Jeesuksen pyhät!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Jeesuksen pyhät!

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Muut menee aamulla kirkkoon - kaiffari menee marginaaliryhmän kanssa tsekkaamaan Tapiolan Weegeen annin.

Kunpi parempi?

Mä sanon, että pääsiäispupu.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jeesuksen pyhät!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tarunhohtoisessa alkoi tosipelit. Laitettiin kaverien kanssa veikkaus joka vaiheen jatkoonmenijöistä. Täytyykin tästä metsästää eilisen pelin CR7:n maalit, kun simahdin soffalle jo kympin jälkeen...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Jeesuksen pyhät!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Pääsiäinen on siitä mukava, että tässä ei ole mitään stressiä. Joulussa on oma joulustressinsä ja juhannuksenakin "pitää" tehdä jotain, koska juhannus. Pääsiäisenä ei tarvitse tehdä mitään.

Nykyään kun kaupat ja muutkin liikkeet saavat olla auki, kaikin puolin mukava juttu. Muistan vielä kekkoslovakian aikaan, kun pääsiäisenä ei saanut ravintoloissa soittaa musiikkia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Jeesuksen pyhät!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Jeesuksen pyhät!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vielä papereiden sekoittelua ja sitten lomille lomps. Toivottavasti ISIS ei iske la Camp Noulle!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Jeesuksen pyhät!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Onko mämmit hommattu? Luin Iltapulusta huhun, että saattavat loppua kaupoista. Millainen on suhteesi mämmiin? Minulla ei ole suhdetta, koska en pidä mämmistä. Välimme ovat siis etäiset kaikin puolin. Rairuohon sijasta kasvatan persiljaa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jeesuksen pyhät!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Juha Mieto aikoo syödä 40 tuokkosta mämmiä... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Jeesuksen pyhät!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti: 13.04.2017 11:59 Onko mämmit hommattu? Luin Iltapulusta huhun, että saattavat loppua kaupoista. Millainen on suhteesi mämmiin? Minulla ei ole suhdetta, koska en pidä mämmistä. Välimme ovat siis etäiset kaikin puolin. Rairuohon sijasta kasvatan persiljaa.
Hyvä kun sanoit. Kävin just ostamassa kaksi mämmiboksia ja kermaa ja hienoa sokeria Päiviönsaaren Alepasta. Siellä oli ehta neekerikin!!! Vaikka olin terminator-kännissä, onneksi tuo ei provosoinut.

Mutta mämmihän paitsi näyttää paskalta, on hyvää. Kerman, maidon ja sokerin kera. Ostin myös suklaamunia arvattavasti tylsine sisältöineen. Rairuohoa tipuineen meillä oli aina kun olin pieni.

Mutta sähän Kreitsu pelkäät lintujakin? Et kelpaa vaimoväekseni jo sen takia. Joten en raportoi naapuritalon naakkapariskunnan pesimäpuuhista.
Homeboy65 kirjoitti: 13.04.2017 15:59 Juha Mieto aikoo syödä 40 tuokkosta mämmiä... :roll:
Elokuvassa "Cool Hand Luke" Paul Newman löi vetoa ja söi 50 kananmunaa tunnissa. Keitettyjä. Tyhmä, raakoina olisi paljon nopeampaa ja maistuisikin paremmalle.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Jeesuksen pyhät!

Viesti Kirjoittaja KKK »

Yritän hahmottaa, mkä on "Terminator-känni"? Jäykkää tallustelua nahkavaatteissa koripallot kainalossa as in Arnie osissa 1-3? Vai että vajotaan sulaan metalliin peukku pystyssä kuten kakkosen lopussa?
Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jeesuksen pyhät!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joutavia juhlia, vapaa ok mämmi on nyvää, on aika mämmivisan..
Voitas síirtyä totuuden eli uskontojen jälkeiseen aikaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Jeesuksen pyhät!

Viesti Kirjoittaja Gat »

KKK kirjoitti: 13.04.2017 18:59 Yritän hahmottaa, mkä on "Terminator-känni"? Jäykkää tallustelua nahkavaatteissa koripallot kainalossa as in Arnie osissa 1-3? Vai että vajotaan sulaan metalliin peukku pystyssä kuten kakkosen lopussa?
"Terminator-känni" on kun havainnoidaan ympäristöä äärimmäisen tarkkaan ja mahdolliset uhkatekijät näkyvät silmissä punaisena digitaalinäyttönä ja joskus kirjaimina. Asenne on terminoida kaikki uhkatekijät. Noin voi tuntea, vaikkei vanhalla raihnaalla kynäniskalla kännissä olisi resursseja. Vaan saisi itse turpiinsa, totta kai. Mutta asenne ja taktisen tilanteen tarkkailu on tuo.

Sikäli toimii, että naiset eivät näytä halveksivilta kuten yleensä vaan pelokkailta. Ilman omaa aktiivista edes puhekontaktia. Lapset juoksevat äitinsä luo turvaan. Eikä kukaan mieskään pilkkaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jeesuksen pyhät!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä taas niin nähdään etten ole toteuttaja.

Koko illan haaveillut purilaisesta, mutta nyt kun voisi realisoida unelmat ja kömpiä snagarille niin kehittelen tekosyitä miksi mennä nukkumaan.
Viimeksi muokannut Bluntly, 13.04.2017 23:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jeesuksen pyhät!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aloitin 1:2 gin:dry martini..
Jatkan Old Invalidilla, meillä on niiin paljon yhteistä jaettavaa..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin