Siltsu lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Siltsu lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Some haukkuu piri-Jariksi ja lähipiiri kertoo Jarin narkkaavan arjen sietoonsa. Hullunerolla ei ole helppoa. Itse vietän mahdollisimman tasaista elämää urheillen, riittävästi nukkuen ja lasteni hyvinvoinnista huolehtien. Väijyin Vain Elämää- jakson, jossa Jari tunnesekoili ja vei huomion. Märkivä avohaava koko mies, mietin. Mutta hei, ei nyt mållata miestä enempää...huomenta kaikille! Tässä soffalla mietin, miten perillisiä tänään viihdyttäisin, kun vaimolla työviikonloppu. Poikkeaisiko kaupalliseen viihdyttämöön vai mitähä. Joskus sitten myöhään iltasella vois käydä pyörälenkillä tai juoksemassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Siltsu lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään voisi pistää kaikki paukut lattioiden pesemiseen. Ennenkuin laiskamato lötkähtää sohvalle lätkän pariin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Siltsu lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tas pitää palkita parhaat makkaranvalmistajat..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Siltsu lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Mites sulla kotona menee?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Siltsu lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tsemii.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin