LOMA Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

LOMA Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Loma jatkuu vielä miten käy, KE alkaa SOPP!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: LOMA Tiistai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jotkut meistä eivät palkkatyössä joudu käymäänkään. Enhän työpaikkaakaan enää saisi. Kuitenkin suurin etu, etten ole työkkärin ja sossun byrokratian armoilla. Enkä pomojen.

Sääli niitä, joiden loma loppui nyt. Eihän kesää tullutkaan.
Säätiedotusten mukaan kesän piti alkaa jo tällä viikolla tai viimeistään ensi viikolla. No tuskinpa. Kylmää, pimeää ja sadetta on.

Itse toki pysyttelen enimmäkseen sisällä. Sään suurin haitta minulle on, että ihmisten ilmoilla käydessäni nyt ei näy mikroshortsisia timmipyllyisiä teinimisuja. Avainsana microshortit. Ovathan tiukat legginsit tai mikälie lycrat hyväpyllyisillä hyviä. Mutta eivät vastaa microshortseja, joissa näkyy paljaat sääret ja pakaroiden alaosa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: LOMA Tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Päinvastoin. Työssä käyminen pitää yllä ihmisen terveyttä ja hyvinvointia. Sinäkin voisit paljon paremmin, jos joutuisit joka aamu lähtemään töihin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: LOMA Tiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.07.2017 8:30Sinäkin voisit paljon paremmin, jos joutuisit joka aamu lähtemään töihin.
Mä en käyttäis sanaa joutuis. Tämän päivän suomessa saa olla tyytyväinen jos on mahdollisuus tehdä työtä joka kattaa elämisen kulut. Jos sen työn päälle voi lyödä leiman, että työ itsessään on mielekästä, niin luulis olevan kuninkaallinen olo.

Perintörikkaita ei tietenkään lasketa lukuun. Kuolkoot pois alkoholismiin ja muihin rikkauden mukanaan tuomiin ongelmiin :twisted: :twisted:
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin