Keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Avasin keksipaketin, se ei antanut välitöntä nautintoa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kiskoin talven jälkeen viime kesänä ostettua ruohonleikkuria käyntiin. Mitään ei tapahtunut. Mietin, että pakko kait tässä on ryyppy olla jossain. Huomasin punaisen kumitutin ja painoin sitä kolme kertaa.

Kuva
Kuva

Lähti käyntiin heti seuraavalla nykäisyllä.

Tästä wattuuntuneena tutkin Stigan manuaaleja online n tunnin. Missään ko. laitteen manuaalissa ei ole mainintaa ko. kumitutista. Yhden maininnan tutista löysin eri mallisarjan laitteesta.

1h googlettelu paljasti, että kyseessä on Briggs & Strattonin Prime n' pull systeemi. Kumitutin painaminen ilmeisesti synnyttää kaasariin alipaineen ja imee siihen bensaa.
¨
https://www.briggsandstratton.com/na/en ... ystem.html

Missään ko. ruohonleikkurissa tai manuaalissa ei lue, että siinä on Briggs & Strattonin kone.

Maailma ei ole valmis. Sotaveteraanien asiat ovat edelleen hoitamatta ja Stigan ruohonleikkurin käyttöohje on oleellisesti puutteellinen. Suomen Stiga my ko. laitetta tänä kesänäkin. Voi toki olla, että nyt kaupoissa olevissa on jokin ohjetarra ko. tutin vieressä, kuten huomasin joissain netissä olevissa eri valmistajien Briggs & Strattonin konetta käyttävissä leikkureissa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ Mulla oli asiasta ihan selkeä maininta, mutta koneessa taitaa lukea B&S:n nimi ihan rehellisesti.

Joskin onhan tämä nyt noloa tunnustaa käyttävänsä perässä käveltävää polttomoottorileikkuria eikä sähkökäyttöistä robottileikkuria. Mä vetoan tontin pinnanmuotojen asettamiin haasteisiin joiden takia robo ei pystyisi kuitenkaan koko pihaa leikkaamaan. Ehkä tää ei mun kohdalla ole niin noloa, kun ei mulla ole sähköautoakaan :twisted:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

First world problems?

Noi sätkättävät pirut on suurin häiriö missään omakotitalo-rivitalo helvetissä..

Josssain B-lk kauhufilmissä käytettiin noita ihmisten(*poliisien) silpomiseen..
Vai oliko kuitenkin komediafilmi, mustaa sellaista?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Skoba ei ole kunnossa vieläkään. Nyt vaihdetaan sylinterin kansi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

JP, onko sulla Nänni Gate?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

James Potkukelkka kirjoitti: 24.05.2017 11:58 Skoba ei ole kunnossa vieläkään. Nyt vaihdetaan sylinterin kansi.

Kaupan purku ja rahat takas korkoineen?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin