Maanantai taas

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Maanantai taas

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Huomenta vaan,

Hieno viikonloppu taas takana. Kyllä mun elämä on ihanaa :h:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25565
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maanantai taas

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mulla oli ihan ok viikonloppu ja mun elämä on ihan ok.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23463
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai taas

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikko alkaa saatanallisella päänsäryllä. Normimaanantai.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai taas

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ihan ok viikonloppu. Eilen lenkillä tosin tajusin, että kaikki ei ole perus. Ekan kilsan jälkeen kello näytti 7:10 ja sykkeet huiteli noin 160:ssä. Kävelin loput viisi kilsaa. Nyt sitten poskiontelontulehdus ja saikkua. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantai taas

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Oikeastaan koko viime viikko oli keskimääräistä parempi. Joka päivä ainakin kerran yli tunnin liikuntasuoritus ja parhaina päivinä kaksi kertaa yli tunnin liikuntasuoritetta. Eilisen sitten ansaitusti nukuin melkein koko päivän - sen verran tehokkaasti olin jättänyt energiat viikolle.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantai taas

Viesti Kirjoittaja KKK »

McJanne kirjoitti:Jos ei lapsen kanssa vielä ollut vauhtia ja vaarallisia tilanteita, nyt on.
Vaimo päästi vesiä pihalle viime yönä, mentiin sairaalaan semmoista +50-70 kmh ylinopeutta hätävilkut päällä, liikennettä ei onneksi juuri nimeksikään eikä tietkään häiritsevän liukkaat. Ei houkuttanut ajatus että joutuu autossa kätilöimään. Yhdessä vaiheessa tuli vastaan siviilikyttä vilkut päällä, onneksi oli piennar välissä eikä varmastikaan ehtinyt rekkariani näkemään.

Yöllä ei synnäri kuitenkaan käynnistynyt, tulin töihin odottelemaan. Paljoa ei tullut viime yönä nukuttua ja vähän semmoinen kutina ettei ensi yönäkään...
Amazing shit happens!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantai taas

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ohos, onnea jo etukäteen! Toivottavasti synnäri käynnistyy piakkoin ja uusi taimi pääse kasvamaan.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantai taas

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Onnittelut ovat paikallaan sitten, kun nuorinkin muuttaa kotoa kasvettuaan fiksuksi aikuiseksi ilman että on ehtinyt ajaa isäänsä vararikkoon ja/tai hulluuteen :D
Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai taas

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25565
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maanantai taas

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tapahtuvatko nämä kuolemantapaukset yleensä teknisistä ongelmista vai jostain muusta? Lohjan palokunnan edustaja taisi Hesarissa muistella, että ko. kaivokseen on kuollut 10 sukeltajaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai taas

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sain palautetta opetusharjoittelustani: Oli ilo katsoa vahvan ammattilaisen osaavaa koulutusta. Jäin miettimään oliko ajatuksena opeopintoihin tullessasi hakea minkälaista osaamista itsellesi.

Aika vaikeeta olla vaatimaton, kun on vaan niin saaatana hyvä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai taas

Viesti Kirjoittaja Niba »

James Potkukelkka kirjoitti:Tapahtuvatko nämä kuolemantapaukset yleensä teknisistä ongelmista vai jostain muusta? Lohjan palokunnan edustaja taisi Hesarissa muistella, että ko. kaivokseen on kuollut 10 sukeltajaa.
En tiedä oliko kyseessä feikki uutinen kun kirjoitettiin "että kuoli jään alle" ei siis päässyt pintaan, pitäisi kiinnittää naru varpaaseen niin voisi sitten hukkuneen helpommin vetää taas ihmisten ilmoille, mutta mitä sinne jään alle ensikin menee? Meillä joku sukeltaja täällä kitinässäkin on mutta tosiaan oma valinta, sitä ei voi väheksyä jos haluaa mitata itseään..
Sukellus ja laskuvarjohyppy, kaksi hommaa mitä en vapaaehtoisesti tee, lisätäkseni veren adrenaliinipitoisuutta..
Airaksinen sanoi kuulema televisiossa "että kuolema pelottaa" aina varmaan enemmän mitä enemmän omistaa ja haluaa, siihen loppu pos, jos taas eimitään ole tai mitään omista on kuolema ihan vaan käytännöllisyyskysymys..
Viimeksi muokannut Niba, 16.01.2017 14:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9401
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maanantai taas

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:Aika vaikeeta olla vaatimaton, kun on vaan niin saaatana hyvä!
Ei se ole leuhkimista, jos se on totuus :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin