Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Töiden jälkeen salille, sen jälkeen kauppaan, sen jälkeen Karhu III auki ja grilli käryämään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Töiden jälkeen lähikauppaan noutamaan digiboksi ja simmi, sitten pikaisesti safkaa, laukun pakkaus ja viikonlopuksi kalaan kavereiden kanssa
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Töiden jälkeen kotiin, perheilyä, ehkä grillailua ja ehkä pyöräilyä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Töiden jälkeen auton haku huollosta, yhden koiran kanssa elukkatohtorille ja sitten odottelemaan herraseuraa. Jossain välissä ehkä ehdin myös työstämään näyttelyn luetteloa ja virallisia papereita Kennelliittoon. Ehkä.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Töiden jälkeen salille. Sitten pyykkikoneen asennushommiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Missä mun työt on?!?!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

80 pinnaa työläisistä jossain yritysmaratonilla niin mulla riittää pakerrettavaa.

Taidan skipata salin ja litkiä kaljaa sen sijaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Taidan tehdä kuolemaa. Siis ei krapulakaan enää kuudentena päivänä aiheuttane kiertohuimausta, oksennusrefleksiä, käsien ja jalkojen tutinaa, sydämen nopealyöntisyyttä, vasemman kyynärvarren pistelyä ym. Eikä pallien särkyä. Eikä muistikatkoksia eli mihin laitoin laskuni, vitun iso eläkevakuutuskin olisi maksettava maanantaina.

Sairas vanha äitini vaatii minua vaikka yksityislääkärille johon minä että en, Orimattilassahan ne laboratoriopalvelut mulle on, ja mun pitäisi roskat ja kantaa kesätavarat autoon ja käydä ostamassa sun ruuat jne. Vaikken taida pystyä. Selvinpäin mutta kuin juopuneena kävin tänään kaupassa ja hyvä että kotio jaksoin ja etten lyyhistynyt kadulle. Outoa kun näin väsyttää ja makuullakin huippaa.

Siin kääntelen kylkeä unta saamatta kunhan että milloin miten päin vähemmän sattuu, vähemmän huippaa ja oksettaa ja paniikkihäiriötä.

Tämän takia puhelimenikin on nyt ollut pois päältä. Eihän ne mitään kivaa soittaisi vaan ehdotukisia mistä mussa bisneksessä kuten metsäalalla tilaisin ja maksaisin ja Homie divareineen ja Lemoneineen.
Viimeksi muokannut Gat, 19.05.2017 17:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Universaali disclaimer.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Oireiden ilmetessä henkilön tulee kaikin mahdollisin keinoin pyrkiä lopettamaan säännöllinen alkoholinkäyttö ja pyrkiä vain satunnaiseen vähäiseen käyttöön tai täysraittiuteen ainakin 3–6 kuukauden ajaksi.
Kuiva kesä Gatilla :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pulkannaru kirjoitti: 19.05.2017 18:18 ^
Oireiden ilmetessä henkilön tulee kaikin mahdollisin keinoin pyrkiä lopettamaan säännöllinen alkoholinkäyttö ja pyrkiä vain satunnaiseen vähäiseen käyttöön tai täysraittiuteen ainakin 3–6 kuukauden ajaksi.
Kuiva kesä Gatilla :roll:
Olin kuusi päivää juomatta, ja olo ei kun huononi. Epätavallisia oireita krapulalle sitäpaitsi. Muistaen Daven sanat, että alkoholin vieroitusoireisiin voi kuolla, nielen tässä just nyt sixpäkkiä. Ja vain niin pystyn edes kirjoittamaan.

Huippaa ja sattuu kuitenkin. Kunhan on parempi ja skarpimpi mieli. Yleensähän alkoholi poistaa oireet jos on krapulà? Ei nyt.

Mä olen kuin Bender. Jolla ei ole palleja.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 19.05.2017 18:31
Pulkannaru kirjoitti: 19.05.2017 18:18 ^
Oireiden ilmetessä henkilön tulee kaikin mahdollisin keinoin pyrkiä lopettamaan säännöllinen alkoholinkäyttö ja pyrkiä vain satunnaiseen vähäiseen käyttöön tai täysraittiuteen ainakin 3–6 kuukauden ajaksi.
Kuiva kesä Gatilla :roll:
Olin kuusi päivää juomatta, ja olo ei kun huononi. Epätavallisia oireita krapulalle sitäpaitsi. Muistaen Daven sanat, että alkoholin vieroitusoireisiin voi kuolla, nielen tässä just nyt sixpäkkiä. Ja vain niin pystyn edes kirjoittamaan.

Huippaa ja sattuu kuitenkin. Kunhan on parempi ja skarpimpi mieli. Yleensähän alkoholi poistaa oireet jos on krapulà? Ei nyt.

Mä olen kuin Bender. Jolla ei ole palleja.
Alkoholivieroitusoireyhtymän oireita ovat hikoilu, nopea sydämen syke (yli 100/min), käsien vapina, unettomuus, ahdistuneisuus, pahoinvointi ja oksentelu, liikkeisiin liittyvä (motorinen) kiihtyneisyys, joskus hetkelliset näkö-, kuulo- tai kosketusharhat tai epileptiset kouristukset. Pienellä osalla alkoholivierotusoireyhtymä etenee voimakkaan harhaiseksi ja hengenvaaralliseksi juoppohulluudeksi (ks. «Juoppohulluus»1) eli delirium tremens -tilaksi.

Alkoholivieroitusoireyhtymä on luonteensa vuoksi aina ohimenevä kestäen yleensä 2–7 vuorokautta alkoholinkäytön lopettamisesta.

Pallikipu lienee tulehdus. Kannattaisi hoitaa ennen kuin olet teholla.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hitto, en ehtinyt seitsemänteen päivään, kokeilen auttasiko huume eli alko kuten narkkareille hepo. Hitto, mun siis pitää oksennellakin huomenaamuna. Krapulaksi vois sii sanoa, muttei mulla nuorempana näin ollut ja olinhan vähentänytkin Karhuttelua ja kai sitten reaktio heti kun lopetan. Joku tasapaino tähän.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin