Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kuvitellaan tilanne, että Jumalan rangaistuksen takia päädyt juttutuokioon jonkin kitinäläisen kanssa. Kenen kanssa sinulla uskoaksesi olisi kaikkein vähiten juteltavaa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Itselläni varmaankin Stadin Arska, mutta koska hän on niin ilmeinen, yritetään miettiä kakkosvaihtoehtoa.

Ehkä Bluntly. Mulla ei ole mitään jäsen B:tä vastaan, mutta ei vain uskoakseni olisi paljoa keskusteltavaa. Toki voisin kysellä hänen työstään, se kiinnostaisi. Mitä hän käytännössä tekee.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja elco »

Ninnin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Stadinarska varmaan voittaa, vaikka kilpailu on kovaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti: 28.02.2017 9:49Ninnin.
:lollero:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tää on vähän hankala. Melkein homma menee niin, että live- ja palstaolemuksen summana asian ratkaisee ei niinkään yhteyisten kiinnostusten kohteiden määrä, vaan samanhenkisyys sosiaalisesti. Esmes uskoisin, että daven kanssa juttua voisi riittää, vaikka olemme näillä kiinnostuskohdemittareilla aika ääripäissä. ...olipas poliitikkomainen vastaus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kiinnostava kysymys myös siltä kantilta, että eri ihmisten vastaukset saattavat yllättää ulkopuolisen. Esim. mä olisin ajatellut, että Dave ja Bluntly voisivat ihan hyvin jutustella molempia kiehtovalla tavalla jostain nörttihärpäkkeiden ominaisuuksista, joista kirjoittelevat tännekin. Vaikka ei kai tuollainen ole mikään takuu luistavuudesta livenä - itsekin ajattelisin, että vaikka Dave tietysti on minun(kin) suosikkikeskustelukumppaneita täällä palstalla, livenä varmaan kokisimme aika suurta vierautta (ei toki suurinta palstan tarjoamista vaihtoehdoista, mutta merkittävää kuitenkin).
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.02.2017 9:49 Itselläni varmaankin Stadin Arska, mutta koska hän on niin ilmeinen, yritetään miettiä kakkosvaihtoehtoa.

Ehkä Bluntly. Mulla ei ole mitään jäsen B:tä vastaan, mutta ei vain uskoakseni olisi paljoa keskusteltavaa. Toki voisin kysellä hänen työstään, se kiinnostaisi. Mitä hän käytännössä tekee.
Stadinarskan! Yhdyssana.
Oletko James vihainen kun olen joskus epäillyt lääkärin ammattiasi, heh. Tuo "ilmeinen" - vastaushan on tai olisi aivan täysin älytön. Uskon jo ammattisi, mutta Gatin surkeutta en usko vieläkään alkuunkaan!
Puhutaanko tässä nyt muista puheenaiheista kuin oman työalan asioista. Ilmeisesti, huh.

Minulla on ehkä paljonkin täällä sellaisia, joidenka kanssa en niinkään ehkä voisi olla helposti puheissa. Tai tapaaminen olisi miellyttävä, mutta ei olisi paljoa puheenaiheita AINAKAAN HETI! Itse sanoisin, että syy ei niinkään ole elämän puheenaiheet vaan varsinkin miesten hyvin kova ja suorasukaisen tylsäkin tyyli ja aika mustavalkoinen kovahko elämänasenne. Minä haluaisin sellaisesta seurasta toki "paeta" välittömästi. Naisetkin täällä ovat aika huumorintajuttomia, joka vaikeuttanee juttelua.
Minä olen kyllä aikas helppo ihminen sillätavalla, että minun kanssani ei tarvitsisi jännittää, ja osaan puhua lukemattomista aiheista. Mutta itse en silti kaikkien kanssa viihdy samallalailla. Pidän huumorintajuisista ja avarakatseisista ja älykkäistä ja pohtivista ihmisistä, jotka erityisesti pystyvät kritisoimaan myös itseään ja nauravat!
Heitä onneksi on livenä. Heräsin asiaan sikäli silmät ympyriäisenä kun James Potkukelkan kanssa juttelu menisi about parhaiten koko porukassa. Homeboyn kanssa olen, jos mahdollista, täysin päinvastainen henkilö fyysisesti ja osin henkisestikin. Mutta Homeboyn lämmin ja analyyttinen älykkyys ja kohteliaisuus on aivan ylivertaista! Siinä on monille paljon oppimista. Homeboyn vaikeudet muutoin jäävät siinä täysin varjoon!
Eli ymmärrän, että monet kitinäläiset eivät olekaan hyviä keskustelukumppaneita minulle ja syy saattaa olla meidän keskustelijoiden erilainen joustavuus!
Mutta niin paljon minulla on varmuutta live-elämästä, että keskusteluni kenen kanssa hyvänsä kitinässä olisi ihan miellyttävää koska livenä keskusteluni sujuu aina kivasti.
Itse epäilen eniten Manaajaa ja ehkä Elcoa. Heidän kanssaan olusi varmaan jäykähköä. Minulla ainakin olisi huonohko ennakkoasenne Manaajaa kohtaan.
Kaikkien naisten paitsi ehkä Swirlin ja Bettyn kanssa uskoisin että jutteluhetki kahvilla olisi molemmille tosi kivaa! Ja uskoisin että yllättävääkin?

KALEVALA-ARSKA
Helmiarskan aliarska
Viimeksi muokannut Stadinarska, 28.02.2017 10:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Sut valitsin sen takia, että en tiedä susta mitään. Sä et oikein koskaan kerro mitään itsestäsi, että myöskään tunnu kauheasti kiinnittävän huomiota siihen, mitä muut kirjoittavat. Pelkästään pyörität yhden miehen hah hah hauskaa arskashowta. Voi olla, että livenä olet aivan erilainen. Tämä tietysti perustuu pelkästään palstaesiintymiseesi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 28.02.2017 10:24 Kiinnostava kysymys myös siltä kantilta, että eri ihmisten vastaukset saattavat yllättää ulkopuolisen. Esim. mä olisin ajatellut, että Dave ja Bluntly voisivat ihan hyvin jutustella molempia kiehtovalla tavalla jostain nörttihärpäkkeiden ominaisuuksista, joista kirjoittelevat tännekin. Vaikka ei kai tuollainen ole mikään takuu luistavuudesta livenä - itsekin ajattelisin, että vaikka Dave tietysti on minun(kin) suosikkikeskustelukumppaneita täällä palstalla, livenä varmaan kokisimme aika suurta vierautta (ei toki suurinta palstan tarjoamista vaihtoehdoista, mutta merkittävää kuitenkin).
Nyt kun mainitsit, toki olisin kiinnostunut Bluntlyn rasberry pi:stä ja kotiteatterista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.02.2017 10:31Voi olla, että livenä olet aivan erilainen. Tämä tietysti perustuu pelkästään palstaesiintymiseesi.
No vastahan hän tuossa kertoi olevansa livenäkin yhtä hauska ja älykäs ja puhuvansa kaikesta, mutta muut ovat jäykkiä, tylsiä ja huumorintajuttomia.
Universaali disclaimer.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.02.2017 9:58
elco kirjoitti: 28.02.2017 9:49Ninnin.
:lollero:
Siis tää kyllä oli hyvä heitto! Elco ruletti 100-0
Mustaa huumoria, mutta rauha Ninnin lämpimälle sielulle!

HELMIPÖLLÖ
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Koska olen hieman huono aloittamaan keskustelua ventovieraiden kanssa, niin veikkaisin, että vähiten juteltavaa olisi sen kanssa joka nyt sattuu olemaan kitinän hiljaisin ja ujoin IRL. Tai toiseksi ujoin mun jälkeen, jos mä jostain syystä osoittaudun kitinän hiljaisimmaksi tapaukseksi. En kuitenkaan ole mikään tuppisuu, jolta ei saisi kuin yksisanaisia vastauksia, kun keskustelun saa liikkeelle.

Vapaaehtoiset voi ilmoittautua. Editoin lopullisen vastauksen saamani palautteen perusteella.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.02.2017 10:31 ^Sut valitsin sen takia, että en tiedä susta mitään. Sä et oikein koskaan kerro mitään itsestäsi, että myöskään tunnu kauheasti kiinnittävän huomiota siihen, mitä muut kirjoittavat. Pelkästään pyörität yhden miehen hah hah hauskaa arskashowta. Voi olla, että livenä olet aivan erilainen. Tämä tietysti perustuu pelkästään palstaesiintymiseesi.
Ookoo, tämä oli hyvä kritiikki mulle.
Se on ollut minun ehdoton heikkouteni. Mutta
kerran laitoin sulle yv:n jostain syystä.

Kyllä saisin enemmän itsestäni kertoa. Olen tavallinen, kiltti, hyvin ongelmaton en niinkään nuori mies.

HELMIARSKA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 28.02.2017 10:36
James Potkukelkka kirjoitti: 28.02.2017 10:31Voi olla, että livenä olet aivan erilainen. Tämä tietysti perustuu pelkästään palstaesiintymiseesi.
No vastahan hän tuossa kertoi olevansa livenäkin yhtä hauska ja älykäs ja puhuvansa kaikesta, mutta muut ovat jäykkiä, tylsiä ja huumorintajuttomia.
En ole millään tavalla sanonut itse olevani älykäs, olen aivan normaaliälyinen. Monesta asiasta puhun, mutta JOS JOS JA JOS JOS JOS vastapuoli on huumorintajuton tai justiinamainen niin minä itse jäätyisin ehkä. Toinen saa olla jäykkä ja tylsä aivan mainiosti!

Sinähän So Hard omaat paljon huumoria, mutta itse epäilisin vain oletko liian mustavalkoisen kova, että minä hiukan jäätyisin?? Mutta koska olet hyvä kirjoittajakin, niinkuin itse katson olevani ainakin, niin kyllä me tulisimme hyvin elävinä toimeen autiolla saarellakin!

HELMIARSKA
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Urpiainen. Tuskin ymmärtäisin yhtään mistä puhuu, joten olisi kohtalaisen vaikeata vastata jollain kommentilla.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Diddley Bow kirjoitti: 28.02.2017 11:01 Urpiainen. Tuskin ymmärtäisin yhtään mistä puhuu, joten olisi kohtalaisen vaikeata vastata jollain kommentilla.
Älä nyt. Kyllä me hyvin pärjäisimme. Kyselisin jotain johdattelevia kysymyksiä Granlundin profiilista NHL:ssä, ja sä saisit pitää luentoja, joille mä olisin kiinnostuneen näköinen nyökyttelevä yleisö. Monen muun kanssa täällä olisi paljon vaikeampaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

urpiainen kirjoitti: 28.02.2017 11:19
Diddley Bow kirjoitti: 28.02.2017 11:01 Urpiainen. Tuskin ymmärtäisin yhtään mistä puhuu, joten olisi kohtalaisen vaikeata vastata jollain kommentilla.
Älä nyt. Kyllä me hyvin pärjäisimme. Kyselisin jotain johdattelevia kysymyksiä Granlundin profiilista NHL:ssä, ja sä saisit pitää luentoja, joille mä olisin kiinnostuneen näköinen nyökyttelevä yleisö. Monen muun kanssa täällä olisi paljon vaikeampaa.
Kuulostaa aivan rikkaan miehen ja rahattoman missin väliseltä keskustelulta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12289
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Luultavasti Bluntlyn. Ei minulla ole mitään jäsen B:tä vastaan, vahva MuTu vain että olisimme "eri aaltopituuksilla"...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon aika monia täältä nähnyt, ja ilmeisesti juuri tuollaiset ujoussyyt ovat varmaan tärkein tekijä sille, että monet ovat yllättävän erilaisia IRL. Esimerkiksi HB:n en muista sanoneen oikein mitään, ja palsta-aggressiivinen Manala oli ihan jumissa. Mä en itse ole jännittävätyyppiä, ainoastaan ehkä hieman sopuisampi luonnossa. Niitä joita en muista tavanneeni on niin vähän, että valinnanvaraa ei oikein ole.

Poikuuden taidan kuitenkin valita. Hänen suhteensa naisiin on niin vääristynyt, että ajatus mielekkäästä keskustelusta on vieras.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12289
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exsu kirjoitti: 28.02.2017 18:40 Oon aika monia täältä nähnyt, ja ilmeisesti juuri tuollaiset ujoussyyt ovat varmaan tärkein tekijä sille, että monet ovat yllättävän erilaisia IRL. Esimerkiksi HB:n en muista sanoneen oikein mitään, ja palsta-aggressiivinen Manala oli ihan jumissa. Mä en itse ole jännittävätyyppiä, ainoastaan ehkä hieman sopuisampi luonnossa. Niitä joita en muista tavanneeni on niin vähän, että valinnanvaraa ei oikein ole.

Poikuuden taidan kuitenkin valita. Hänen suhteensa naisiin on niin vääristynyt, että ajatus mielekkäästä keskustelusta on vieras.
1) Keskityin röpöttämiseen. Pohjiakin aina runsaasti...
2) Millä lailla vääristynyt?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 28.02.2017 18:55
2) Millä lailla vääristynyt?
G-mies on kohta 20 vuotta jauhanut asiasta ja se on sulle epäselvä?!
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 28.02.2017 18:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Homeboy65 kirjoitti: 28.02.2017 18:55 2) Millä lailla vääristynyt?
Tää oli sun paras heitto ikinä :lol:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 28.02.2017 18:58
Homeboy65 kirjoitti: 28.02.2017 18:55 2) Millä lailla vääristynyt?
Tää oli sun paras heitto ikinä :lol:
+1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kenen kitinäläisen kanssa sinulla olisi kaikkein vähiten juteltavaa livenä?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.02.2017 18:59
Vagabondo kirjoitti: 28.02.2017 18:58
Homeboy65 kirjoitti: 28.02.2017 18:55 2) Millä lailla vääristynyt?
Tää oli sun paras heitto ikinä :lol:
+1
Tahaton koomisuus, parasta koomisuutta!1!
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin