Rooney tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Rooney tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Wayne puttas 200 liigamaalinsa eilen. Ei tuo maali sinänsä, mutta mitä hänelle on jalkapalloilijana tapahtunut? Pää toimi, jalat toimi, äijä oli kuin tietokone eilisessä pelissä Man Cityä vastaan. Esitys oli samaa tasoa kuin kaudella, jolloin hänet valittiin parhaaksi liigapelaajaksi. Ehkä Evertonin ilmapiiri ja pelitapa sopii paremmin. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Rooney tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Keski-ikäisen miehen huikeita lamppuseikkailuja. Luulin, että kylpäriin menee 12 V GU 5.3mm kanta, mutta eilen opin, että on olemassa myös 12V GY 6.35 mm kanta. Voe mahoton paekka. Täydellisyyden vuoksi merkittäköön pöytäkirjaan, että olemassa myös 12V GU 4mm kanta. Elämä on ihmeellistä!

Täytyy tänään lähteä etsimään GY 6.35 lamppua. Ledeinä taitaa olla huonosti saatavilla. Pitänee tyytyä halogeeniin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rooney tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sain rakenneltua siivouskaappiin hyllykön, johon mahtuikin allaskaapinkin sisältä. Nyt olisi vihdoinkin tilaa jätekärrylle, mutta sisäinen juutalainen pistää vastaan kun eihän tietenkään voi ostaa kuin kalleimman (ainut mikä sopii ilman välihyllyn siirtoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Rooney tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rooney on kyllä ihan vastapallossa verrattuna, C Ronaldoon, Messiin, jää jälkeen jopa alkuperäisestä Ronaldosta.. maalintekijänä..
Suomessa tuo englannin liika on niin tärkeä, ei Saksan tai Espanjan tai Ranskan liika..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin