Palkanmaksukeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Palkanmaksukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olen tähän asti pärjännyt maksamatta itselleni palkkaa tänä vuonna lainkaan, mutta nyt alkaa tili olla tyhjä. Täytyy tänään maksaa ja ilmoittaa myös kirjanpitäjälle.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9402
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Palkanmaksukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Tuli taas telottua itseään. Pitäisi mennä magneettiin. Toivottavasti vakuutusyhtiö tarjoaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Palkanmaksukeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Palkanmaksusta tuli mieleen, että mä vähän hämmästysin, että nykyinen palkanmaksaja suostui mun pyyntiin siltä istumalta. Ymmärrän hyvin, että heillä on sesonki päällä ja jokainen kynnelle kykenevä käsipari on tarpeen. Duuni on fyysisesti raskasta, joten kai sellaisestakin tavataan maksaa jotain, mutta kuulin etukäteen juttuja ihan toisesta palkkatasosta mihin herra johtaja suostui mukisematta. Mutta silti. Mulla kun ei nykyisen työnkuvani osaamista ole näyttää paperilla, mutta yksi sukulaismies on työskennellyt kyseisen herra johtajan firmoissa parikytävuotta, sekä toinen sukulaismies vakituisesti ja keikkaluontoisesti saman verran, joten kai jollain tapaa luotti että voin toimittaa tarpeet. Toimiala tosin osuu osittain myös omalle CV:llä todistetavalle osaamisalueelle ja herra johtajan puheissa toimenkuva vois olla toinen sesongin jälkeen.

Jatkopahvia odotellessa totean, että on ollut erittäin kliffaa olla duunissa kesä!!
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin