Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jaska Marja R. I. P.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Joo no kaikki ne kuolee.

Mä lähden opiskelemaan salibandyn valmennusta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jaa, ehkä hormissa ei ollakaan tekemässä kuolemaa, vaan syntymää. Ettei olisi pesä siellä ja kohta poikaset. Anyway, vittu mikä meteli.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti: 19.03.2017 13:12 Jaa, ehkä hormissa ei ollakaan tekemässä kuolemaa, vaan syntymää. Ettei olisi pesä siellä ja kohta poikaset. Anyway, vittu mikä meteli.
Oonhan mä jo tällä kertonut, että kun talven yli asuin omassa ulkorakennuksessani oikeasti suloisen rottaperheen kanssa... niin nehän Nussivat ulkoseinän hirsien ja sisäseinän laudoituksen välissä. Kuulosti PIIPPIIPIPIPIIP JYNKS JYKS JYNKS PIIPPIIPIIP JYNKSJYNKS PIIPPIIPPIIP JYNKS JYNKS JYNKS PIIPPIPIIIP. Tyttö vaikutti siis tyytyväiseltä.

Tosin saattaahan sinulla olla joku kuolemassa sinne seinän sisään tai hormiin. Itse en ole suostunut hiiren tai rotanmyrkkyihin, koska sellainen kuolema on kamala ja lisäksi ryömivät johonkin talon koloon haista mätänemään. Rotista en tiedä, mutta lukemani mukaan ainakin hiiri-isät ovat vastuuntuntoisia vanhempia. Ikävä jättää vanhemmat tapettuaan orvot nääntymään, mikä mun loukuillakin on tapahtunut.

Mutta niinpä vain sulakeboksissa oli kuollut hiiri. Sähkömies ihmetteli että vain yksi ja sanoi että yleensä niitä on enemmänkin. Miten ne pääsee umpinaiseen peltiboksiin ja kuoleeko ne sähköiskuun vai janoon ja nälkään?

Niin ja Kreitsu P.S:
NAAKAT pesivät taloni takan savuhormissa, poikaset piipittivät, tulta ei laitettu...kunnes poistuttuaan viritin suojan piipun päälle. Varmaan niitä vitutti, kun ahne kapitalisti sulkee heiltä pääsyn omaan kotiinsa!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin