Takaisin sorvin ääreen -maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25563
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Takaisin sorvin ääreen -maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Näin
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Takaisin sorvin ääreen -maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jep.

Kolme viikkoa lomalla ja työpisteellä odotti vähän yli tuhat sähköpostia/skype-viestiä.

Sitten huomasin, että kesken loman oli skype vaihtunut slackkiin ja viestejä löytyi vielä pari sataa lisää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Takaisin sorvin ääreen -maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä pyörin tuolilla kun en oikein saa otetta mistään mitä pitäisi tehdä. Pomo tuli tunti sitten lomalta, niin en kehtaa ennen lounasta mennä mun paniikkilistan kanssa sillekään. Eli jatkan pyörimistä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Takaisin sorvin ääreen -maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ei mee hyvin. Muun paskan lisäksi äitini hallunisoi varhain tänä aamuna. Ensin heräsin viideltä kun huuteli, että on monta kissaa, minä että jaa ulkonako enkä viitsinut nousta. 5:30 herätti uudestaan, että talon sisällä on ainakin yhdeksän kissaa, emo pentuineen. Kertoi miten ne leikkivät ja miten oli antanut niille maitoa. Kertoi, että kaapin päälläkin on kissanpentu. Ei ollut, eikä missään.

Onhan tuo söpömpää kuin että isäni ennen kuolemaansa näki ikkunan takana moottoripyöräpoliiseja ja lehdistöä. Äitini ei vielä tee fyysisesti kuolemaa, mutta tajunnan taso ilmeisesti jo heittelee. Nyt nukkuu. Nukkukoon pitkään, katsotaan palaileeko järki.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9396
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Takaisin sorvin ääreen -maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Lomat tosiaan loppui. Jotain tarttis tehdä, mutta ei vaan tiedä mitä. Ehkä se tästä jossain vaiheessa selviää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25563
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Takaisin sorvin ääreen -maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 24.07.2017 10:14 Jep.

Kolme viikkoa lomalla ja työpisteellä odotti vähän yli tuhat sähköpostia/skype-viestiä.

Sitten huomasin, että kesken loman oli skype vaihtunut slackkiin ja viestejä löytyi vielä pari sataa lisää.
Mä en pääse skypeen. Helpparin kanssa jäi selvitys kesken, kun piti ottaa potilas sisään. Tulin onneksi pre-emptiivisesti 20 min etuajassa, kun tiesin, että aloitus on aina tietoteknistä tuskaa. Muistin kuitenkin salasanan!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Takaisin sorvin ääreen -maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

No, äiti heräsi ihan tolkkuna tuossa ennen puoltapäivää. Ymmärsi hourineensa ja naureskellen kertoi näkynsä kissoista yksityiskohtaisesti. On sillä ennenkin ollut jotain tuohon tapaan, mutta pienimuotoisemmin ja unen ja valveen välimailla (kuten joskus minullakin), ei hereillä jalkeilla liikkuen. Säikähdin vain, että näinkö tässä taas mennään ja miten suhtautua toisen harhoihin.

Juteltiin myös, että tuollaista kai se keijukaisten, tonttujen, maahisten, ufoalienien ja neitsytmarioiden näkeminen on, että aidosti jokevat sellaisia näkevänsä. Mutta kun itse olen vain pakkoneurootikko, minilla itselläni ei ole ollut oikeita skitsofreenistyyppisiä harhoja eikä dementiahoureitakaan vielä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Takaisin sorvin ääreen -maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä oon ollut melkein koko kesän töissä. Ja vieläpä fyysisesti raskaassa duunissa. Ei nyt väännetä raskasta metallia, mutta alumiinia nyt kuitenkin. Olen nauttinut, kun saa yli kahdenkymmenen vuoden tauon jälkeen olla oikeissa töissä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Takaisin sorvin ääreen -maanantai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Aika pehmeä paluu töihin: pidin etäpäivän ja pomo on lomalla vielä tämän viikon. Saattaa olla, että pidän aika monta etäpäivää tässä viikon aikana, mitäpä sitä toimistolla yksin homehtumaan.

Nyt vasta huomasin, että Fressi on ostanut EVO:n. Nykyisestä Fressin jäsenyydestäni olen maksanut hulppeat 77€/kk. Käytän vain salia, joten jumppien käytön mahdollisuudesta maksaminen todella ärsyttää. Jatkossa siirryn kuntosaliasiakkaaksi hintaan 57€/kk. Evon ja Fressin salit on Leppävaarassa ihan vierekkäin, joten on ihan sama kummalla käyn. Mielelläni kuitenkin säästän tuon 20€ kuukausittain. Käytännössä maksettavaa jää vain n.20€/kk, koska liikuntasetelit. :ohyeah:
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Takaisin sorvin ääreen -maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25563
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Takaisin sorvin ääreen -maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Diddley Bow kirjoitti: 24.07.2017 15:46 Mä oon ollut melkein koko kesän töissä. Ja vieläpä fyysisesti raskaassa duunissa. Ei nyt väännetä raskasta metallia, mutta alumiinia nyt kuitenkin. Olen nauttinut, kun saa yli kahdenkymmenen vuoden tauon jälkeen olla oikeissa töissä.
Kaikki tietää, millaista musiikkia Heavy Metal on, mutta minkähänlaista musiikkia Alumiini on?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Takaisin sorvin ääreen -maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti: 25.07.2017 8:28Kaikki tietää, millaista musiikkia Heavy Metal on, mutta minkähänlaista musiikkia Alumiini on?
No jos alumiinin väkisin haluaa vääntää johonkin genreen, niin se on aaooärrää.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25563
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Takaisin sorvin ääreen -maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^juu, AOR varmaan olisi paras
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin