Sanoista tekoihin Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kylmää piisaa, mutta ottakaa mallia, johan lämpenee sanoi Lindsay Lohan, jalkovliä vähän raotteli..

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Isolle Kirkolle parin päivän koulutukseen. Viitsiiköhän sitä iltamenoihin... Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Mummotunneliin!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kylläpäs taas kyllästyttää työnteko.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Punkki puri perseeseen. Toivottavasti oli edes käynyt Otaniemen reaktorin kautta, jotta saan vihdoinkin kunnon supervoimat. Olisihan se tietty enemmän fiilistä olla joku gebardimies tai haukkamies, mutta menköön nyt sitten punkkimies. Pitää siivota kellarikomero, että on maanalainen tukikohta valmiina kun radioaktiivinen aivokuume iskee.

EDIT: Tohtori Punkki. Kapteeni Punkki olisi ollut jos olisin ollut hyvis, mutta hyviys ei nyt nappaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

elco kirjoitti: 29.05.2017 8:58 Punkki puri perseeseen. Toivottavasti oli edes käynyt Otaniemen reaktorin kautta, jotta saan vihdoinkin kunnon supervoimat. Olisihan se tietty enemmän fiilistä olla joku gebardimies tai haukkamies, mutta menköön nyt sitten punkkimies. Pitää siivota kellarikomero, että on maanalainen tukikohta valmiina kun radioaktiivinen aivokuume iskee.

EDIT: Tohtori Punkki. Kapteeni Punkki olisi ollut jos olisin ollut hyvis, mutta hyviys ei nyt nappaa.

Be Ready!

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005188805.html
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Huh. Kellotaajuus alkaa vähitellen palata kohti normaalimpia lukemia.

Metka tunne, kun ei varsinaisesti masenna, vituta, ahdista tai väsytä, mutta on vain niin totaalisen kyllästynyt työntekoon, että meinaa pysähtyä täysin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Krääk. Meinasin kuolla alkoholin vieroitusoireisiin. Kestivät viikon vuoteenomana kovissa kivuissa ja oksennusrefleksissä paniikkihäiriöiden kera. Kuntouduin jo, mutta eilen taas nielaisin sixpäkin tai puolitoista pystyäkseni siivoamaan paskomani ja tupakintumppaamani vessan ja koko kylppärin, joka oli paljon ylitse kaikkien kauhukuvitelmienne. Eikä aamulla tuntunut ollenkaan pahalta. Mutta jos lopetan, sama ongelma uudestaan. Eli nyt tasapainoa nauttia vain "kohtuullisesti" alkoa. Kiveskipukin taitaa olla vain välilihan ilmeisesti ripulin aiheuttamasta tulehduksesta säteilevää.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Eikö tuo ole aika epämiellyttävä tapa tappaa itsensä?

Disclaimer: en kehota ketään tappamaan itsensä. Yleisellä tasolla vain ihmettelen, jos ihmisen ilmiselvänä tarkoituksena on tappaa itsensä, miksi tehdä se epämiellyttävästi.

Minulla ei ole mitään aikomusta tappaa itseäni, mutta jos niin tekisin, tekisin sen joko ottamalla överit tai sitten mahdollisimman nopeasti ja kivuttomasti. Tietysti myös aiheuttamatta tarpeetonta haittaa muille.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.05.2017 12:41 Eikö tuo ole aika epämiellyttävä tapa tappaa itsensä?
Onhan se, totisesti. Ja eritoten että toipuminen on karmeampaa kuin itse tauti. Kuitenkaan en saa jäädä nyt vuoteenomaksi. Eilen kärräsin äitini tuolilla lähikauppaan ja siivosin vessan, nyt vien "hieman" kertyneitä roskia joita koetan lajtella, sitten siivoan lisää ettei äiti saa häätöä, sitten pakkaan tavaraa autoon Orimattilassa edes käyntiä varten. Kaksikin rahtireissua pitää tehdä koska nyt se iso telkkari ja pyörätuoli. Kesäreissu vasta. Kännissä en aja (en uskalla) , mutta nyt kiireessä ilman yhtään alkoa en pysty edelläluettelemaani tekemään. Surullista, mutta niin kai narkomaniatkin toimivat.

Itseäni en vielä halua tappaa. Jos, niin haulikko tai mieluummin juna tai korkealta paikalta hyppääminen. Minä pidän korkeista paikoista.

Tekis mieli kommentoida Pohjois-Koreasta uutisketjuun, mutten ehdi. Väittäisin kuitenkin että nou hätä siinä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 29.05.2017 13:00Eilen kärräsin äitini tuolilla lähikauppaan ja siivosin vessan, nyt vien "hieman" kertyneitä roskia joita koetan lajtella, sitten siivoan lisää ettei äiti saa häätöä, sitten pakkaan tavaraa autoon Orimattilassa edes käyntiä varten.
Ajatella, että näette paskan keskellä elämisen alkoholistin kanssa paremmaksi vaihtoehdoksi äidillesi kuin laitoksen jossa saisi asianmukaista hoitoa.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Silkkaa säästöä hoitaa äippää kotona, jotta jää enemmän rahaa miljoonamiehen luxuselämään.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 29.05.2017 13:49
Gat kirjoitti: 29.05.2017 13:00Eilen kärräsin äitini tuolilla lähikauppaan ja siivosin vessan, nyt vien "hieman" kertyneitä roskia joita koetan lajtella, sitten siivoan lisää ettei äiti saa häätöä, sitten pakkaan tavaraa autoon Orimattilassa edes käyntiä varten.
Ajatella, että näette paskan keskellä elämisen alkoholistin kanssa paremmaksi vaihtoehdoksi äidillesi kuin laitoksen jossa saisi asianmukaista hoitoa.
Puolet saastasta on ihan äitini tekemää. Ja minultakin voimat loppuu. Monestiko pitää selittää: Vanhainkotiin pyritään, vaikken minäkään sellaista äidilleni halua. Mutta etsitään ja selvitetään, meilataan ja soiteltaan vaikka kuinka. Eikä palvelukotiin pääsy ole ollenkaan niin helppoa kuin teidän suvuissanne ja teidän rinnakkaistodellisuudessanne.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 29.05.2017 13:59
So Hard kirjoitti: 29.05.2017 13:49
Gat kirjoitti: 29.05.2017 13:00Eilen kärräsin äitini tuolilla lähikauppaan ja siivosin vessan, nyt vien "hieman" kertyneitä roskia joita koetan lajtella, sitten siivoan lisää ettei äiti saa häätöä, sitten pakkaan tavaraa autoon Orimattilassa edes käyntiä varten.
Ajatella, että näette paskan keskellä elämisen alkoholistin kanssa paremmaksi vaihtoehdoksi äidillesi kuin laitoksen jossa saisi asianmukaista hoitoa.
Puolet saastasta on ihan äitini tekemää. Ja minultakin voimat loppuu. Monestiko pitää selittää: Vanhainkotiin pyritään, vaikken minäkään sellaista äidilleni halua. Mutta etsitään ja selvitetään, meilataan ja soiteltaan vaikka kuinka. Eikä palvelukotiin pääsy ole ollenkaan niin helppoa kuin teidän suvuissanne ja teidän rinnakkaistodellisuudessanne.
Same se kenen tekemää se paska on, jos sitä ei kukaan korjaa vaan sen keskellä möyritään. Kerroppas, minkälaisia toimia olet viimeisen vuoden aikana tehnyt edistääksesi tätä asiaa?
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard:

Etsinyt miten isäni sai hautaan ja hautajaiset (kai sekin vuoden sisällä kun ruumiinavaus kesti), järkännyt sen, ajanut sinne ja tänne, kuopannut tuhkat, maksanut isäni velat puoliksi äitini kanssa, etsinyt palvelukotijutut äidilleni, meilannut niille äidin puolesta äiti tekstin tarkastaen, painellut äidille kännykän puhelinnumerot, juopotellut, siivonnut, vienyt roskia, pessyt pyykit, ajanut äitiäni sairaaloihin ja lääkäriin, kantanut muuttotavaraa, jopa omia pelto-metsäjuttujani hoitanut. Ne tosin vain puhe-elimellä.

Ja koettanut kestää 24/7 vanhushöpöttelyjä. Ja ilahtunut hieman vittuillen että kas pystyy sittenkin pitämään ovea auki kun minä kannan tavaraa.

P.S. Julkiseen palvelukotiin ei niin vaan pääsekään paitsi teidän rinnakkaistodellisuudessanne, kaikkienhan meidän pitää osallistua yhteisiin säästötoimenpiteisiin. Yksityinen palvelukoti taas maksaa laskelman mukaan 4300 per kuukausi. Mulla ei oe varaa, onkos teillä?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Onko se perintö jo täysin poltettu?

Luulisi nyt, että sata tonnia äidin sijoittamiseksi hoitokotiin olisi täysin no brainer ratkaisu. Kaikkien elämänlaatu paranisi ja sitä rahaahan sä et tarvitse mihinkään muuhun kuin "elämiseen", mihin riittää koppa kaljaa, nettiyhteys ja murukahvipaketti päivässä eli 20ke vuodessa helposti. Sulla etenkään ei ole käärinliinassa taskuja.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Monestiko pitää sanoa. MINÄ EN OLE PERINYT YHTÄÄN MITÄÄN. MINÄ OSTIN. Vasta korkemmassa oikeudessa hävisin jutun, jonka takia olen puol miljoonaa köyhempi kuin pitäisi. Perin vain isäni yli VIIDEN tonnin velat, joIta tarvittiin, että ukko saatiin multiin.

Niin ja toki niihin parempiin yksityishoitokoteihin useimmat saa sitä mitä lie avustusta. Äitini ei saa. Kattomädännyt ja romahtanut mökkikin on niin arvokas on ettei saa sossutukea. Paljonko sää huippumies Elco maksat omasta äidistäsi? ETKÖ? Ja mulla ei ihan oikeasti ole varaa maksaa 4300 kuussa.

Mites sun vanhemmat? Onko kenties nillä vitusti fyffee tai sosiaalihuollon rinnakkaistodellsuus? Tuleeko ne asumaan sun kotiin? Vaihdat niiden vaipat?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Vanhemmat eivät asu kotonani. Ja mitä helvettiä sä oikein hourit: millä rahalla ostit ja mitä?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 29.05.2017 17:10 Monestiko pitää sanoa. MINÄ EN OLE PERINYT YHTÄÄN MITÄÄN. MINÄ OSTIN.
Olikos tuossa siis ideana se, että ostat alihintaan, jotta perintö ei mene väärään osoitteeseen?

Miten minulla on se mielikuva, että tyyliin puolet jäi sinulle kuitenkin tai sinne päin?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Gat kirjoitti: 29.05.2017 17:10 MINÄ EN OLE PERINYT YHTÄÄN MITÄÄN.
Lyhyt on juopon muisti.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minä kyllä epäilen nyt tuota Gatia. Hän on luonut Imagon, johon uskotaan. Miksiköhän. Uskon, että todellisuuden kanssa on samansuuntaista, mutta ei tällaista.

Mutta epäilen joitain muitakin.

Mitä tämän sitten on väliä?

Ei mitään!

Aito ja oikea ja alkuperäinen on se mihin voi
luottaa kuin timanttiin. Se sellainen on... No varmaan arvasittekin:

TOUKOARSKA
Stadinarska Toukokuussa
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nythän mie suutun. Ilmankos meinaan saada turpiini kapakoissa.
elco kirjoitti: 29.05.2017 17:49 ^ Vanhemmat eivät asu kotonani. Ja mitä helvettiä sä oikein hourit: millä rahalla ostit ja mitä?
MIkseivät vanhuksesi asu kotonasi tai sinä heidän luonaan? Kelvoton poika olet.

Ostin lainarahalla pennitön kun olin, Metsärahoilla maksan takaisin. Niin maatilakaupat aina tehdään.
sivustahuutaja kirjoitti: 29.05.2017 19:41
Gat kirjoitti: 29.05.2017 17:10 Monestiko pitää sanoa. MINÄ EN OLE PERINYT YHTÄÄN MITÄÄN. MINÄ OSTIN.
Olikos tuossa siis ideana se, että ostat alihintaan, jotta perintö ei mene väärään osoitteeseen?

Miten minulla on se mielikuva, että tyyliin puolet jäi sinulle kuitenkin tai sinne päin?
Vastustaisitteko itse, jos ´saatte vaikka kepuhelpotuksin ostaa halvalla? Totta kai minulle jäi oikeusasteissa voitettunani mutta KKO:ssa hävittyäni monta vertaa enemmän kuin "puolet". Sitä puolta milliä olisin kuitenkin tarvinnut rappiotilan uudelleenkäynnistykseen. Kohta alkaa käteinenkin loppua, on pakko lunastaa sijoituksia tai peräti myydä maata.
Diddley Bow kirjoitti: 29.05.2017 21:37
Gat kirjoitti: 29.05.2017 17:10 MINÄ EN OLE PERINYT YHTÄÄN MITÄÄN.
Lyhyt on juopon muisti.
Mikä teille idiooteille voi olla niin vaikea käsittää, että maatilan tai minkä vaan yrityksen sukupolvenvaihdoskauppa ei ole perintö. Sukupolvenvaihdoskauppa tehdään kun myyjä on elossa. perintö saadaan kun perittävä on kuollut. Juridisesti kaksi eri asiaa. Eri asiat kun ovat eri asioita.

Perinhän minä enoltani testamentin kautta sen puoli milliä, mutta sehän ilman ilman testamentin kumoamistakaan meni sille enoni äpäräpojalle ja vielä lisääkin.

edit: Jo omasta lapsuudestani ja nuoruudestani minulle jäi jäynää oman isäni vierissa käynnneistä. Voi olla psykologinen syy naisväen lähestymisestoihini. ' Kun tajusin, että se mun tilani on vaarassa. koska kas, enoni nussi toisen miehn vaimoa... ei huvita. Viaton syntymänäsä se äijä toki, mutta niin olen minäkin.. ja kaikki tehtiin kauan ennen minun syntymääni, koko ansa.

Olen kyllä perinyt isäni velat plus kattoromahtaneen mökin Joroisissa puoliksi äitini kanssa ja yhden romuauton. En teidä mitä niille tehdä. Äidillleni muistan naljailla että vaikka leski ei peri mitään, leskielä on kuitenkin hallintaoikeus niihin ja sitten valtakirjoja ristiin rastiin. Jotta miettiköön hänkin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kannattaakohan sinun paroni jauhaa näitä juttujasi tällä foorumilla. Et saa siitä muuta kuin huonoja fiiliksiä & mielipahaa. Luulen.
Jos haluat purkaa sydäntäsi varmaan muitakin tahoja löytyy? Soitapa vaikka Juhanille...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

^^ Pennitön alkoholisti ostaa maatilan ja maksaa sitä myymällä metsää.

Juopottelu ja syväjokielämä on eittämättä marinoinut aivosi, mutta tässä yhtälössä on yksi kysymysmerkki: mistä sait rahat tilan, sijoitusten ja metsän ostoon?

Jos kyseessä on lainaraha niin miksi ihmeessä ostit juuri tuon rappiomaatilan etkä jotain mikä olisi ollut paremmassa kunnossa? Jos tila arvotettiin käyvästä arvosta niin mikään rahalaitos ei alkoholistipummille lainaa penniäkään sen ostamiseen. Ainoa selitys tälle on, että tilan arvo on merkittävästi suurempi kuin siihen sijottamasi lainaraha. Toisekseen, jos sinulla on yksi määräävä attribuutti se on saamattomuus: jos olisit perinyt puoli miljoonaa niin ainoa ero nykytilanteeseen olisi, että sinulla olisi puoli miljoonaa tai sen jämät jossain jemmassa tai sijoituksissa; missään tapauksessa et olisi saanut mitään aikaiseksi siellä tilallasi. Elämäsi on juuri yhtä kurjaa rahan kanssa kuin ilman sitä mikä on luultavasti kovin suorituksesi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sanoista tekoihin Maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti: 30.05.2017 18:32 ^^ Pennitön alkoholisti ostaa maatilan ja maksaa sitä myymällä metsää.

Juopottelu ja syväjokielämä on eittämättä marinoinut aivosi, mutta tässä yhtälössä on yksi kysymysmerkki: mistä sait rahat tilan, sijoitusten ja metsän ostoon?

Jos kyseessä on lainaraha niin miksi ihmeessä ostit juuri tuon rappiomaatilan etkä jotain mikä olisi ollut paremmassa kunnossa? Jos tila arvotettiin käyvästä arvosta niin mikään rahalaitos ei alkoholistipummille lainaa penniäkään sen ostamiseen. Ainoa selitys tälle on, että tilan arvo on merkittävästi suurempi kuin siihen sijottamasi lainaraha. Toisekseen, jos sinulla on yksi määräävä attribuutti se on saamattomuus: jos olisit perinyt puoli miljoonaa niin ainoa ero nykytilanteeseen olisi, että sinulla olisi puoli miljoonaa tai sen jämät jossain jemmassa tai sijoituksissa; missään tapauksessa et olisi saanut mitään aikaiseksi siellä tilallasi. Elämäsi on juuri yhtä kurjaa rahan kanssa kuin ilman sitä mikä on luultavasti kovin suorituksesi.
Johan sanoin: Ostin pankkilainalla kepuhelvotuksin suhteellisesti melko ökytilan Niin se kaikissa sukupolvenvaihdoksissa tehdään. Sinäkin voisit, eikä se ole "perintö". Enkä ollut silloin vielä alkoholisti. Pankissa tarjoavat kahvit!

Onhan mulla fyffee ja real estatea siellä ja täällä, käytännössä meinaavat kohta loppua.

Mut kyll puolen millin menetys munkin budjettia kirpaisee, Tilan uusien koneiden ostaminen eli siis työnteko ei nyt käy. Puhumattakaan psykologisesta traumasta ja siitä seuraavasta juopottelusta. Isäni oli tukihenkilöni ja taisipa kuuolla viinaan koska juttu vasta KKO:ssa hävittiin. Ei olisi hävitty, jos itse olsiin päässyt puhumaan. So Hardin suosittelemA juristi kyllä muisti laskuttaa. Vaikka piti itse tehdä hänen työnsä. Viimeisen jätin maksamatta eikä tuo ole valittanut

Niin Elco: Miksi et asu sukusi vanhusten luona tai he sinun luonasi?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin