Iätön Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Loppuuko elämä kun täytät 50?

Ei
2
50%
Kuolin jo
0
Ei ääniä
EOS
2
50%
 
Ääniä yhteensä: 4

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kovasti lähestyy 5kymmentä, onneksi voin jatkaa vielä pakolliseen keskiviikko vapaaseeni.. :komp: :paavi: :shock:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Autokauppoja mietin; en keksi, miksi EN myisi Teslaani firmalleni. Tietenkin joutuisi sitten maksamaan autoetua, mutta niillä rahoilla + osingoilla ei tarvitsisi maksaa palkkaa itselleen sitten ensi vuonna olleenkaan (toki jotain pikkupalkkaa kannataa maksaa, koska siitä ei mene veroa sitten juuri ollenkaan).

Täytyy vain yrittää arvostaa auto objektiivisesti, ylihintaa ei saa tietenkään maksaa. Lisäksi täytyy sitten autoedun verotusarvo selvittää, sehän määräytyy ostohetken hinnan mukaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ selkeesti tarvitaan sääntö, jonka mukaan firmojen tesliilla ei ole mitään asiaa bussikaistoille.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Päin vastoin, vihreitä arvoja edustavien firmojen tulisi saada verohelpotuksia!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:on:

Mullakin pyörähtää mittari tänä vuonna ympäri. Toivottavasti on elämää senkin jälkeen.

Viidenkympin villitystä kyllä pukkaa, edelleen autokauppapuolella, kovasti houkuttaisi vaihtaa vaimon käytetty V8 Touareg käytettyyn X6:een, on se X6 niin härskin näköinen auto. Ei mitään järkeä tietenkään..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.09.2017 14:44 :on:

Mullakin pyörähtää mittari tänä vuonna ympäri. Toivottavasti on elämää senkin jälkeen.

Viidenkympin villitystä kyllä pukkaa, edelleen autokauppapuolella, kovasti houkuttaisi vaihtaa vaimon käytetty V8 Touareg käytettyyn X6:een, on se X6 niin härskin näköinen auto. Ei mitään järkeä tietenkään..
Jobbarin mukaan 25k€ pitäisi laittaa välirahaa 145t ajettuun X6:een. Jaahas, ehkä se on pakko ryhtyä baijerilaiseksi kaappinatsiksi, on se niin härskin näköinen auto.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Kaikki näytti jo sujuvan kuin strömsössä, mutta nyt ilmeni kaksi komplikaatiota (auto on siis eri paikkakunnalla, emme ole irl nähneet)

1)Talvirenkaina kitkat. Vaimo ei halua ajaa niillä. Kaupasta saa tietenkin nastarenkaita, mutta harmittaisi heittää uudehkot kitkat pois ja Hakkapeliitta 8:t tuohon maksaisivat tonnin
2)Suurempi ongelma on kuitenkin se, että auto on tuotu Italiasta ja kun tutkailin sisäkuvia, niin mun mielestäni siinä ei ole etupenkin lämmittimiä. Jos niin on, niin se on ehdoton este kauppojen tekemiselle.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei kai Keski-Euroopan autoissa penkinlämmitintä ole ellei ole ottanut jotain nordic-pakettia lisävarusteena.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Siltä vahvasti näyttää. Eilen latasin ko. auton manuaalin ja kohdassa, missä penkinlämmittimien kytkin olisi, ei kuvassa ole mitään..
Katsotaan nyt vielä, mitä jobbari vastaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En mokomaa rimpulaa käytä koskaan. Nykyisin webaston kanssa penkki on riittävän lämmin jo valmiiksi ja ooppelissa oli niin grilli, että nahka meinasi halkeilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Jaa. Mun mielestäni penkinlämmitin on kyllä pakollinen varuste Suomessa, vaikka olisikin sisätilalämmitin. Ei se sisätilalämmitin kuitenkaan oikein syväjäätynyttä penkiä lämmitä, ellei sitä paahtaisi monta tuntia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No mulla onkin reilu eristävä rasvakerros, pieni koleus ei haittaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Tästä on keskusteltu täällä ennenkin (mistäpä ei olisi), ja minä edustan myös sitä koulukuntaa, joka ei koskaan käytä penkinlämmitintä. Voi olla, että en vain ole kokeillut kunnon premium-merkin lämmitintä, mutta kokeilemissani on yksinomaan epämiellyttävää, jos muuten kylmähkössä autossa alkaa takapuoli paistua.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En muista, olemmeko keskustelleet asiasta akselilla penkinlämmitin-pitkät kalsarit. Minä käytän pitkiä kalsareita vain kovilla pakkasilla, voisiko lämmittimen tarve korreloida siihen? Vai olenko vain Mc Prostata kerhon jäsen?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Jos mä olen liikkeellä autolla, en käytä pitkiä alushousuja.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^^ Penkin lämmitin tuo mukavuutta. Käytän talvella aina liikkeelle lähdettäessä. sammutan kun penkki sopivan lämmin.

En käytä pitkiä kalsareita kuin ulkoillessa. 2 housut päällekkäin sisätiloissa on liikaa, joten mieluummin kärsin hetken kylmää kuin koko työpäivän tai edes kauppareissun kuumaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti: 05.09.2017 9:11En käytä pitkiä kalsareita kuin ulkoillessa. 2 housut päällekkäin sisätiloissa on liikaa, joten mieluummin kärsin hetken kylmää kuin koko työpäivän tai edes kauppareissun kuumaa.
Tämä on minunkin linjani. Tosi hankalia sellaiset keissit, joissa on menossa jonnekin sisätilatapahtumaan siten, että yhdistää asiaan ulkoilun pitkän pakkaskävelyn muodossa!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^^ Viimeksi taisin saada tykit pois työpäivän alkajaisiksi, muistaakseni toimenpide oli melko helppo. Tosissaan, sama laulu täälläkin, eli tykit jalkaan vain pidemmillä ulkokeikoilla, kuten talvipakkasilla julkisilla mennessäni tai lasten kanssa ulkoillessa, toki urheillessa myös.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: 05.09.2017 9:21Tosi hankalia sellaiset keissit, joissa on menossa jonnekin sisätilatapahtumaan siten, että yhdistää asiaan ulkoilun pitkän pakkaskävelyn muodossa!
Mukavimmin ongelma ratkeaa laittamalla ulkoiluhousut farkkujen päälle kävelyn ajaksi ja riisumalla ne sitten perille päästyään.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 05.09.2017 9:30
urpiainen kirjoitti: 05.09.2017 9:21Tosi hankalia sellaiset keissit, joissa on menossa jonnekin sisätilatapahtumaan siten, että yhdistää asiaan ulkoilun pitkän pakkaskävelyn muodossa!
Mukavimmin ongelma ratkeaa laittamalla ulkoiluhousut farkkujen päälle kävelyn ajaksi ja riisumalla ne sitten perille päästyään.
Miksei kalsarit farkkujen päälle?!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 05.09.2017 9:43 Miksei kalsarit farkkujen päälle?!
Daah, ne ei blokkaa tuulta :roll:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Iätön Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti: 05.09.2017 8:28 ^Kaikki näytti jo sujuvan kuin strömsössä, mutta nyt ilmeni kaksi komplikaatiota (auto on siis eri paikkakunnalla, emme ole irl nähneet)

1)Talvirenkaina kitkat. Vaimo ei halua ajaa niillä. Kaupasta saa tietenkin nastarenkaita, mutta harmittaisi heittää uudehkot kitkat pois ja Hakkapeliitta 8:t tuohon maksaisivat tonnin
2)Suurempi ongelma on kuitenkin se, että auto on tuotu Italiasta ja kun tutkailin sisäkuvia, niin mun mielestäni siinä ei ole etupenkin lämmittimiä. Jos niin on, niin se on ehdoton este kauppojen tekemiselle.
Ei ole penkinlämmittimiä. Harmi, olisi ollut hieno auto.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin