Urheiluvammamaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tahkosin eilen PS4:lla uuttä Änäriä niin, että vas. peukalo on kipeä.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 18.09.2017 9:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Liikennekameroita aina haukutaan siitä, että aiheuttavat jarrutteluja ja liikenteen nykymistä. Kehä I:n osalta täytyy sanoa, että kamerat ovat tasoittaneet liikennevirran niin, että käytännössä kaikilla kolmella kaistalla ajetaan tasaista vauhtia ja se pakottaa sekä bmw-miehet että tuhnut muun liikennevirran mukaiseen ajeluun aika tehokkaasti, eikä juuri kukaan taida edes miettiä missä kohtaa kamera on. Osaltaan se vähentää kaistanvaihteluja, kun ajoajan optimoimiseksi ei tarvitse pomppia vasemmalle kaistalle vaan voi ottaa sen mukaan kaistan mistä liittymästä on poistumassa mihinkin suuntaan.

Näyttäisi siltä, että riittävä kameratiheys ja liikenteen määrä on hyvä kombo, erityisesti kun tien nopeusrajoitus on olosuhteisiin ja liikennemäärään nähden melko kohdillaan. Keskinopeuskamerat toimisi varmaan samalla tavoin, kun tolpan vahtaamisesta ei ole mitään iloa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muutaman hetken ollut joku tunnistamaton juttu kipeä koivessä, en nyt tiedä mitä syyttäisin tästä. Voi olla urheilua tai sitten ikä tekee temppujaan.
No tänään pistään kova kovaa vasten herrojen Tom Platz ja Ed Zercher mukaan.

Sitten pikkuriikkisen kahvia sillä en muista yhtään mitä tänään piti tehdä töissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^Juu. Ajan nyt Kehä I:llä cruisella 5km/h yli nopeusrajoituksen, eli todellinen nopeus 4km/h yli nopeusrajoituksen. Marraskuussa mulla eka kahdesta rikesakosta poistuu vuoden päähän ja sen jälkeen kokeilen ajaa Kehällä 10km/h yli nopeusrajoituksen. Mittarivirheen jälkeen nopeus on 9/km/h yli, siitä 3km/h tekninen vähennys ja ylinopeudeksi tulee 6km/h, joka jää juuri sakotuskynnyksen 7km/h alle. Jos olisin rohkeampi, ajaisin jo nyt noin, mutta haluan pelata varman päälle, että en menetä kilpailulisenssiä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 18.09.2017 9:00 Muutaman hetken ollut joku tunnistamaton juttu kipeä koivessä, en nyt tiedä mitä syyttäisin tästä. Voi olla urheilua tai sitten ikä tekee temppujaan.
No tänään pistään kova kovaa vasten herrojen Tom Platz ja Ed Zercher mukaan.
Aika mahdotonta mun mielestäni noudattaa ammattilaisten treenirutiineeja, ellet samalla noudata koko settiä. Ts. anaboliset ja kasvuhormonit mukaan. Et millään au naturell palaudu riittävän nopeasti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti: 18.09.2017 8:53 Näyttäisi siltä, että riittävä kameratiheys ja liikenteen määrä on hyvä kombo, erityisesti kun tien nopeusrajoitus on olosuhteisiin ja liikennemäärään nähden melko kohdillaan. Keskinopeuskamerat toimisi varmaan samalla tavoin, kun tolpan vahtaamisesta ei ole mitään iloa.
Keskinopeuskamerat toimisivat vielä huomattavasti tehokkaammin. Kyllä edelleen kameroiden kohdalla tapahtuu nopeusvaihtelua.

Keskinopeuskamerat muuttaisivat koko liikennekulttuurin, koska systemaattisesta ylinopeudesta seuraisi varmat rapsut ja toisaalta satunnaisesta ylityksestä ei rankaistaisi. Esim. tuo daven kikkailu vähenisi lähelle 3kmh ylitystä' kun sakotuskynnyksen voisi laskea lähelle nollaa.

Olisikin parasta ottaa keskinopeuskamerat käyttöön asap ja nostaa nopeusrajoituksia varsinkin motareilla, kehillä ja sisääntuloväylillä.
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 18.09.2017 9:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Minkäs Afrikkalaisen maan poppamieskoulusta ostitkaan konitohtorin luvat?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti: 18.09.2017 9:12Keskinopeuskamerat toimisivat vielä huomattavasti tehokkaammin. Kyllä edelleen kameroiden kohdalla tapahtuu nopeusvaihtelua.
Kehä 3:llä joskus huomaa vähän, mutta 1:llä en enää koskaan. 3:lla tolppatiheys on paljon harvempi.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 18.09.2017 9:12 Minkäs Afrikkalaisen maan poppamieskoulusta ostitkaan konitohtorin luvat?
Häh? Toki myönnän auliisti, että en ole mikään voimaharj tai kehonrakennuksen asiantuntija, mutta kyllä mun käsittääkseni anabolit ainakin nopeuttavat palautumista ja ilman niitä et pysty noudattamaan ohjelmaa, joka rakennettu anabolien käyttöä ajatellen.

Tietysti eri ihmisillä eri asiat rajoittavat treenaamista.

Mulla se on motivaation puute. Mutta jos motivaatio on riittävä, jossain vaiheessa tulevat kropan rajat vastaan. Pelkkä motivaatio yksin ei enää riitä. Mt Everest on täynnä ruumiita, jotka olivat joskus hyvin motivoituineita ihmisiä.

Edit: en siis kehota vetämään mömmöjä, tarjoan vain realiteettiterapiaa, joka suojaa pettymyksiltä ja epärealistisilta odotuksilta.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 18.09.2017 9:33. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 18.09.2017 9:13
sivustahuutaja kirjoitti: 18.09.2017 9:12Keskinopeuskamerat toimisivat vielä huomattavasti tehokkaammin. Kyllä edelleen kameroiden kohdalla tapahtuu nopeusvaihtelua.
Kehä 3:llä joskus huomaa vähän, mutta 1:llä en enää koskaan. 3:lla tolppatiheys on paljon harvempi.
Juu, I ja III ovat aivan eri asia tolppien suhteen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pidätteleekö ihmiset kakkaa koko viikonlopun, ettei tarvitse käyttää paperia kotona. Huussi ollut varattuna koko aamun.

Tai sitten joku on saanut kohtauksen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 18.09.2017 11:03

Tai sitten joku on saanut kohtauksen.
Kannattaa päivittää CV.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tajusin yht'äkkiä, että eräs sairaanhoitajar on ehkä ihastunut muhun :shock:

Ihan soiva peli vielä. Ensin insinööri ja sittemmin sh.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.09.2017 12:42 Tajusin yht'äkkiä, että eräs sairaanhoitajar on ehkä ihastunut muhun :shock:

Ihan soiva peli vielä. Ensin insinööri ja sittemmin sh.
Sitten vaan polkemaan. Hyvä muuten. että tarkensit kyseessä olevan nainen 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Nää. Olemme molemmat liian järkeviä sellaiseen. Täytyy vain varoa pikkujouluja.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 18.09.2017 11:03 Pidätteleekö ihmiset kakkaa koko viikonlopun, ettei tarvitse käyttää paperia kotona. Huussi ollut varattuna koko aamun.

Tai sitten joku on saanut kohtauksen.
Kuka sitä vapaa-ajalla paskoo?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Paskalla käydään, juu, työajalla. Ja myös parturissa, koska kasvaahan ne hiukset työajallakin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vitsit mikä tuottavuusloikka tulisi jos työnantaja poistaisi wc-paperin!
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No sitten pyyhittäisiin tulostepaperiin ja viemärit olisi tukossa.

Mitä ne on kyllä nytkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti: 18.09.2017 15:00 Vitsit mikä tuottavuusloikka tulisi jos työnantaja poistaisi wc-paperin!
Kovassa pankkimaailmassa noin on jo tehtykin:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201709 ... 6_ul.shtml
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

kaikki jakautuu epätasaisesti paitsi kipu..

Täytyy ladata akkusia että jaksaa herätä perjantaina aikaisin klo 4:45 jotain viimestään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 18.09.2017 17:55
So Hard kirjoitti: 18.09.2017 15:00 Vitsit mikä tuottavuusloikka tulisi jos työnantaja poistaisi wc-paperin!
Kovassa pankkimaailmassa noin on jo tehtykin:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201709 ... 6_ul.shtml
Ei ole helppoa pankkiirin elämä, kun wc-paperistakin on pulaa ja joutuu pyyhkimään perseen viisisatasilla!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Urheiluvammamaanantai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ kreikan vakuuksia
Vastaa Viestiin