Jääkiekkomenestyksekäs Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Jääkiekkomenestyksekäs Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onhan ihan luonnollista että 67M on parempi kuin 5,5M?
Melko varmasti Norma Joe pärjää joukkoetta paremmin kisoissaan,
eikä ehkä Suomikaan putoa B-sarjaan vaikka pitäisi.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekkomenestyksekäs Maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

5-1 on kyllä aika järkyttävää.

Järkyttävää kaikissa ranskalaisten viimeaikaisissa touhuiluissa on myös se, että vaikka Le Pen hävisi selvästi, niin ilmeisesti hän onnistui saamaan vajaat 23 % mahdollisista äänistä. Trump valittiin presidentiksi vajaalla 27 %:lla mahdollisista äänistä. Kun tähän lisää sen, että vaalien todelliset häviäjät olivat etabloituneet valtapuolueet ehdokkaineen, tuntuu siltä, että ei se Le Penin voitto nyt niin mahdottoman kaukana ollut.

Lisäksi arveluttaa, miten Macron onnistuu Ranskan systeemissä tekemään juuri mitään, kun se kai edellyttäisi mieluusti hyvää menestystä myös tulevissa parlamenttivaaleissa ohi vakiintuneiden valtapuolueiden - mikä, kuten Briteissäkin, on jo vaalitavan takia kai aika epätodennäköistä. Lopputulos voi olla, että Macron näyttäytyy kyvyttömältä, jolloin äänestäjät pettyvät ja hyllkäävät, mutta eivät halua palata vanhojen valtapuolueiden hellään huomaan. Mitä sitten tapahtuu?

Veikkaan, että Tsekki vie 1-4.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Jääkiekkomenestyksekäs Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti: 08.05.2017 14:42Veikkaan, että Tsekki vie 1-4.
Optimisti.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekkomenestyksekäs Maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joo. Uskon, että murskatappio Ranskalle ravistelee perusteellisesti joukkuetta ja saa aikaan massiivisen ryhtiliikkeen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekkomenestyksekäs Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Johan patonkimaan ay-liike on lupautunut barrikaadeille kun Marconi yrittää tehdä jotain uudistuksia. Maa on melkein konkkaronkassa, mutta vasurit haluaa elää menneisyydessä.

Eilenhän jengi hillui Pariisissa lätkäjengin voiton takia, ei pressanvaalien.

Olen optimisti ja yritän katsoa matsin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Jääkiekkomenestyksekäs Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä katsoin eilen maailmanmestaruuteen päättyneen pelin :cheer: :cheer: Ei harmita yhtään!!
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekkomenestyksekäs Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suomi vie 3-1.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jääkiekkomenestyksekäs Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

munasekas manantai, vituiks menee..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekkomenestyksekäs Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 08.05.2017 20:50 Suomi vie 3-1.
Sentäs Suomen maalit oikein, ei kuitenkaan vielä kannata hakea Sipilän hoviennustajaksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekkomenestyksekäs Maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Onks mulla nyt paikka auki Sipilän kabinetissa? Sain sentään oikein Tsekin lopullisen maaliluvun sekä lopullisen voittajan, mitä nyt Suomi yllätti nykäisemällä 2 maalia enemmän kuin uskoin. Huonolta kyllä näyttää, saa nähdä, tuleeko tästä mitään. Kale Kummolaa parjattu vuosikaudet, ja kun äijä jättää paikan nuoremmille, kaikki romahtaa vuodessa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekkomenestyksekäs Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ Tuurilla pomppi kiekko ekassa erässä maaliin. Vallankin se toka maali.

Mä oikeesti luulin, että tälläisten tappioiden aikakausi olisi jo ohi. Vielä kolme minuuttia ennen loppua uskoin, että kyllä tää hoidetaan.

Toivottavasti katsovat uuden valmennustiimin maajoukkueelle tän turnauksen jälkeen. Nykyinen ei ole saanut koko vuonna hommaa toimimaan. Ei kaikki pelaajat yhdessä kesässä kuitenkaan ole voineet pilalle mennä, joten vian täytyy olla valmennuksessa, jonka tyyli ei selvästikään sovi maajoukkueeseen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekkomenestyksekäs Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei nyt mennä edelle. Jos Suomi pääsee välieriin ja on vaikka neljäs, kaikki peeloilu, mitä on monesti ennenkin ollut, on koko lailla toisarvoista. Yritän sanoa, että emme ole menettäneet vielä mitään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Jääkiekkomenestyksekäs Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 09.05.2017 11:45 Ei nyt mennä edelle. Jos Suomi pääsee välieriin ja on vaikka neljäs, kaikki peeloilu, mitä on monesti ennenkin ollut, on koko lailla toisarvoista. Yritän sanoa, että emme ole menettäneet vielä mitään.
Jäällä on paskin joukkue mitä olen nähnyt sitten 90-luvun. En odota mitään.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekkomenestyksekäs Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No huonomminkin voisi asiat olla.

Ja eiköhän nuo neljäkin pistettä riitä pelastamaan tippumiselta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Jääkiekkomenestyksekäs Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 09.05.2017 11:45 Ei nyt mennä edelle. Jos Suomi pääsee välieriin ja on vaikka neljäs, kaikki peeloilu, mitä on monesti ennenkin ollut, on koko lailla toisarvoista. Yritän sanoa, että emme ole menettäneet vielä mitään.
En ole nähnyt kuin ekan pelin ja se ei oikein vakuuttanut. Tilastoja olen ihmetellyt ja eilisen pelin torjunnat kaiketi puhuu totuuden: Korpisalo 30 ja Mrazek 18. Aikaisemmin kun ollaan kompuroitu, niin ollaan kyykätty tehottomuuteen. Nyt ei ole kyse edes siitä. Mutta lopullisesti tuomitsen kun ehdin katsoa pari peliä lisää.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin