Silmuinen torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

IS kertoi Simpan täyttävän 40 vuotta. Juominen kuulemma alkoi lähteä käsistä ja alkoholi maistua liikaa, Simo filosofoi. Muuten ihan jees settiä, mutta äitihän voi huolestua. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Hyvä kuitenkin, että juominen vain meinasi lähteä käsistä! Olisi ikävää, jos olisi lähtenyt.

Aprikos, tässä nähdään, miksi Vesa on miljonääri ja me ei olla
Kuva

Helppoahan se on tehdä rahaa, kun vaimo antaa ryypätä 13 päivää putkeen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9422
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 31.08.2017 9:35 Helppoahan se on tehdä rahaa, kun vaimo antaa ryypätä 13 päivää putkeen.
Ei pystyis. Mä kerran kokeilin pitkää vappua ja kyllästyin juomiseen viidentenä päivänä. Ei vaan ollut enää hauskaa.

En vaan käsitä miten Gattacakin kaikkine vaivoineen pystyy litkimään olutta päivästä toiseen. Ei olis musta juopoksi :oops:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Mulla on ennätys opiskeluajalta 4 päivää putkeen ja oli raskasta.

Jos muistan oikein, jäsen elcolla oli joku pari viikkoa, mutta taisi kuitenkin päivät mennä aika lailla seitinohuesti?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9422
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Jos rehellisiä ollaan, niin mulla oli yksi välipäivä tuossakin setissä, kun piti yksi päivä parannella itseään sammumisen jälkeen. Amatöörinä en kyennyt korjaamaan itseäni uuteen nousuun.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Uutisointi Simon juomisesta on jo aikaa sitten siirtynyt tasolle, jossa mielenkiinto liikkuu akselilla nytkö se vasta kuoli - mahtuuko sen naamaan uusia krapularyppyjä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun enkka on eka lukiolaisvappu 4 päivää pontikalla ja xl- lonkulla. Bonarina videoitiin koko setti, löytyy edelleen vhs:nä jostain varaston pohjalta. Ei ole tullut tarvetta toistaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 31.08.2017 10:36 Uutisointi Simon juomisesta on jo aikaa sitten siirtynyt tasolle, jossa mielenkiinto liikkuu akselilla nytkö se vasta kuoli - mahtuuko sen naamaan uusia krapularyppyjä.
Mä jotenkin tykkään tuosta sen rehellisyydestä. Alkoholi on ongelma, mutta lopettaminen ei onnistu, joten sitten eletään tämän ongelman kanssa. Ei mitään harhoja siitä että tilanne olisi hallinnassa tai lopettaminen tapahtuisi ensi maanantaina. Kohti keuhkokuumetta, haimatulehdusta ja vatsasyöpää, jos alkoholimyrkytys tai kännitappelu ei vie ensin. Toivottavasti pysyy pois ratista.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 31.08.2017 10:54 Mun enkka on eka lukiolaisvappu 4 päivää pontikalla ja xl- lonkulla. Bonarina videoitiin koko setti, löytyy edelleen vhs:nä jostain varaston pohjalta. Ei ole tullut tarvetta toistaa.
Girls Gone Wild -Tampere? Löytyykö jostain divarista?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joo, on totta, että rehellinen ja avoin juoppo on kiinnostavampi kuin selittelevä piilojuoppo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Masalla ei ole alkoholiongelmaa. Sillä on aina jokin hyvä syy, miksi pitää vetää naamat niin että silmäkin menee mustaksi. Lukekaa Seiskasta "Mikä asia johti Matin rajuun ryyppyputkeen?"

https://www.seiska.fi/Uutiset/Matti-Nyk ... ulla-silma
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Parin viikon putkia on ollut viimeksi 80-luvulla. Mutta minuahan pidetään hevijuuserina joka tapauksessa... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: 31.08.2017 11:24 Masalla ei ole alkoholiongelmaa. Sillä on aina jokin hyvä syy, miksi pitää vetää naamat niin että silmäkin menee mustaksi. Lukekaa Seiskasta "Mikä asia johti Matin rajuun ryyppyputkeen?"

https://www.seiska.fi/Uutiset/Matti-Nyk ... ulla-silma
Pakkohan se on juodu kun vaimo nalkuttaa!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yleensä arkipäivät on täysin tipattomia, mutta eilen meni kaksi olutta. Varmaankin siitä johtui viime yön huono nukkuminen. Ja äsken safkaa vähän liikaa niin seuraava palaveri menee taistelussa unta vastaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

James Potkukelkka kirjoitti: 31.08.2017 9:51 ^Mulla on ennätys opiskeluajalta 4 päivää putkeen ja oli raskasta.

Jos muistan oikein, jäsen elcolla oli joku pari viikkoa, mutta taisi kuitenkin päivät mennä aika lailla seitinohuesti?
Onhan noita kundien reissuja ollut. Meksikossa joskus 1900-luvulla juotiin ehkä joku 10 päivää kännit joka päivä. Noin viides päivä päätettiin, että pidetään välipäivä ryyppäämisestä ja juodaan vaan kaljaa. Luonnonvoimien uhrina kuitenkin ehkä noin 10 kaljan jälkeen salama iski muuntajaan ja sähkö meni poikki,jolloin baari tarjosi tequilat. Päivällä ajettiin autolla seuraavaan kaupunkiin.

Vietnamissa kymmenisen vuotta sitten meni kovaa juomista noin 10 päivää. Reilu kymmenen vuotta sitten oli joku bemarinhakureissu itäeuroopan kautta, jolloin meni yli viikko, mutta kuskivuoron alla tuli juotua vain janoon.

Kundien reissuissa on kaunis dynamiikka ja niihin kova juominen sopii, koska on niin hauskaa. Kai noista joku on kestänyt lähemmäs kahta viikkoa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Opiskeluaikana yksi vappu oli 6 päivää pitkä, mutta silloin ei ollut krapuloita. Oli vain uusi päivä ja uudet kemut. En kyllä osaa sanoa oliko joka päivä erityisen paljon juomista, koska tein dj-keikkaa ja siinä ei sopinut olla ainakaan enemmän kännissä kuin yleisö.

Väsymys ja krapulat ovat aika lailla nykyään sellaisia, että useamman päivän urheilu vaatisi varmaan Välimeren illat, riittävästi närästyslääkettä ja jonkun erityisen aiheen juhlia.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Silmuinen torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viikko opiskeluaikana välipäivällä.. visi tai vähemmän ei ole ryyppäämistä vaaan maistelua.com
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin