Tarvotaan hangessa torstaina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Tarvotaan hangessa torstaina

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Toivottavasti huoltofirma hoitelee taloyhtiön pihatiet puhtaiksi aikaisin aamulla, muuten menee tarpomiseksi. Mitenhän hyvin tiet on aurattu? Pitänee varata ylimääräistä aikaa työmatkaan ettei tarvitse henkensä kaupalla painella kaasua...

Lyhyen ajan sisällä kahdeltakin taholta on ehdoteltu parisuhteeseen ryhtymistä :shock: Miksi miesten pitää monimutkaistaa asioita ja etenkin sotkea tunteita asioihin? Hämmentävää ja ärsyttävää.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarvotaan hangessa torstaina

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

aydemir kirjoitti: 23.02.2017 0:38 Lyhyen ajan sisällä kahdeltakin taholta on ehdoteltu parisuhteeseen ryhtymistä :shock: Miksi miesten pitää monimutkaistaa asioita ja etenkin sotkea tunteita asioihin? Hämmentävää ja ärsyttävää.
Kuulostaa kokemuksen puutteelta. Kunnon parisuhdehelvetti on vielä läpikäymättä. Sä selkeästi houkutat poikia joilla kivekset ovat juuri laskeutuneet.

Kurkku on niin kipeä, että puhumisesta tuskin tulee mitään. Mä olen vissiin kipeä, eli mä väijyn elämää täältä peiton alta tänään.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tarvotaan hangessa torstaina

Viesti Kirjoittaja Niba »

Helsingissä oli hertzikassa ja Kampen hyvin aurattu, kaupunkielämää..

tuohon toiseen vaan että olen todella huono neuvomaan ketään asioissa, vietän paljon nolla-aikaa..
Joillakin on omistustarve.. Joillakin palvelutarve..
Toisaalta asiahan ei minulle kuulu..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarvotaan hangessa torstaina

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pojalla ilmeisesti olis aika hyvät lähtökohdat aloittaa nyrkkeilyn harrastus. Palaute kolmen päivän jälkeen oli, että pienellä treenillä poika olis kisamatskua. No, saa ite päättää haluaako alkaa nekkailemaan. Säbästä ei luovuta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tarvotaan hangessa torstaina

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mitäs jos poika sanoo ettei puuhelmet kiinnosta, haluaa miesten lajiin?

Tämä päivä mennyt kivasti saatanallisen päänsäryn kanssa. Duuniin viitsinyt mennä, mutta sapuskaa oli haettava kaupasta. Yksi helvetillisimmistä keikoista ikinä kun joka valo ja ääni ahdisti, mutta kalakeittoa oli saatava lohdutukseksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tarvotaan hangessa torstaina

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Bluntly kirjoitti: 23.02.2017 19:14 Mitäs jos poika sanoo ettei puuhelmet kiinnosta, haluaa miesten lajiin?
Jaahas. Sä olet ennenkin dissannut säbää täällä. Mikä siinä nyt isoa poikaa niin harmittaa?
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tarvotaan hangessa torstaina

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti: 23.02.2017 20:03
Bluntly kirjoitti: 23.02.2017 19:14 Mitäs jos poika sanoo ettei puuhelmet kiinnosta, haluaa miesten lajiin?
Jaahas. Sä olet ennenkin dissannut säbää täällä. Mikä siinä nyt isoa poikaa niin harmittaa?
Surffitukat saa nivusta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin