Mammantaisunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammantaisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tähän on tultu - illalla (käytännön) pakkovoitto Sveitsistä, jos jatkoon mielitään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25564
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mammantaisunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TPK!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mammantaisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Roskapussi kannattaa viedä ajoissa laatikkoon, varsinkin jos siellä lepää kalantähteet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Mammantaisunnuntai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

^ Mulla ei pääse unohtumaan, koska nuo nelijalkaiset kyllä vahtaa roskista niin kauan kuin siellä moisia herkkuja on. Täysi pussi ei myöskään unohdu lattialle/eteiseen, koska siitä se hyvin nopeasti "räjähtää" pitkin asuntoa. On tullut pari kertaa kokeiltua...

Tuli eilen pestyä ja puunattua auto sekä sisältä että ulkoa. Ei siitä vieläkään oikeasti puhdasta tullut, koska olin lykännyt asiaa aivan liian kauan. Pesin tänään ikkunat vielä sisäpuoleltakin ja pesin matot oikein juuriharjalla. Silti auto näyttää siltä, että kaipaisi edelleen hiukan imurointia ja kuraakin näyttäisi olevan ainakin helmoissa. Ikuisuusprojekti siis... :roll:
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mammantaisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oli viimekuu taloudellisesti niin ylijäämäinen, että pelkäsin joutuvani tekemään tässä kuussa jotain kivaa.

Onneksi pyykkikone lopetti toimintansa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin