Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Alkaa kyllä watuttaa nuo terroristi-iskut. Oli virhe mennä katsomaan twitteriin manchester hashtagia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä hetkauta enää. Ovat sen verran jokapäiväistä tapahtumaa, että turtunut jo. Ehkä sitten kun täällä alkaa tapahtumaan.

Nyt on kuitenkin valtion toimittava ja palkattava lisää nettipoliiseja valvomaan antisuvakkien vihapuhetta ettei kenellekkään tule paha mieli.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 23.05.2017 9:39 Eipä hetkauta enää. Ovat sen verran jokapäiväistä tapahtumaa, että turtunut jo.
Mulla taas on sellainen muutos, että aluksi tunsi jonkinlaista makaaberia kiinnostusta ja innostusta noihin uutisiin, mutta kun se on jäänyt pois, jää jäljelle vain vastenmielisyys.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.05.2017 9:48 Mulla taas on sellainen muutos, että aluksi tunsi jonkinlaista makaaberia kiinnostusta ja innostusta noihin uutisiin, mutta kun se on jäänyt pois, jää jäljelle vain vastenmielisyys.
+1 Vastanmielisyyteni ulottuu myös Face- "suruliputuksiin".
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No mitäs te siitä tykkäätte siitä upeasta tasa-arvosta, että 19 kuollutta merkitsee ihan eriä onko kysymyksessä tummat, keltaiset, nuoret, valkoiset, vanhukset, lapset, vammaiset, miehet, naiset, järjestysmiehet, poliisit.

Minusta tuo erottaminen huomauttamalla erikseen kauhistuneina kohteista on ihan pöllöä kun samalla koetetaan tasa-arvoa kaikkien välillä!

Vai onko tumma vahva mies jotenkin kestävämpi pommin räjähtäessä kuin valkoinen vanha nainen tai sovellettuna miten hyvänsä!

KIRJOITAN PIAKKOIN, kenties tänään, Stadinarskan sanomiin!

Toivoo

TOUKO, JOKA KOHTA KESÄ!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Stadinarska kirjoitti: 23.05.2017 10:50 No mitäs te siitä tykkäätte siitä upeasta tasa-arvosta, että 19 kuollutta merkitsee ihan eriä onko kysymyksessä tummat, keltaiset, nuoret, valkoiset, vanhukset, lapset, vammaiset, miehet, naiset, järjestysmiehet, poliisit.
En kyllä ole huomannut, että uhrien ihonväriä olisi mainittu. Se, että osa on lapsia, on aika ymmärrettävästi inhimillisesti merkittävää.

Jos tarkoitat sitä, että parikymmentä kuollutta Euroopassa on meidän näkökulmastamme merkittävämpää kuin parikymmentä kuollutta Afrikassa tai Lähi-idässä, niin sekin on inhimillistä. Uutisen merkittävyys vähenee etäisyyden neliönä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ eipä arskakaan surrut Xergumin galaksissa tapahtunutta kansanmurhaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 23.05.2017 11:31 ^ eipä arskakaan surrut Xergumin galaksissa tapahtunutta kansanmurhaa.
Never forget!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.05.2017 9:58
James Potkukelkka kirjoitti: 23.05.2017 9:48 Mulla taas on sellainen muutos, että aluksi tunsi jonkinlaista makaaberia kiinnostusta ja innostusta noihin uutisiin, mutta kun se on jäänyt pois, jää jäljelle vain vastenmielisyys.
+1 Vastanmielisyyteni ulottuu myös Face- "suruliputuksiin".
Mä en ole Facebookissa, mutta tunnen silti yhteyttä Yllenkin reaktioon.

Lisäksi minua kuitenkin vähän hämmentää tämä nykyinen halu kutsua tällaisia iskuja nimenomaan "raukkamaisiksi" (tänään ainakin ulkoministeri ja Ilta-Sanomat, muistaakseni presidenttikin on tätä mainesanaa käyttänyt joidenkin iskujen yhteydessä). Minusta tässä on jonkinlainen vähän outo tyylipisteiden antamisen sävy, joka oikeastaan vihjaa, että terrori-iskut voisi kyllä tehdä urheasti tai miehekkäästikin. Outoa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti: 23.05.2017 11:48 Minusta tässä on jonkinlainen vähän outo tyylipisteiden antamisen sävy, joka oikeastaan vihjaa, että terrori-iskut voisi kyllä tehdä urheasti tai miehekkäästikin. Outoa.
Oikea terroris-isku tehdään niin, että huudetaan viidakkoveitsi kädessä allahu akbar ja juostaan koti automaattiaseella varustettua viranomaista. Siinä on mukana miehekkyys, urheus, aatos ja paatos.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

urpiainen kirjoitti: 23.05.2017 11:48Minusta tässä on jonkinlainen vähän outo tyylipisteiden antamisen sävy, joka oikeastaan vihjaa, että terrori-iskut voisi kyllä tehdä urheasti tai miehekkäästikin. Outoa.
No kun tämä rauhanuskonto on julistanut sodan kaikkea vastaan, käyttäen yhtenä keinonaan näitä pommivöitä, niin jonkinlainen ymmärryksen poikanen löytyisi teoille jos ne eivät kohdistuisi siviileihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti: 23.05.2017 11:54
urpiainen kirjoitti: 23.05.2017 11:48Minusta tässä on jonkinlainen vähän outo tyylipisteiden antamisen sävy, joka oikeastaan vihjaa, että terrori-iskut voisi kyllä tehdä urheasti tai miehekkäästikin. Outoa.
No kun tämä rauhanuskonto on julistanut sodan kaikkea vastaan, käyttäen yhtenä keinonaan näitä pommivöitä, niin jonkinlainen ymmärryksen poikanen löytyisi teoille jos ne eivät kohdistuisi siviileihin.

Tarkoitus on nimenomaan iskeä ns. pehmeisiin kohteisiin, ei odotettavissa mitään korjausta asiaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.05.2017 9:58
James Potkukelkka kirjoitti: 23.05.2017 9:48 Mulla taas on sellainen muutos, että aluksi tunsi jonkinlaista makaaberia kiinnostusta ja innostusta noihin uutisiin, mutta kun se on jäänyt pois, jää jäljelle vain vastenmielisyys.
+1 Vastanmielisyyteni ulottuu myös Face- "suruliputuksiin".
+1
Who says you need to buy a guitar?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti: 23.05.2017 11:48
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.05.2017 9:58
James Potkukelkka kirjoitti: 23.05.2017 9:48 Mulla taas on sellainen muutos, että aluksi tunsi jonkinlaista makaaberia kiinnostusta ja innostusta noihin uutisiin, mutta kun se on jäänyt pois, jää jäljelle vain vastenmielisyys.
+1 Vastanmielisyyteni ulottuu myös Face- "suruliputuksiin".
Mä en ole Facebookissa, mutta tunnen silti yhteyttä Yllenkin reaktioon.

Lisäksi minua kuitenkin vähän hämmentää tämä nykyinen halu kutsua tällaisia iskuja nimenomaan "raukkamaisiksi" (tänään ainakin ulkoministeri ja Ilta-Sanomat, muistaakseni presidenttikin on tätä mainesanaa käyttänyt joidenkin iskujen yhteydessä). Minusta tässä on jonkinlainen vähän outo tyylipisteiden antamisen sävy, joka oikeastaan vihjaa, että terrori-iskut voisi kyllä tehdä urheasti tai miehekkäästikin. Outoa.
On tuossa vähän samas kuin vaatia kynäniskaa tappelemaan reilusti sääntöjen mukaan raskasn sarjan nyrkkeilijää vastaan. Sen takiahan terrorismiin tartutaan, että muuta aseellista kykyä ei ole. Mielellään tekisivät mongoolit, jos pystyisivät.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.05.2017 9:58
James Potkukelkka kirjoitti: 23.05.2017 9:48 Mulla taas on sellainen muutos, että aluksi tunsi jonkinlaista makaaberia kiinnostusta ja innostusta noihin uutisiin, mutta kun se on jäänyt pois, jää jäljelle vain vastenmielisyys.
+1 Vastanmielisyyteni ulottuu myös Face- "suruliputuksiin".
Mikä niissä on vastenmielistä?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

urpiainen kirjoitti: 23.05.2017 11:48 Lisäksi minua kuitenkin vähän hämmentää tämä nykyinen halu kutsua tällaisia iskuja nimenomaan "raukkamaisiksi" (tänään ainakin ulkoministeri ja Ilta-Sanomat, muistaakseni presidenttikin on tätä mainesanaa käyttänyt joidenkin iskujen yhteydessä). Minusta tässä on jonkinlainen vähän outo tyylipisteiden antamisen sävy, joka oikeastaan vihjaa, että terrori-iskut voisi kyllä tehdä urheasti tai miehekkäästikin. Outoa.
Uudessa Suomessa presidentti veisteli jotenkin tyyliin Islam on häikäilemättömän epäinhimillinen uskonto. Tuosta on harva eri mieltä.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 23.05.2017 9:58
James Potkukelkka kirjoitti: 23.05.2017 9:48 Mulla taas on sellainen muutos, että aluksi tunsi jonkinlaista makaaberia kiinnostusta ja innostusta noihin uutisiin, mutta kun se on jäänyt pois, jää jäljelle vain vastenmielisyys.
+1 Vastanmielisyyteni ulottuu myös Face- "suruliputuksiin".
En oo nähnyt enää yhtään. Vissiin Ranska ja Saksa turruttivat ihmiset, tai oon piilottanut kaikki noita harrastaneet..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

tai sitten porukka ei vaan tykkää enkuista?

British isles ovat taas erkantumassa manner -uroopasta?
Pyyhin Netikettiin..
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Spare ribsit maustumassa. Vähän jännittää miten huomenna käy.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 23.05.2017 22:29 Spare ribsit maustumassa. Vähän jännittää miten huomenna käy.
Mitä huomenna (=tänään) tapahtuu?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ lämmöt nyt 77 eli ei ainakaan ammu yli.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ilmeisesti siis jotain ruoanlaittojutskaa :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bhven kirjoitti: 23.05.2017 16:49
urpiainen kirjoitti: 23.05.2017 11:48 Lisäksi minua kuitenkin vähän hämmentää tämä nykyinen halu kutsua tällaisia iskuja nimenomaan "raukkamaisiksi" (tänään ainakin ulkoministeri ja Ilta-Sanomat, muistaakseni presidenttikin on tätä mainesanaa käyttänyt joidenkin iskujen yhteydessä). Minusta tässä on jonkinlainen vähän outo tyylipisteiden antamisen sävy, joka oikeastaan vihjaa, että terrori-iskut voisi kyllä tehdä urheasti tai miehekkäästikin. Outoa.
Uudessa Suomessa presidentti veisteli jotenkin tyyliin Islam on häikäilemättömän epäinhimillinen uskonto. Tuosta on harva eri mieltä.
Eihän se ole "raukkamaista" vaan on Allahin tahto tappaa vääräuskoisia. Itsemurhapommittajien äiditkin ovat ylpeitä että tulipa siitä pojasta sentään jotain. Ja saa Taivaassa paljon naisiakin.

Ei tuollainen ole mitään "uskonnon nimissä" tai sorrosta, köyhyydestä tai rasismista rippuuvaa.Ei "uskonnon nimissä". kyllä se on se uskonto itse. Johon tosissaan itse uskovat. Ei sitä muuten tapa itseäänkin samalla. Allahu Akbar! Ja nytkin tekijä oli syntymästään asti Britannian kansalainen.

Kristityillä on kyllä samanlainen menneisyys kuin nyt keskenäänkin uskonsotia käyvillä musulmaaneilla. Mut kerran häädettin ristittyjenkin palstalta. Valitin että eikös tuo ole "raukkamaista" ja ylipito siihen että ei vaan päinvastoin sankarillista Jumalan nimessä.

Islam elää vielä keskiaikaansa, kun taas kristinusko on meilläpäin jo kesytetty. Mutta eihän uskovaisten kanssa voi keskustella? Mitä sitten tehdä? Tappaa ne kaikki ja pommittaa alue lasitasangoksi? Ikävä juttu sekin.

Jospas alettaisiin siitä, ettei päästetä niitä ollenkaan maahan?

Kuulostaa varmaan "Hullu-Aholta" urpiaisen maailmassa?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.05.2017 10:59
Stadinarska kirjoitti: 23.05.2017 10:50 No mitäs te siitä tykkäätte siitä upeasta tasa-arvosta, että 19 kuollutta merkitsee ihan eriä onko kysymyksessä tummat, keltaiset, nuoret, valkoiset, vanhukset, lapset, vammaiset, miehet, naiset, järjestysmiehet, poliisit.
En kyllä ole huomannut, että uhrien ihonväriä olisi mainittu. Se, että osa on lapsia, on aika ymmärrettävästi inhimillisesti merkittävää.

Jos tarkoitat sitä, että parikymmentä kuollutta Euroopassa on meidän näkökulmastamme merkittävämpää kuin parikymmentä kuollutta Afrikassa tai Lähi-idässä, niin sekin on inhimillistä. Uutisen merkittävyys vähenee etäisyyden neliönä.
Kyllä näin onkin, mitä sanot, J.P, mutta tämä erottelu ei ole harmitonta vaan vesittää ilmeisesti pelkät sanahelinä-arvot:
Ensin hoetaan ihmisten välistä tasa-arvoa ja sitten kuoleman hetkellä kirjoitetaan kuinka paha juuri tämän ihmisen tai ihmisryhmän kuolema on. Ainoa mahdollisuus tasa-arvoon on jättää arvostelu eli vertailut pois, minkälainen kuolema on. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta tekopyhäähän tämä elämä muutenkin on paljolti!

TOUKO
Vastaa Viestiin