Ihmiset netissä ja IRL

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mulli75

Ihmiset netissä ja IRL

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ajattelin avata tämmöisen topicin koska erään kaverini kanssa keskustelin siitä minkälaisia ihmisiä voi internetin keskustelupalstoilla ja chateissä kohdata.

Kaverini pitää lähes kaikkia chateissa ja keskustelupalstoilla olevia ihmisiä omituisina, sisäänpäin kääntyneinä jne. Kuitenkin kaverini käy kyttäämässä chateissä ja palstoilla mistä ihmiset (mm. minä) keskustelee muttei itse osallistu.

Kaikkeahan ei pidä ottaa vakavasti kuten olemme huomannet aina lentää kipinöitä ja räjähtelee kun ihmiset kirjoittavat provoja ja ottavat yhteen omia mielipiteitään puolustaen.

Itse isommissa ja pienemmissä miiteissä käyneenä voin todeta että aina on ollut hauskaa. Joitakin ihmisiä tavannut muuten vaan ja huomannut että hienoja ja yhteiskuntakelpoisia kansalaisia on. Kyllä niitä ongelmatapauksia ja häiriköitäkin löytyy joiden olemassaolo tiedetään.

Kertokaapa omat kokemuksenne ja terveiset ennakkoluuloisille ihmisille.
slam

Re: Ihmiset netissä ja IRL

Viesti Kirjoittaja slam »

Provotus on jonkinlaista rooliutumista. Kovat provopässit saattaa huijata luonnossakin. :)

Olenko minä ongelmatapaus? :?
huima

Re: Ihmiset netissä ja IRL

Viesti Kirjoittaja huima »

Siis Kityhän on poikkeuksellisen veikeä porukka, koska tänne kätkeytyy niin monimuotoista ja -laatuista henkilöä. Lähes kokonaan poissa ovat peräkammarin pojta, jotka eivät koskaan ole astuneet kotinsa ulkopuolelle tai oudot erakot.

Niiden sijaan meillä on aika hyvä laidallinen hotseja tsiksejä ja könsikkäitä, jotka ovat vielä saatanan teräviä päästään. Isoihin miiteihin onkin sen takia mukava tulla, kun tietää että dokaamisen ja pusnus-meiningin lisäksi siellä on teräväpäisiä jutunkertojia, joiden kanssa ilta sujuu vaikka paskemmassakin murjussa - ja jos menopäälle satutaan, ei tiedä miltä mantereelta herää. Junou, paskanpuhujia ja toteuttajia.

Minusta Kity on siinä mielessä parhaita osoituksia siitä että tekniikka on jo niin jokapäiväinen osa ihmisten elämää, että tällaisia yhteisöjä pystyy syntymään -- eikä ihmisten ainoa yhteinen tekijä suinkaan ole se bitin nypläys tai ristipistot.
Enthu

Re: Ihmiset netissä ja IRL

Viesti Kirjoittaja Enthu »

<--- outo erakko :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ihmiset netissä ja IRL

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Osittain häiriintyneitä, hieman runkahtavia, täysin vajaamielisiä, harvemmin hauskoja. Nimim. Hlökoht kokemus
bedlam

Re: Ihmiset netissä ja IRL

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Osittain häiriintyneitä, hieman runkahtavia, täysin vajaamielisiä, harvemmin hauskoja. Nimim. Hlökoht kokemus
Runkkaan kybällä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ihmiset netissä ja IRL

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Osittain häiriintyneitä, hieman runkahtavia, täysin vajaamielisiä, harvemmin hauskoja. Nimim. Hlökoht kokemus
Runkkaan kybällä.
Jahas, joko se toiminto laitettiin käytäntöön... ok
Vastaa Viestiin