Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Keskimmäinen perillinen vaikuttais olen lähes parantunut, vanhin tulee kohta yökylästä ja vauva laitetaan unille. Pitäis imuroida ja viikata pyykkiä. Lenkille vois jossain kohtaa rynnätä, ehkä vanhimman tanssitunnin aikana. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Uiddu että sattuu joka paikkaan. Kaksi tuntia tiukkaa pipolätkää oli selkeästi liikaa tälle mun ruholle. Mutta silti sitä haluaa lisää. Paljon. Ja heti. Kunhan pääsen näistä kiputiloista eroon, niin meen jääkaapille tankkaamaan seuraavaa kertaa varten. Ellei sitten poika suostu kantamaan ravintoa mulle tähän sohvalle.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

La la Land jäi eilen katsomatta, kun ei saanut enää kuin hajapaikkoja. Finnkino ilmeisesti aliarvioinut suosion, pyörii vain pienemmissä saleissa.
Tälle päivälle liput nyt osattuna.

TPK!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Lihakset kipeenä. Rankka viikonloppu.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mä oon melko varma, että Alepan eikun Salen kassatyttö haluaa minua. Seksuaalisesti. Olen nimittäin kaljaa ostaessani heittänyt sivistyneesti kiertäen melkein fllrtin tapaista kolmena päivänä ja tuo vaikuttaa olevan ihan mielissään. Harmi kun olen näin vanha juoppo. Ja kyllä se varmaan on hankalaa olla söpö kassatyttö, jolle kaikki irstaat vanhat ukot yrittävät sanoa jotain "hauskaa".
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin