Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hiljaista on otillakin. Vaihdan iltapäivällä sorvauspistettä, klo 19 asti pitää käkkiä.

Kun on erittäin vähän töitä, niin niiden vähien töiden tekemisen vaikeus kasvaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Silppusin kasan papereita

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä tämä työpisteellä kyykkiminen napostele yhtään. Kolmatta päivää yritän ratkaista matikkaongelmaa, mutta kun kyseisen prosarin kodannut hemmo on kesälomalla niin vaikea hahmottaa ajatusrakennelmia tämän suhteen.

Joskus se ojankaivuu olisi ihan kiva vaihtoehto.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Sain järkättyä niin, että lähden täältä klo 12 kotiin. klo 15 sitten seuraavaan paikkaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Suvinen
Kitinäaddikti
Viestit: 76
Liittynyt: 16.08.2005 11:42
Paikkakunta: Keski-maa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Suvinen »

Rälliä keski-suomessa. Teettää pitkiä päiviä työmaalla. Onneksi tämän iltavuoron jälkeen koittaa harvinainen viikonloppuvapaa höystettynä vielä maanantaisellakin vapaapäivällä.

Oon tässä valmistumisen kynnyksellä miettinyt alanvaihtoa. Ehdotuksia otetaan vastaan. (ei sellaisia.)
Apua apua!
Apua elämä lähestyy
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Keskiviikkona tuli seisottua 14 tuntia ja vahdittua että lasit puhdistuu SOPP tapahtumassa, ei ole 50 läshetyvän hommaa, jalat pashana vieläkin..
Joku huokutteli juomapuolelle, mutta kun huomenaamulla pitää kärrätä itsensä Joensuuhun monttubileisiin niin, no saan laatuaikaa veljen kanssa automatkalla 1000km ees taas..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Suvinen kirjoitti: 28.07.2017 13:13
Oon tässä valmistumisen kynnyksellä miettinyt alanvaihtoa. Ehdotuksia otetaan vastaan. (ei sellaisia.)
Käy lukemassa AMK:ssa opettajan pedagogiset ja ryhdy opettamaan omaa alaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Suvinen
Kitinäaddikti
Viestit: 76
Liittynyt: 16.08.2005 11:42
Paikkakunta: Keski-maa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Suvinen »

exsu kirjoitti: 28.07.2017 13:59
Suvinen kirjoitti: 28.07.2017 13:13
Oon tässä valmistumisen kynnyksellä miettinyt alanvaihtoa. Ehdotuksia otetaan vastaan. (ei sellaisia.)
Käy lukemassa AMK:ssa opettajan pedagogiset ja ryhdy opettamaan omaa alaa.
Oli sen verran kivinen tie jo nuokin paperit hakea etten usko olevani kykenevä opettamaan omaa alaani :D
Vai onko tämä semmoinen "ne ketkä ei osaa, opettaa" -tyylinen ratkaisu?
Apua apua!
Apua elämä lähestyy
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Suvinen kirjoitti: 28.07.2017 14:21
Oli sen verran kivinen tie jo nuokin paperit hakea etten usko olevani kykenevä opettamaan omaa alaani :D
Vai onko tämä semmoinen "ne ketkä ei osaa, opettaa" -tyylinen ratkaisu?
Ehkä se on enemmän "ne jotka tykkäisivät alasta, mutta haluavat mielummin päivätyön "- tyyppinen ratkaisu. :)

Fyssareista ja toimintaterapeuteista on käsittääkseni pulaa, molempia tulee vissiin Jyväskylän kouluista.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ja taitavat olla melko vaikeita päästä sisään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bluntly kirjoitti: 28.07.2017 14:43 ^ Ja taitavat olla melko vaikeita päästä sisään.
Mikä sitten on vaikeaa, onhan niissä ihan kohtuullisesti aloituspaikkoja.Toki varmasti vaativat pääsykokeisiin valmistautumista.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ensisijaiset hakijat__Kaikki hakijat__Hyväksytyt

Jyväskylän ammattikorkeakoulu, JAMK, Sosiaali- ja terveysala 253 1437 20 Fysioterapeutti (AMK), päivätoteutus
Jyväskylän yliopisto, Liikuntatieteellinen tiedekunta 31 71 10 Fysioterapia (maisteri), yhteishaku, Jyväskylän yliopisto

Toki kannattaa hakea.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Jos 31 ensisijaisesta hakijasta 10 pääsee sisälle, niin sehän on todella paljon. AMK -puolella on saman verran aloituspaikkoja monimuodossa kuin päivätoteutuksessa, eli tuo ei kerro koko totuutta. AMK:n monimuotoon valitaan pelkästään pääsykoetulosten perusteella, eli omiin mahdollisuuksiinsa voi vaikuttaa hyvällä valmistautumisella. Hakeminen kannattaa aina, ekan hakukierroksen jälkeen tietää jo paremmin, mihin kannattaa panostaa seuraavalla kerralla!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Täälläkin hiljaista. Kävin välissä kotona nukkumassa päikkärit, eli sikäli päivä on ollut erinomaisen tuottava.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Suvinen kirjoitti: 28.07.2017 13:13 Rälliä keski-suomessa. Teettää pitkiä päiviä työmaalla. Onneksi tämän iltavuoron jälkeen koittaa harvinainen viikonloppuvapaa höystettynä vielä maanantaisellakin vapaapäivällä.

Oon tässä valmistumisen kynnyksellä miettinyt alanvaihtoa. Ehdotuksia otetaan vastaan. (ei sellaisia.)
Sekonomi kaveri koki burn outin ja opiskelee lähihoitajaksi. Siellä aikuispuolella on monenlaista viheltäjää alkaen Norsunluurannikon suomea puhumattomista tekniikan tohtoreihin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 28.07.2017 9:23 Silppusin kasan papereita

Kuva
Historian professori Erkki Kouri kertoi meille opiskelijoille: "Jos mies tietää kuolevansa, viisainta mitä hän voi tehdä, on käyttää viimeiset päivänsä henkilökohtaisen arkistonsa polttamiseen." Erkki Kourin historian ja lehtijulkisuuden tietäen tuo oli ymmärrettävää.

Mitä arkaluontoista Dave silppusit?
Käsittääkseni silppuri ei riitä. Kun iranilaiset opiskelijat valtasivat USA:n suurlähetystön, he kyllä jaksoivat liimata ne viime hädässä silputut dokumentit kasaan. Silppuri ei riitä ellei niitä vielä pätki ja sitten vedä vessasta alas. Tai paremminkin oikeastaan suoraan polta ne paperit.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^aivan proosallisesti vain normaalia tietosuojapapereita (reseptejä, sairauskertomuskopioita jne).

Tuota en ole kuullutkaan, että iranilaiset olisivat liimailleet amerikkalaisten papereita. Saksan yhdistymisen jälkeen homma hoidettiin saksalaisen tehokkaasti niin, että silput liimattiin A4:lle ilman mitään järjestelyä, sitten paperit skannattiin ja tarkoitukseen kehitetty tietokoneohjelma yhdisti tekstit dokumenteiksi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin