Pitsaperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Pitsaperjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Hunter S. Thompsonia mukaellen: "as your attourney I advice you to do both!"

Luxus maximus, perhe mummolassa, minä nautin rauhasta ja poikamiespäivistä tyhjässä kämpässä.

Sivussa uuden puhelimen säätämistä, "to root or not to root" ja jostain pitäisi saada siihen kunnollinen extended battery-kotelo järkevään hintaan. ZeroLemonin tuotteita saa EU-alueelta aika nihkeästi tähän malliin, täytyy varmaan tyytyä tuntemattomampaan merkkiin. Kummasti vanha luotettu S4 rupeaa tuntumaan snadisti vanhalta ja hitaalta kun on uutta S7 hetken pyöritellyt käsissä. Ei se oikeasti mihinkään hidastunut ole, tuosta raudasta tuskin enää tämän energiatehokkaampaa ja nopeampaa saa.

Eniten tuossa uudessa vituttaa mainokset. Niiden tehokas poisto kun vaatisi roottauksen. Kun on tottunut olemaan ilman, mokomat vituttavat ihan oikeasti.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pitsaperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kohtasin ekan honoriuksen korjausoperaation. Vitutti maksaa 30€ varmuuskopioinnsta, kun kamera vaihdettiin, koska en jaksanut itse alkaa moista kopiointia säätämään. Ja sähköpostitilin säätäminen taas edessä. Vittu en muista miten tehdään, kun ei ole ihan helppoa sekään. Mutta muuten kaikki jees. Toivon, että tytöt haluavat jäädä tänään mummulaan, niin vois vähän rentoutuakin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pitsaperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onneksi Kitinä säätää ja määrää..
Tämä perjantai on maailman paskin perjantai, pääsin aamulla likenteeseen vaikka Portviiniä menikin iltasella kuppi pari odotettua enempi..
Automatkalla landelle, benari ja auti kuskit osoittivat missä se kusi luuraa..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin