Onko Kitinä menettänyt henkensä vai kitinäläiset vetäneet väärästä narusta?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Onko Kitinä menettänyt henkensä vai kitinäläiset vetäneet väärästä narusta?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Terve kaikille!

JOS te olette elossa vielä, niin kertokaa oletteko elossa vai onko Kitinä kuolemanmerkeissä! Onko palliatiivinen hoito nyt jatkossa?

Onhan se aivan kestämätöntä, että kirjoittajana tänne on jäänyt mm. se vesipäinen idiootti-Stadinarskakin. Narsistine plokeineen.

Että kirjoitustaitoisia ihmisiä tarvittaisiin, ettei joutuisi ala-arvoista tuubaa sietämään, mitä se onneton Heinäpää tai mikälienee heinäarska suoltaa!

Mutta se siitä. Mitä teille siis kuuluu? Erityisesti oletteko elossa ja jos olette kylmentyneet niin mistä syystä.

Minä olen..öh siis öh...

H E I N Ä
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko Kitinä menettänyt henkensä vai kitinäläiset vetäneet väärästä narusta?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kitinä on usein kesäaikaan aika "kuollut". Olen elossa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko Kitinä menettänyt henkensä vai kitinäläiset vetäneet väärästä narusta?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »


Juu,on Kitinä melko aineellinen. Eipä se ihme ole:Some on hukannut ihmiset huostassa ja niin se on. Toki on yksi
aivan selkeä syy, joka on aina näyttäytynyt Kitinää, eli vapaapäivinä ei haluta ainakaan olla eka kirjoittaja kun toki pelätään, että porukka huomaa
että tuolla ei oo säpinää vaan kirjoittaa Kitinää niin. Se on ollut tällaista toki aina , mutta sen rikkoo jos joku suosittu kirjoittaja, joka rikas tai pöytiä, kirjoittaa niin kymmenen heti valmiina kirjoittamaan, heh. On se sekä huvittavaa että ärsyttävää. Kitinä on ihan hyvä keskustelupalsta mutta tämän heikkoudet ovat se hiekkalaatikko juttu valikoivine tyyppeineen ja tekopyhyys. Mutta niinhän Somemaailma muutenkin!
Vahvuus on hyvät asiantuntijat ja toisaalta se vakaa suomalaisuus ja asenne.

Heinäarska on ollut ihan liian kiireinen nyt kirjoittamaan tai jaksamaan kirjoittaa. Mutta koetan parantaa Tapani .

HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko Kitinä menettänyt henkensä vai kitinäläiset vetäneet väärästä narusta?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ELOARSKA OY
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko Kitinä menettänyt henkensä vai kitinäläiset vetäneet väärästä narusta?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihmiset ja Elukka!
(Hui, nyt onnistuin pelottamaan itseni! Voi niitä legendaarisia hyviä Kitinän aikoja kun mulla vielä oli hauskoja juttuja ja huumoria! Itse muistan sen kun E oli minulle Prosessista mustasukkainen kun Prosessi taisi jopa hiukan tykätä SA:sta. No tuo lienee minun päässäni, mutta minä pidin häntä kiinnostavana ja E ilmoitti ettei P halua sinun jonkun limapään vesinuljaskan kaa olla emmekä ole lainkaan samalla tasolla! Voi legendat! Nyt täällä tosiaan väki on vähentynyt eikä niistä harvoista jäljellejääneistä ole nyt liikaa innostajiksi. Minullahan on toki se painolasti, että hiekkalaatikolla kaikki on hiukan peloissaan eristyksissä. Hauska mutta ennenkaikkea kiinnostava sos. Kitinäpaine!

Onko teillä ajatuksia millä Kitinä aktivoitaisiin!

Kysyy

E L O
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Onko Kitinä menettänyt henkensä vai kitinäläiset vetäneet väärästä narusta?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mä olen tietääkseni elossa, ainakin viimeksi kun vilasin peiliin heijastui kuvajaiseni siitä. Tässä saunataukoa pitelen ja otan lonkkaa. Kohta takas löylyyn.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Onko Kitinä menettänyt henkensä vai kitinäläiset vetäneet väärästä narusta?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Miksi kysytään ollaanko hengissä ja sitten EI NOTEERATA. As if I am not There/Ihan kuin minua ei olisi. Sellainen on Slavenka Drakulicin kirjan nimi ja onpahan muuten hyytävä kirja. Suosittelen, vaikka tulinkin nyt väärään ketjuun ainakin osittain.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko Kitinä menettänyt henkensä vai kitinäläiset vetäneet väärästä narusta?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kreitsu ihana!

Minä vastasin heti johonkin ketjuun viestisi jälkeen ja mainitsin, että oli hienoa että vastasit ja kiitin. taisi olla Arskan sanomat. SIIS ON TODELLA hienoa, että vastasit ja arvostan sitä tietenkin. En vaan heti vastauksesi jälkeen halunnut tähän ketjuun vastata, sillä ketju kaipaisi vastauksia. Tämä juttu on ihan hiekkalaatikkoleikkiasian takia. Jos SA vastaa niin hänelle ei niinkään kitinän paineitten takia helposti vastata kuin ne itselliset vahvat sielut. Mutta tuo johtuu itse tekemästäni maineesta.

Sinä olet Kreitsu täällä, onneksi. Jutuistasi tulee hyvälle tuulelle, olet sopivasti avoin, sopivasti hauska ja sopivasti vakava. Ja aika salaperäinen.

Annathan anteeksi, etten heti vastannut tähän. Jos lohduttaa niin annan sulle suuren sydämen, joka myös on tarkoituksella annettu! :h:

Eli halit myös toivoo

S Y Y S A R S K A
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onko Kitinä menettänyt henkensä vai kitinäläiset vetäneet väärästä narusta?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Iso hevonvitu nielaisi varomattomat Kitinä planetoidin asukkaat!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin