Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

urpiainen kirjoitti: 23.05.2017 11:48
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.05.2017 9:58
James Potkukelkka kirjoitti: 23.05.2017 9:48 Mulla taas on sellainen muutos, että aluksi tunsi jonkinlaista makaaberia kiinnostusta ja innostusta noihin uutisiin, mutta kun se on jäänyt pois, jää jäljelle vain vastenmielisyys.
+1 Vastanmielisyyteni ulottuu myös Face- "suruliputuksiin".
Mä en ole Facebookissa, mutta tunnen silti yhteyttä Yllenkin reaktioon.

Lisäksi minua kuitenkin vähän hämmentää tämä nykyinen halu kutsua tällaisia iskuja nimenomaan "raukkamaisiksi" (tänään ainakin ulkoministeri ja Ilta-Sanomat, muistaakseni presidenttikin on tätä mainesanaa käyttänyt joidenkin iskujen yhteydessä). Minusta tässä on jonkinlainen vähän outo tyylipisteiden antamisen sävy, joka oikeastaan vihjaa, että terrori-iskut voisi kyllä tehdä urheasti tai miehekkäästikin. Outoa.
Urpiainen on viisas, niinkuin ilmeisesti on päätetty aiemminkin, heh.
Juuri tätä melkomoista epätasa-arvoa tarkoitan. Tämä oli raukkamainen pommitus ja 20 ihmisen kuolema, mutta jo huomenna voi olla tavallinen pommitus ja 20 ihmisen kuolema. Paikoitellen jopa vaikea kestää näitä ihmisten läpinäkyviä kommentteja.
Päätettäisiin heti virallisesti kenen kuolema on sopivaa, aika sopivaa, pahaa, järkyttävää, vähemmän järkyttävää, raukkamaista ja lähes raukkamaista. Ja koodit etukäteen ihmisten paitaan, mihin ryhmään kuuluu.

TOUKOKESÄ
Vastaa Viestiin