Perjantai on kortti-ilta

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Perjantai on kortti-ilta

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ainakin mulla. Opiskeluaikaisten kaiffareiden kanssa istutaan pieneen stadilaiseen ravitsemusliikkeeseen iskemään tuppea ja nauttimaan virvokkeista. Aika hyvä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai on kortti-ilta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Kuulostaa erinomaiselta suunnitelmalta. Mä aion illalla maata sohvalla ja mennä hu aamulla klo 09 sorvin ääreen.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 12.05.2017 8:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on kortti-ilta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun piti olla about 10.00 lapsen kanssa Malagassa, mutta olenkin yksin Helsingin keskustassa. Pätkä sairastaa kotona ja lento siirtyi iltaan. Mutta vapaapäivä, aurinko paistaa ja ehdin ehkä moikkaamaan kamujakin, joten ei harmita. Se ehkä vähän harmittaa, että olen lähtenyt kotoa 00.40, olen edelleen "samoilla silmillä" liikenteessä ja lentoasussa, eli näytän lähinnä kodittomalta. Mutta tää voi olla mun päivä wannabe- taideopiskelijana!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai on kortti-ilta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuli useampikin mökkikutsu viikonlopuksi (olen hyvä poika kantamaan esineitä), mutta nyt laiskottaa. Pelaan wowia koko viikonlopun ja haaveilen jalkalistojen menevän paikalleen itsestään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perjantai on kortti-ilta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Edellisestä kortti-illasta on jo liian kauan. Kaveriporukassa kaikilla ollut sen verran kiireitä tämän vuoden puolella, ettei ole ollut viikonloppua, jolloin olisi saatu 4 pelaajaa kasaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai on kortti-ilta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näköjään firman kesäjuhlissa on pokeria tarjolla. Eipä ole ihan hetkeen tullut livenä lätkittyä, täytyy harjoitella vähän ettei munaa ihan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai on kortti-ilta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Maistuisi pari hyvää a-juomaa, mutta lähialko on suljettu. Elämä on julmaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perjantai on kortti-ilta

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Bluntly kirjoitti: 12.05.2017 12:36 Maistuisi pari hyvää a-juomaa, mutta lähialko on suljettu. Elämä on julmaa.
Reippailet vähän ja kävelet siihen Mankkaalle.

Vetäsin aamulla taas rullilla lenkin. Luistimet pitäis huoltaa, tai ainakin jarrupala uusia. Rullat vois vaihtaa päittäin luistimesta toiseen, niin sais kulutettua kuluttamattoman kantinkin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perjantai on kortti-ilta

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vielä kun voi nauttia, niin hehkutan: Bussi 107 ja suora yhteys Kamppiin ilman vaihtoja. Silkkaa rakkautta!! :h: :h:
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin