Väsytorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Naapurin kakara möykkäsi illan ja yön, se vähä unikin täyttyi oudoilla painajaisilla.

Onneksi veroilmoitus kohotti tunnelmaa, hoitaa ainakin puolet pidemmän ulkomaankeikan kustannuksista. Tänä vuonna ei taida tarvita mitään vähennyksiäkään yrittää. Myyntitappioitakin riittää vuoteen 2020 asti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

EI väsytä, mutta kyllästyttää.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.04.2017 10:17 EI väsytä, mutta kyllästyttää.
Sulla on jo pidemmän aikaa ollut tota oiretta. Mitäs jos tekisit irtioton? Lähde pariksi viikoksi yksin reissun päälle itseäsi kiinnostavaan kohteeseen. Jätä työt, akka ja kakarat taakse hetkeksi.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Diddley Bow kirjoitti: 06.04.2017 10:30
James Potkukelkka kirjoitti: 06.04.2017 10:17 EI väsytä, mutta kyllästyttää.
Sulla on jo pidemmän aikaa ollut tota oiretta. Mitäs jos tekisit irtioton? Lähde pariksi viikoksi yksin reissun päälle itseäsi kiinnostavaan kohteeseen. Jätä työt, akka ja kakarat taakse hetkeksi.
Erittäin houkuttelevalta kuulostaa, mutta ei se oikein taida olla mahdollista. Tai kait se olisi.. houkuttelisi kyllä vietävästi vain lähteä pois joksikin aikaa. Pelkään vain, että vaimo ei oikein ymmärtäisi ja loukkaantuisi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

On se mahdollista. Ota vaan puheeksi himassa. Lupaa emännälle vastaava oma reissu.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Laitoin vaimolle WA viestin. Saa nähdä mitä tapahtuu :apuva:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä voin olla jotenkin sinisilmäisen romanttinen ja epärealistinen hattarapää, mutta vähän ihmettelen tätä suositusta Davelle ja Vaimolle reissata erikseen. Jotenkin sitä ajattelisi, että tylsistymiselle voisi tehdä hyvää pikemminkin yhteisirtiotto. Yhteinen kokemus voisi tuoda virtaa yhteiseen arkeen paremmin kuin eriytyminen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^En mä tarvitse mitään reissua. Mulle riittää nyt vaikka pari päivää omenahotellissa Tampereella.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

EI tullut WA:ssa tyrmäystä :dream:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.04.2017 11:28 ^En mä tarvitse mitään reissua. Mulle riittää nyt vaikka pari päivää omenahotellissa Tampereella.
Miksei ihan oikeassa hotellissa? On sulla varaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 06.04.2017 12:14
James Potkukelkka kirjoitti: 06.04.2017 11:28 ^En mä tarvitse mitään reissua. Mulle riittää nyt vaikka pari päivää omenahotellissa Tampereella.
Miksei ihan oikeassa hotellissa? On sulla varaa.
Noh.. hotellin nimi on sivuseikka. Voi olla mun puolestani mikä vain, koska se ei ole se juttu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.04.2017 12:16Noh.. hotellin nimi on sivuseikka. Voi olla mun puolestani mikä vain, koska se ei ole se juttu.
Jaa, kyllä mä olen lomamatkoilla huomannut, että kyllä se irtioton laatua kovasti parantaa jos on miellyttävä hotelli jossa palvelut pelaa. Todellisessa superluksushotellissa tosin jo melkein häiritsi, kun henkilökunta puhdisti aurinkolasitkin vieraan puolesta. (Mutta vain melkein.) Suomessa toki sellaisesta ei ole mitään pelkoa moisesta tasosta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

urpiainen kirjoitti: 06.04.2017 11:28 Mä voin olla jotenkin sinisilmäisen romanttinen ja epärealistinen hattarapä
No mut sellanenhan sä olet, joten sun kommentti ohitetaan.

Mä olen edelleen sillä kannalla, että Dave tarttee irtioton. Hänen isoin riippakivi on vaimo ja toinen on tulonlähde.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joo, kun pariutunut mies tarvitsee irtioton arjesta, ei vaimo kyllä millään kuulu yhtälöön.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti: 06.04.2017 12:40Mä olen edelleen sillä kannalla, että Dave tarttee irtioton. Hänen isoin riippakivi on vaimo ja toinen on tulonlähde.
Nyt oli kyllä aika tympeästi sanottu. Siitä huolimatta että Daven vaimo on aika ajoin vähän riivinraudan oloinen, minulle kyllä tulee enemmän sellainen olo että vaimo on Davelle voimavara. Ja esim. alkon käytöstä tai liiasta työnteosta motkottaessaan ihan Daven edun asialla.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Juu, ei tämä ole kenkään syytä. Ei vaimon eikä kenekään muunkaan. En nyt ala rakkauttani hehkuttamaan, koska se on nettipalstalla aika tymää, mutta ei ole vaimon vika tosiaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vain pariutuneet miehet käsittää irtioton seksilomaksi. Dave käyttäis varmasti ajan paremmin, kuin huoria nussien.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Katselin vuokramökkien hintoja, mutta piru kun kalliita. Siirryin siis Kuuban reissujen pariin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.04.2017 12:08 EI tullut WA:ssa tyrmäystä :dream:
No ni! Kitinän kollektiivinen ja virtuaalinen matkatoimisto on valmiina!

Koskas ajattelit irtioton toteuttaa? Kuinka monta yötä? Käykö reissu arkiviikolla? Jos repäiset vasta pääsiäisen jälkeen, Norwegian vie sut vaikka Roomaan (ja takaisin) alle 200 euron.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^mä tosiaan koen, että tärkeintä on olla yksin. Eli mainintani Tampereen Omenahotellista oli itse asiassa aika vakavissaan. Haluan jotenkin vain olla rauhassa. Toki joku yksin väkijoukossa oleminen kahvilassakin käy. Mutta en kaipaa mitään elämyksiä vaan enemmänkin sensorista deprivaatiota.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.04.2017 12:47En nyt ala rakkauttani hehkuttamaan...
Hehkuttaminen kannattaa aina :dream:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.04.2017 13:37 ^mä tosiaan koen, että tärkeintä on olla yksin. Eli mainintani Tampereen Omenahotellista oli itse asiassa aika vakavissaan. Haluan jotenkin vain olla rauhassa. Toki joku yksin väkijoukossa oleminen kahvilassakin käy. Mutta en kaipaa mitään elämyksiä vaan enemmänkin sensorista deprivaatiota.
Koli on aika hieno paikka deprivaatioon. Parempi kuin Tampere.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

No kyllähän näitä sensorisen deprivaation perinteisiä mahdollistajia on nykyisin aika lailla kaupallisessa käytössä (esim), mutta kyllä mä nyt mieluummin istuisin yksin lasillisella vaikka espanjalaisten portaiden äärellä Italian kevätillassa kuin räntäsateisella Tampereella Popedan soidessa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 06.04.2017 13:54mutta kyllä mä nyt mieluummin istuisin yksin lasillisella vaikka espanjalaisten portaiden äärellä Italian kevätillassa kuin räntäsateisella Tampereella Popedan soidessa.
Kohtapuoliin pitäisikin lähteä vaimon kanssa kahdestaan Italiaan nautiskelemaan. Edellisestä häämatkasta onkin taas kulunut 5 vuotta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Väsytorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

McJanne kirjoitti: 06.04.2017 17:53
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 06.04.2017 12:43 Joo, kun pariutunut mies tarvitsee irtioton arjesta, ei vaimo kyllä millään kuulu yhtälöön.
Tämä oli ehkä toisiks viisainta mitä Kitinässä on ikinä sanottu.
Mun mies just huolestui, kun ehdotin että lähdettäisiin hääpäivän aikoihin 1-2 yön reissuun Helsinkiin, Tallinnaan tai Tukholmaan ilman lasta. Ilmeisesti se ei kaipaa irtiottoa. Tai sitten oon naimisissa Pertin kanssa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin