Lastenhoito perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Lastenhoito perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaimo karkas eilen huvittelemaan Hollantiin loppuviikoksi, joten täällä viihdytän näitä perillisiä. Onhan nämä pitkiä päiviä. Onneksi äitini tulee suomaan minulle huomenna pyörälenkillisen, joka katkaisee sopivasti vastuullisen toimeni. Oma pyörä on huollossa jo neljättä päivää, ja on viimeinen kertä, kun huollatankorjaan sen Signaturessa. Lupasivat olla eilen redi, mut paskan teki.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Lastenhoito perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

KOhta salille sätkimään.

Hu kaverin 50-vuotisjuhlille. Hän järjestää asian kunniaksi maksullisen seminaarin (Sic! :) ). Ohjelma alkaa klo 14 ja virallinen osuus päättyy klo 22, jonka jälkeen alkaa vapaamuotoinen ohjelma. Seminaarin ohjelmassa on 15 kohtaa. Täytyy varustautua Selincrolla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lastenhoito perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Tuli mieleeni eläköitynyt työkaveri, joka järjesti aikoinaan työkavereilleen kotonaan saunaillan. Ilta meni mukavasti ja arki jatkui. Sitten parin päivän päästä tuli lasku. Siinä oli eritelty illan kulurakenne ja ynnätty loppusumma. Legendaarinen tapaus sinänsä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lastenhoito perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Semmoinen päivä, että taidan avata Lagavulinin Distillers Edition. Nelisenttinen saa kuitenkin riittää.

Omille viisikymppisilleni ajattelin vuokrata tämän: http://www.vartiovene55.fi/
Viimeksi muokannut Bluntly, 18.08.2017 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Lastenhoito perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 18.08.2017 13:42 ^ Tuli mieleeni eläköitynyt työkaveri, joka järjesti aikoinaan työkavereilleen kotonaan saunaillan. Ilta meni mukavasti ja arki jatkui. Sitten parin päivän päästä tuli lasku. Siinä oli eritelty illan kulurakenne ja ynnätty loppusumma. Legendaarinen tapaus sinänsä.
Tämä mun kaverini harrastaa joskus hiukan persoonallista huumoria ja tämä on ensisijaisesti siihen liittyvä performanssi. Ohjelman virallisen osuus tosiaan alkaa klo 14 ja päättyy klo 22. Sisältää mm. seppeleenlaskun erään merkkihenkilön haudalle.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lastenhoito perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Täytän kohta 50, en järjestä mitään. Jos kaverit ei järjestä niin sitten selvä. Ei juhlia. Yhden kaverin 50v synttäreillä oli 150 vierasta ja jatkot Tallinnassa, seuraavana aamuna, shampanjaa Hotellin 22. krs saunan uima-altaalla..
Jos vaikka voitan lotossa, niin sitten Balille pitämään synttäreitä, muuten no, jos kaverit ei järjestä..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin