Keväinen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva

Taas keväinen lumisade, Hämeenlinna pohj 00:43
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25605
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Lagituskeskiviikko. Työpaikan tietojärjestelmä lagittaa niin pahasti, että laitoin iltapäivän ajat kiinni ja menen päikkäreille ennen seuraavaan sorvauspisteeseen menoa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25605
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En saanut unta!111 Kyllä työmiestä taas sorretaan.

Tytär on muuttamassa pois kotoa kaverinsa kanssa vuokralle. Välittäjältä varmaan menee hermo, kun jo kaksi vuokrasopimusta olen palauttanut virheiden takia :)

Pitää laatia kaksi täysin erillistä vuokrasopimusta, joista kumpikin oikeuttaa puoleen asunnon tiloista ja kumpikaan vuokralainen ei ole millään lailla vastuussa toisen vuokranmaksusta.

Muuten Kela tulkitsee yhteistaloudeksi.

Oh gosh... luulisi tietysti, että välittäjä osaisi asianmukaisen vuokrasopimuksen kirjoittaa, mutta ei.

Ensimmäistä sopimusta saattoi tulkita niin, että jos toinen ei maksa, toinen maksaa koko vuokran (varsinaisesti vuokranantaja ehkä yritti sanoa, että toinen ei voi jäädä hallitsemaan puolikasta, jos toinen lähtee). Korjatussa versiossa nyt yksinkertaisesti sanotaan, että jos jompi kumpi vuokrasopimus purkautuu, niin toinenkin vuokrasopimus purkautuu. Jälkimmäisessä sopimuksessa taas ei oltu huomattu, että vuokratakuu pitää puolittaa, koska on kaksi erillistä sopimusta. Molemmat maksavat luonnollisesti vain puolet takuusta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Kesäkumit vaihdettu alle.

Ärsyttää tuo vanhin koira. Just tultiin lenkiltä ja nyt se jo istuu oven takana vinkumassa. Pitäis yrittää ymmärtää, että eihän se mitään luonnolleen mahda kun kassit on täynnä ja nartut tuoksuu :roll: Mutta kun menee hermo!! :maanantai:
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä olen tässä puolihuolimattomasti seurannut asuinpaikkani lähialueiden Facebook -ryhmiä ja olen tullut siihen tulokseen, että koirat ja ihmiset eivät kuulu samaan talouteen. Tai ylipäätään mihinkään kosketukseen toistensa kanssa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aydemir »

^ Hulluko olet? :nuts: Vaikka nuo välillä käykin hermoille, en luopuisi koiristani mistään hinnasta enkä osaisi kuvitella eläväni enää ilman niitä.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keväinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Hulluuttani poissulkevaa tutkimustulosta ei ole olemassa, joten kaikki on mahdollista, ennenkuin toisin näytetään.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin