pikasuihku ja kaupasta mukaan prodejuoma ja pari karjalanpiirakkaa, kummityttö kyytiin ja Heurekaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kannullinen kahvia. Tuli toissapäivänä syötyä sen verran liikaa, ettei ole sen jälkeen oikein mitään jaksanut. No rahka naamaan ja kaupoille törsään tilille tippuneita bonareita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nakkimunakas suuhun, kauheasti energiaa hyvä että illalla saunaoluen pystyy, sitä ennen kauppaan åuhdistusaineita hakemaan ja kaikenpaikanpuhdistusainetta etikkaa, aitten avantoon pulikoimaa ja sitten uimaolut sailorsissa ja sitten pesemään ensin seinää sitten itseään saunaan ja sitten ja sitten ja sitten nukuksimaan,,
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin