Kylmä keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Mistäs nämä pakkaset taas tuli? Luulin että päästään jo kohti kevättä, mutta tässähän joutui siirtymään takaisin talvitakkiin.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Iltapäivällä pakkanen helpottaa, tilalle myrskyä.

Harmittaa kun tuli vähän mätettyä eilen naposteltavaa pieneen pettymykseeen. Kierre tai jotain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jalat on niin maan perusteellisen kipeet, että tänään jää ulkojäät käymättä ja kävelylenkki tekemättä. Tänään voisin vaikka jäädä kattomaan pojan nyrkkeilytreenejä. On ainakin hyvässä opissa kun valkkuna toimii Idi.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

aydemir kirjoitti: 22.02.2017 7:32 Mistäs nämä pakkaset taas tuli? Luulin että päästään jo kohti kevättä, mutta tässähän joutui siirtymään takaisin talvitakkiin.
Perusvirhe että helmikuun ekana aurinkoisena suojasääpäivänä luulee, että nyt tulee kevät. Maaliskuu on vielä talvea, huhtikuu on postapokalyptinen fallout-kuukausi ja toukokuussa tulee kevät, jos tulee.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Diddley Bow kirjoitti: 22.02.2017 9:09On ainakin hyvässä opissa kun valkkuna toimii Idi.
Amin?

Nyrkkeily olisi hyvä meidänkin pojille. Vaimo ei kyllä päästä.

Vanhempi on sentään judosta innostunut. Ikäisekseen huomattavasti kookkaampana toki liikkuu hieman kömpelösti. Ollaan yritetty opetella kuperkeikkaa ja ukemia omalla ajalla. Hämmästyksekseni sain itsekin ukemin eteenpäin menemään vielä suht mallikkaasti paikaltaan. Täytyis kokeilla onnistuuko pystystä ja liikkeestä. Muistaakseni olen sen joskus osannut.

Uskon muutenkin vakaasti että budoharjoittelu on kasvavalle hyvästä. Oppii keskittymistä ja kurinalaisuutta sekä saa tervettä itseluottamusta. Ei mene heti lukkoon jos joku koulunpihalla käy kraiveleihin kiinni.

Olen sitten ihan täysin tietoinen siitä, että koulun piha ei ole dojo eikä vyöarvo takaa yhtään mitään tosipaikan tullen. Mutta jos on jonkinlainen käsitys fyysisen kamppailun perusteista, selviytymisen todennäköisyys paranee. Aina ei pääse karkuunkaan eikä asiasta sanominen riitä.
Amazing shit happens!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Pidemmän päälle tulee bonarina aivovauriota, kukkakaalikorvaa ja murtunutta nenää.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

KKK kirjoitti: 22.02.2017 12:46 Amin?

Nyrkkeily olisi hyvä meidänkin pojille. Vaimo ei kyllä päästä.
Hän. Me ollaan nyt vasta ekaa kertaa koittamassa. Katotaan josko pojalle jää kipinää jatkaa. Tykkäs ainakin ekoista treeneistä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

So Hard kirjoitti: 22.02.2017 12:58 Pidemmän päälle tulee bonarina aivovauriota, kukkakaalikorvaa ja murtunutta nenää.
Ei tässä ammattilaiseksi olla rupeamassa. Kevytkin sparri antaa hyvin tilannesilmää. Vaaroista toki tietoinen enkä ole pakottamassa. Jos nyplää mieluummin pitsiä tai tietokoneita, so be it. En minä itsekään mitenkään machotyyppinen ole. Oma kokemus kuitenkin että säännöllinen liikkuminen lisää elämänlaatua ja ajatustyökin sujuu paremmin kuin kroppa kunnossa.

Kotona pyritään välttämään esim viimeiseen saakka kyyditsemisiä. Kilometrin, alun toista jaksaa tuon kokoinen aivan mainiosti pyöräillä tai kävellä.
Amazing shit happens!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Arrggh.
Kävin ostamassa lisäkaljaa, ja joku ihan suomalainen pummasi minulta vitosen. Tarjottuaan ensin röökin. Ensin näytin, ettei mulla ole lompakossa kuin tukko viidenkympin seteleitä, mutta tuo näki että onhan siinä vitonenkin. Josta luovuin. Olen minä sitten hyvä ihminen?

KKK:n asioihin, että minähän en osaa painia. Mutta kuvittelen, että judo ja nyrkkeily/potkunyrkkeily voisi olla hyvä kombinaatio. Toki miekkalajitkin ovat hienoja ja ennen kaikkea turvallisia, mutta harvapa nykyään miekkaa snagarilla saati koulussa kantaa.

Kotona voi olla, jonka takia tämä miekkanörtin hyvin harkittu video vakavan äärellä.
Mulla on toki tuliaseita, on veitsiä, on miekkakin.... mutta ehkä mun puiset vanhanajan pesäpallomailat tai lapakatko Kohon laminoitu "Jari Kurri Special" saattaisivat olla laillisempia käyttää rosmoon. Kunhan uhatessani näytän psykopaatilta ja sittenkin toveri hyökkää ensin.



https://www.youtube.com/watch?v=hwQoS2kZ5S8
Viimeksi muokannut Gat, 22.02.2017 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Onhan tuo semihysteerinen rosmojen pohdiskelu kyllä ihan perusteltua, kun on mennyt vasta ekat 50+ vuotta ilman rosmokontaktia.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard:
Kyll mun aitasta varastettiin antiikkinen grammari ja arvokas savikiekkoäänilevykokoelma poissaollessani.

Joroisten moikillä taas kävi varkaat kaksi kertaa peräkkäin ja veivät mm. kuistin pöydän, astiat ja ryijyjä ja vielä ruohonleikkurinkin. Minä ja isäni väijyttiin siellä sitten kaksi yötä valot pimeänä ja auto piilossa. Isällä haulikko ja minulla revolveri. Ei ketään tullut ja oli todella tylsää.

Lopulta varkaat jäivät kiinni Espoossa poliisin toimesta, olikin mökin edellisen omistajan poika seurueineen. Roinat saatiin melkein takaisin, mutta eihän se ruohonleikkurikaan enää toiminut. Nykyäänhän ulkomaalaissyntyiset ryöstävät taloja jopa isäntäväen kotona ollessa, tai niin olen lehdistä lukenut.

Vähän huvitti kun äitini uhosi mökille väijymään lähtiessämme että ampukaa nyt joku. Isäni kanssa sitten mietittiin ettei äiti naisena taida käsittää miten vakava asia se olisi. Kytätkin paluumatkalla pysäyttivät meidät, puhalluttivat raittiin isäni ja aseet nähtyään kysyivät oliko hyvä metsästysretki. Isäni että ei oltu metsällä. Ja aivan oikein, ei silloin ollut metsästysaika. :mrgreen: Että sellaista sukua.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

No kyllähän kylmäksi ammuttu murtovaras jokaisen syväjokimökin perunamaasta löytyy lannoitteena.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Puhuttiinko tässä jonkun ulkopuolisen ampumisesta vai pitikö pyssyillä ihan perhepiirissä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti: 22.02.2017 14:49 Puhuttiinko tässä jonkun ulkopuolisen ampumisesta vai pitikö pyssyillä ihan perhepiirissä?
Minulle jo pienenä opetettiin, ettei aseella saa osoittaa mitään, jota ei aio ampua. Eikä meillä omaa perhettä aiottu ampua. Eikä muitakaan. Tuossa mökkijutussakin oli ideana vain pidätellä niitä kyttien tuloon asti tai jos autolla koettavat paeta, minä olisin ampunut renkaansa. En ihmisiä. Mutta toki pelotevaikutus olisi ollut tärkeä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

aydemir kirjoitti: 22.02.2017 7:32 Mistäs nämä pakkaset taas tuli?
Pohjoisesta. Varokaa niitä jo kuolleita.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Miten tilanne olisi parantunut, jos ne rosvot olisivat lisäksi pöllineet teiltä ne aseet siinä muun varkauden yhdeydessä?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti: 22.02.2017 20:50 Miten tilanne olisi parantunut, jos ne rosvot olisivat lisäksi pöllineet teiltä ne aseet siinä muun varkauden yhdeydessä?
Luulisin, että harvempi rosmo yrittää riisua kodinpuolustajan tuliaseen vaikka se olisi minkä vihaisen raihnaan kynäniskan kädessä. USA:ssakin rosmot eivät pelkää poliisia tai vankilaa mutta kotirouvaa haulikko käsissä pelkäävät. Ja jos yrittäisivät aseen poistoa, se olisi fyysinen hyökkäys jolloin sivistysmaissa heidät saisi laillisesti ampua. Suomessa ei tietenkään. Mutta psykologinen tekijä: Tuskin esimerkiksi sinä ryysisit päälle jos mulla olisi ladattu haulikko tai yhdenkäden ase.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kylmä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

En mitenkään halua joutua syväjokihaulikkomiehen, edellisen faijan ja liettualaisen mustalaisjengin ristituleen. Jotenkin vaan tuo teidän perheen jyräävä performanssi pistää veikkaamaan, että jollette ammu toisianne rosvojen ilmaantuessa/ilmaantumatta niin seuraavaksi todennäköisin vaihtoehto on, että rosmo ottaa teiltä haulikot pois ja vääntää nenän kynäniskaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin