Perjantai pelastaa satiaiset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Oletko nähnyt satiaisen?

Mikä se on?
0
Ei ääniä
En ole
1
33%
50/60
0
Ei ääniä
näytepuollossa
1
33%
ajettiin lääkkeillä pois!
0
Ei ääniä
pidäm omaa reservaattia jalkovälissäni, siellä sijaitsee suojelualue!
1
33%
 
Ääniä yhteensä: 3

Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai pelastaa satiaiset

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bluntly kirjoitti: 17.02.2017 10:56 Kuvista päätellen koko keittiön parasta ennen päivä on mennyt jo ajat sitten.
Tästä sitä mahdollisen ostajan remontti-intoa pohdinkin, mutta en raaskinut sanoa, ettei tule paha mieli. Tähän kevennyksenä, että meillä taitaa olla saman sarjan kaapiston ovet. En olisi koskaan valinnut itse, mutta kun ovat edellisen omistajan jäljiltä ehjät ja ihan hyvät, niin ei raaskisi vielä vaihtaakaan kun pikkulapsiperheessä kuluma on aika kovaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai pelastaa satiaiset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jos aikoo myydä, ei keittiötä kannata remontoida.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai pelastaa satiaiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti: 17.02.2017 11:11 Jos aikoo myydä, ei keittiötä kannata remontoida.
Juu.

Suuressa kuvassa iso epävarmuustekijä on rahatilanne. En aio muuttaa keskustaan mihinkään koppiin asumaan, pitää olla reilusti nykyistä enemmän rahaa, jos muutamme. Realistinen, mutta epävarma mahdollisuus on listautumisanti. _JOS_ siitä tulee rahaa reilusti, on muutto keskustaan edessä. Jos jostain syystä ei tule, asumme tässä varmasti pitkään.

Jos tosiaan muutamme lähimmän viiden vuoden sisällä (mikä on eo. reunaehdoista johtuan mahdollista ja toivottavaa, mutta ei mitenkään varmaa), ei kannata keittiöremppaa tehdä. Ei siihen olisi nyt oikein rahaakaan.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 17.02.2017 11:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perjantai pelastaa satiaiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti: 17.02.2017 11:11 Jos aikoo myydä, ei keittiötä kannata remontoida.
Tää on vähän niin ja näin. Kummallekin on ostajansa. Toiset ostaa mielellään vasta rempatun, koska silloin ei itse tarvi tehdä mitään. Jotkut taas nimenomaan haluaa tehdä omanlaisensa, eikä silloin kannata maksaa toisen tekemistä pintaremonteista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai pelastaa satiaiset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti: 17.02.2017 11:16
Vesper kirjoitti: 17.02.2017 11:11 Jos aikoo myydä, ei keittiötä kannata remontoida.
Tää on vähän niin ja näin. Kummallekin on ostajansa. Toiset ostaa mielellään vasta rempatun, koska silloin ei itse tarvi tehdä mitään. Jotkut taas nimenomaan haluaa tehdä omanlaisensa, eikä silloin kannata maksaa toisen tekemistä pintaremonteista.
Joo, mutta jos jatkaa esim. tolla nyt olevalla tyylillä (sori!!), se karsii ostajia.

Edit. Itse aion laittaa kämpän myyntiin varmaan tässä keväällä. Sitä varten laitan keittiöstä lieden ja ehkä astianpesukoneen uusiksi. Kaappeja/ovia ei kannata vaihdattaa, vaikka ovatkin jo 11 vuotta vanhoja. Ovat onneksi hyvässä kunnossa ja ajattomat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Perjantai pelastaa satiaiset

Viesti Kirjoittaja KKK »

James Potkukelkka kirjoitti: 17.02.2017 10:18 Ei hitsi, 895mm leveän Festivon korkeus on 2060 mm. Taitaa olla liian korkea tuohon. En mitannut korkeutta aivan millilleen, mutta katsoin, että 204cm kaappi mahtuu, tod. näk. tuo ei mahdu.
Varmaan ihan aiheetonta nillitystä mutta mua häiritsee aina kun puhutaan milleistä ja senteistä sekaisin. Kannattaa pitäytyä milleissä niin ei tule sotkuja ja lipsauksia. Joka tapauksessa onnea rojektiin :)
Amazing shit happens!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai pelastaa satiaiset

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Po. millitys.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai pelastaa satiaiset

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti: 17.02.2017 12:21 Kaappeja/ovia ei kannata vaihdattaa, vaikka ovatkin jo 11 vuotta vanhoja. Ovat onneksi hyvässä kunnossa ja ajattomat.
Laita vaan kuva, niin voidaan todeta, että paskat on!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perjantai pelastaa satiaiset

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 17.02.2017 12:35
Vesper kirjoitti: 17.02.2017 12:21 Kaappeja/ovia ei kannata vaihdattaa, vaikka ovatkin jo 11 vuotta vanhoja. Ovat onneksi hyvässä kunnossa ja ajattomat.
Laita vaan kuva, niin voidaan todeta, että paskat on!1
:lol:

Ajaton = valkoinen ???
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai pelastaa satiaiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

valkoinen = paskat
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai pelastaa satiaiset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti: 17.02.2017 13:00
James Potkukelkka kirjoitti: 17.02.2017 12:35
Vesper kirjoitti: 17.02.2017 12:21 Kaappeja/ovia ei kannata vaihdattaa, vaikka ovatkin jo 11 vuotta vanhoja. Ovat onneksi hyvässä kunnossa ja ajattomat.
Laita vaan kuva, niin voidaan todeta, että paskat on!1
:lol:

Ajaton = valkoinen ???
Valkoiset ja sileät.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai pelastaa satiaiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikähän nyt kun naapurifirman naisihmiset ovat alkaneet järjestäen käyttämään nahka- ja pvc-housuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai pelastaa satiaiset

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Perjantai pelastaa satiaiset

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Bluntly kirjoitti: 17.02.2017 13:59 Mikähän nyt kun naapurifirman naisihmiset ovat alkaneet järjestäen käyttämään nahka- ja pvc-housuja.
Kevät lähestyy... ;)
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai pelastaa satiaiset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tom of Finland -hype. Kyllä se siitä laantuu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perjantai pelastaa satiaiset

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mulla on ollut erinomaisen hyvä viikko. En oikein osaa kulunutta viikkoa paremmin tiivistää. Viikonloppuna hiotaan timanttia ja sitten ollaan valmiina alkavaan talvilomaviikkoon.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin