Chris Slade-tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Chris Slade-tiistai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Sanokaa puristit mitä sanotte, mutta Slade on paras AC/DC-rumpali. Kuunnelkaa vaikka Doningtonin liveä. Mieletön rullaavuus ja groove, vaikka soittaa yksinkertaista komppia. Phil Rudd on kuin robotti, tarkka mutta eloton ja tylsä.

Asiaan vihkiytymättömille: Slade on se pitkä kaljupää joka paukuttaa mm "The Razor's Edgellä" ja palasi töihin viimeisimmällä maailmankiertueella.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Chris Slade-tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Huh. Tänään ei kyllästytä aivan niin pahasti kuin eilen aamupäivällä. En tiedä, mikä eilen oli. Kummallisesti kuuppa fluktuoi ilman selvää syytä. Toki kaikkeen on syynsä (paitsi kvanttitasolla, pitäisin kuitenkin hyvin epätodennäköisenä, että siihen liittyvästä satunnaisuudesta on kysymys), mutta syy on mulle epäselvä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Chris Slade-tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti: 30.05.2017 9:48 Huh. Tänään ei kyllästytä aivan niin pahasti kuin eilen aamupäivällä. En tiedä, mikä eilen oli. Kummallisesti kuuppa fluktuoi ilman selvää syytä. Toki kaikkeen on syynsä (paitsi kvanttitasolla, pitäisin kuitenkin hyvin epätodennäköisenä, että siihen liittyvästä satunnaisuudesta on kysymys), mutta syy on mulle epäselvä.
Mä tiedän! Vaimo ja aikuistuneet lapset. Sussa herää vapauden kaipuu! Moottoripyörä ja lukemattomat maantiet. Mieti!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Chris Slade-tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Firma julkisti ylennykset ja en ollut listalla. Meikäläinen varmaan vaatii tuplamäärän vaadittuja työvuosia edetäkseni portailla.

No kostoksi juon jo neljättä kuppia kahvia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Chris Slade-tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä tämä Malmi on huikee paikka. On Subwaytä ja on Hessbergeria, on juåppoja ja niiden lisäksi narkkareita. Onneksi pääsee iltapäivällä Tampereelle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Chris Slade-tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^^Mahtaisiko sun persoona erityisen sopiva sadanpäämieheksi ollakaan? Omani ei ainakaan ole ja jos esimieshommaan joutuisin, siitä saisi maksaa aika lailla enemmän kuin asiantuntijatyöstä. En jaksa yhtään aikuisten hiekkalaatikkoleikkejä.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Chris Slade-tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Ylennys voi tarkoittaa edistymistä palkkaluokassa, yleensä kutsutaan gradeksi tai bandiksi ameriikoissa. Nämä palkkaluokat eivät suoraan riipu positiosta hierarkiassa, vaikka yleensä niillä onkin korrelaatiota. Palkkaluokkien spreadit ovat yleensä niin suuret, että ylemmän luokan tyyppi voi tienata vähemmän kuin alemman.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Chris Slade-tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen kyllä täysin sopimaton esimieheksi. Ja palkkakaan ei taitaisi nousta kun historiallisista syistä nautin nykyistä hommaa korkeampaa korvausta halvan vessapaperin kuluttamisesta. Titteli muuttuisi, mutta kun ei ole käyntikortteja niin silläkään väliä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25594
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Chris Slade-tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mulle henkilöstöjohtaminen olisi kauhea rangaistus. Ei tippaakaan kiinnostaisi kuunnella, miten mirja käyttää liikaa hajuvettä, sepolla on parempi parkkipaikka, ilmastointi vetää inhottavasti ja kesälomatkin on jaettu epäreilusti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin