Pössisperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Pössisperjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En ole vielä päässyt uudelle salille akkuja lataamaan, koska flunssa. Nyt la-su tulossa työajoa runs. Pitäisi saada ladattua ennen sitä. Itse en ryhdy maksamaan!1

Fiiwis on varsin mukava.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pössisperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla fiiwis myös jeesh. Loppuovuoden viimeinen työpäivä. Kohta pidän yhden videopalsun ja sitten pintakaasulla loppupäivä. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pössisperjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Taitaa mennä koko päivä pintakaasulla. Uusi projekti alkanut, mutta suunnittelun tässä vaiheessa mä en pysty vielä tekemään oikeastaan mitään hyödyllistä ja turhaa työtä on ikävä tehdä. Valitettavan pitkä aika siitä kun tiesi 3-4kk eteenpäin mitä tulee töissä tekemään. Jo vuosia ollut liikaa joutukäyntiä projektien välissä. Isompi lafka olisi jo lomautellut tai irtisanonut väkeä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pössisperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onneksi tässä puljussa on firman sisäisiä tuoteprojekteja, joihin tiputetaan jos ei asiakasprojektia. Tosin niissä tekemisen tahti ei kovin hurja ole, helposti tylsistyy.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pössisperjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 01.09.2017 9:24 Mulla fiiwis myös jeesh. Loppuovuoden viimeinen työpäivä. Kohta pidän yhden videopalsun ja sitten pintakaasulla loppupäivä. Huomenta kaikille.
Minkäslainen sun saldo siellä kotona onkaan? Monta lasta kotona, eskarissa, koulussa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pössisperjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Bluntly kirjoitti: 01.09.2017 9:45 Onneksi tässä puljussa on firman sisäisiä tuoteprojekteja, joihin tiputetaan jos ei asiakasprojektia. Tosin niissä tekemisen tahti ei kovin hurja ole, helposti tylsistyy.
No tää on jo oman tuotteen kauppaan sisältyvä projekti. Onneksi näihin on helppo dumpata löysiä tunteja, kun ei ole tuntilaskutuksellista hommaa, niin ei tule sanomista vaikka vähän joutuu töitä odottamaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pössisperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 01.09.2017 9:53
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 01.09.2017 9:24 Mulla fiiwis myös jeesh. Loppuovuoden viimeinen työpäivä. Kohta pidän yhden videopalsun ja sitten pintakaasulla loppupäivä. Huomenta kaikille.
Minkäslainen sun saldo siellä kotona onkaan? Monta lasta kotona, eskarissa, koulussa?
1v, 5v ja 8v, eli kotihoito, eskari ja tokaluokkalainen. Käytännössä aamupäivät kaksin Viljamin kanssa ja puolen päivän jälkeen pari muuta lisää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pössisperjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Kuten jo aiemmin kirjoitin, töissä olisi kevyempää :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pössisperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tänäpäivänä Teille on ilmestynyt SYYSARSKA, Helsingin kaupungista, ja on hän Arskalaissukua!

Iloitkaamme. Tässä yhteydessä on hyvä kertoa, että hän on itse kunnioitettava herra Stadinarska, joka esiintyi viimeksi 31 päivää nimellä Eloarska.

Sama maailman mukavin ja terve kunnon Stadinarska.

Syksy alkoi oikein hyvin!

Syysmuiskut kaikille, paitsi ei rumille.
Oliko tämä hyvä Syysarskan alkukevennys?


S Y Y S A R S K A
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin